Jipquote:
Tja is die kist niet zwaarder dan 30 kg kost het ze ¤12,71 en anders het dubbelequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:17 schreef renevanlaaren het volgende:
normaal kist 500 euro met vervoer, erik had vast een hele andere prijs in gedachte
Denk je eens in, je bent in de 20, leert net een meisje kennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
niet normaal je jens en zijn aanhangsel. zo lui
Hadden ze voor Erik een andere slaapplek moeten zoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef eskil het volgende:
[..]
Adje kan niet zo goed tegen druk. Hij moest op een gegeven moment( logisch) dat brood om twee uur bij de post hebben liggen, zodat het iig de volgende dagbezorgd kon worden. Nou en daarvoor moest hij heelvroeg beginnen, voor hem geen probleem, maar wel voor Eric. Waren daar weer problemen over.
Die Jens valt me zwaar tegen sinds die met Mylene ligt te krikken, wat 'n afknapperquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
niet normaal je jens en zijn aanhangsel. zo lui
Nee, ik ook niet. Maar ik snap sowieso niet dat mensen zo graag dingen vandaar willen hebben.Of daar heen gaan.quote:
Ja, maar als ik het zelf klaargemaakt hebt he!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn maag denkt daar anders over.
luieren was er bij ons niet bij, in het weekend werden gewoon de matrassen omgedraaid om 10 uur. of je er nu in lag of nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je eens in, je bent in de 20, leert net een meisje kennen.
Wat doe je dan het liefst
Lekker van elkaar genieten, samen zijn, samen in bed liggen etc etc
Ik vind het niet zo raar hoor ben ook jong geweest
Ooke ga er dan van uit dat je op jezelf woont en je net een nieuwe relatie hebt, alles nog jeukt en zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
luieren was er bij ons niet bij, in het weekend werden gewoon de matrassen omgedraaid om 10 uur. of je er nu in lag of niet
Ach, ieder zijn/haar ding, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik snap sowieso niet dat mensen zo graag dingen vandaar willen hebben.Of daar heen gaan.
Lag je daar met je eitje op zn kopquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
luieren was er bij ons niet bij, in het weekend werden gewoon de matrassen omgedraaid om 10 uur. of je er nu in lag of niet
Ik zou daarvoor niet Utopia ingaan Dot....kleffen en hangen tegen elkaar aan kun je na Utopia nog 60 jaar doen....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lag je daar met je eitje op zn kop
Dat denk ik ook, maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t zou mij echt verbazen als ze met de tattoo shop veel geld gaan binnen halen is gewoon prutswerk//
ze moeten echt zich nog gaan verdiepen en verbeteren voordat ze iets kunnen ..
broddelwerk..
Schuimpjes zouden nog geld uitgeven als ze blind worden getatoeëerd....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t zou mij echt verbazen als ze met de tattoo shop veel geld gaan binnen halen is gewoon prutswerk//
broddelwerk..
Zeg het maar niet te hard , ze zijn wel op de TV en in Utopiaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
broddelwerk..
Heb ik ook niet zoveel probleem mee. Het ligt eraan wat ze verder doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen medelijden met schuimpjes. Dat ze maar flink wat broddelwerk opgeprikt mogen krijgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zeg het maar niet te hard , ze zijn wel op de TV en in Utopia![]()
Hij was gisteren nog zenuwachtig voor de keuring en ik kreeg ook de indruk dat hij ook niet zo zeker is van zichzelf (Dylan). Een zaak hebben ze nooit gehad (volgens mij). Ga er dan maar aan staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
broddelwerk..
Is ook geen ruk aan daar. Kunnen ze beter een mannenavond doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh vanaaf meidenavond
leuk hoor
jens mag ook komen
aldu s Frann
Mylene ; waarom altijd meidenavond
daar heb ik helemaal geen behoefte aan
..
Ja precies, gewoon gezellige avond iedereen welkomquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh vanaaf meidenavond
leuk hoor
jens mag ook komen
aldu s Frann
Mylene ; waarom altijd meidenavond
daar heb ik helemaal geen behoefte aan
..
Ze gaan nergens aan verdienen, zolang ze dat dat koopzieke gedrag niet inbindenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
broddelwerk..
Maar zelf niet mee doen he, iedereen moet zwemkleding aanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Getver die Hiske met haar gemaakte enthousiasme.
Leuk,komt Ivan dan weer?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Fran ; stel we krijgen een zwarte brief
en dan met zna allen centerpark's
vet joh
Hops waaid aan
12uur starten we met de utopia MMeer spelen
6 weken soort olympische spelen \
en dan grande finale
net zoiets als met utopia 1
Jens ; en jij hebt het bedach?
Hops ja!!
12 uur zwemkleding aan
het meer staat centraal
2 teams
Merel doet ook niet mee, kan ik je nu al zeggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar zelf niet mee doen he, iedereen moet zwemkleding aan
Je had bij voorbaat al gelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel doet ook niet mee, kan ik je nu al zeggen
Merel ook?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
De Meerspelen, His helemaal blij. Merel : Echt niet. Dan win ik maar niks.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
O nee he weer zo dom spel tussen de Utopianen. het klinkt ook niet gemaakt hoor die gesprek tussen His en Merel
Ja, we moeten vast vermaakt worden. Zo doorzichtig die spelletjes. Niemand heeft er zin in, van ons hoeft het eigenlijk ook niet, maar het moet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hoor die gemaakte stem van Hiskequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De Meerspelen, His helemaal blij. Merel : Echt niet. Dan win ik maar niks.
Hoop dat Ivan ver wegblijft van dat aso zooitje, heeft weinig meer met een Utopia te maken.quote:
Dat dacht ik gisteren al, merel is type volgekleed ook al is het 35 graden buitenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Merel leuk
maar ik doe niet mee
ga wel kijken
Waarom laten ze dat ding ook open staan? Eerder gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Katie moet luisteren van Hiske ze was in de iglo
Of een sugardaddy?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat voor beroep had ze voor utopia,
Man man das toch niet te betalen
Ja, dat snap ik ook niet bij Brenda was die altijd dichtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom laten ze dat ding ook open staan? Eerder gezien.
Olympische spelen zijn tenminste nog diverse sporten, Utopia kan net 1 aan, met meer wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:47 schreef Giggio het volgende:
de utopia spelen
net de olympische spelen: ze blijven teurgkomen
Rits is kapot...uiteraard, alles is daar stukquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet bij Brenda was die altijd dicht
O, het zal ook eens nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Rits is kapot...uiteraard, alles is daar stuk
Jens ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:50 schreef Amphorapotje het volgende:
His tegen Dylan : iedereen doet mee.![]()
Dylan : okay dan.
Merel deed niet mee. Erik ook niet...
Een veger en blik prijsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Iedereen moet 6 weken verplicht leuk meedoen met allerlei spelen en dan kun je een vage prijs winnen.
Moet bijna wel, al vind ik der daar weer te...soort van preuts voorquote:
Of leeft zij zeer spaarzaamquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moet bijna wel, al vind ik der daar weer te...soort van preuts voor
Ik weet dat er niet altijd sex bij hoeft te kijken bij een sugardaddy, vaak wel
Maar soort van gezellig, untiem zijn voor geld zie ik merel ook niet doen...
Misschien hebben der ouders wel een hoop centen
Maken of er iets voor zetten, of iets anders bedenken. Als dat ding open staat, gaat dat beest er natuurlijk in.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Rits is kapot...uiteraard, alles is daar stuk
Ik vind het echt helemaal niks, die rooie akela met die domme spelletjes!quote:
Het zelfde als in 1 6 weken een spel spelen de winnaar krijgt een mooie prijs. werd gepresenteerd door Bas en de jury was Ivan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
1 keer pw een spel
leuk hoor
dat zal de kijkers gaan pleasen
hihihih
je kan ook nat worden he
hihihihi
ha ha ha
hihi
spijkerpoepen op de steiger
Natuurlijk. Ik denk dat ze dondersgoed weten dat ze mee moeten doen. Je ziet ze vaak met gezonde tegenzin toch meedoen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:52 schreef Amphorapotje het volgende:
In de SL krijgen ze allemaal te horen dat ze WEL mee moeten doen of zo![]()
Geen idee, heb het nooit aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan nog is het niet te doen , weet je wel hoe duur victoria secrets is..
Ja vandaar dat ik dacht dat Ivan wellicht weer komt jureren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het zelfde als in 1 6 weken een spel spelen de winnaar krijgt een mooie prijs. werd gepresenteerd door Bas en de jury was Ivan.
Ik zou er ook niets aan mee doen, en is al een paar keer geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks, die rooie akela met die domme spelletjes!
Het is toch gloeiende geen HIDIHI kamp!
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iedereen zou tegen die rooie moeten zeggen
Ok ik doe mee als jij in je bikini gaat....dan is het blije gemaakte er gauw vanaf
Ja, dat gaat ze zelf echt niet doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iedereen zou tegen die rooie moeten zeggen
Ok ik doe mee als jij in je bikini gaat....dan is het blije gemaakte er gauw vanaf
Is vast voor haar opdracht (de Utopia Spelen), dus nu moet ze wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Alarm, alarm, alarm, His verricht lichamelijk arbeid, alarm alarm
[ afbeelding ]
Die heeft voor zijn hele leven een Utopia verbod van mij gekregenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik dacht dat Ivan wellicht weer komt jureren.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft voor zijn hele leven een Utopia verbod van mij gekregen
Is toch een varkensstal? Openstellen voor dat beest,net als de siloquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maken of er iets voor zetten, of iets anders bedenken. Als dat ding open staat, gaat dat beest er natuurlijk in.
HIjgend als een ouwe beer is ze aan het werkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is vast voor haar opdracht (de Utopia Spelen), dus nu moet ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |