Franny en dan weer Dylan, soms 2 keer in de morgen, weinig structureels.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wie geeft de dieren eigenlijk te eten?
Hij wil zelf niet meer bakken hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had ze ook de rambam laten stikken, gewoon doorgaan met bakken. Ze hadden zelf maar een tattoo-shop moeten bouwen, of de bewoners, want die wilden massaal, dat Dylan moest blijven.
Franny vaak. Verder geen idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wie geeft de dieren eigenlijk te eten?
Ik bedoelde niet massa bakken, gewoon voor Adje wat hij zelf leuk vond. Hier en daar wat koekjes, wat brood voor eigen gebruik. Niet voor de verkoop. Dat had hij veel liever gedaan,maar ja........regeltjes daar en opdrachten....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet meer bakken hoor
misschien speciale maten?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
Merel: ik heb al een half jaar dezelfde (strings) normaal was ik al 3 x naar Londen gegaan om Victoria's Secret leeg te kopen
![]()
![]()
Morgen!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja, dan moet ie dat niet voorstellen.
Dan nog heeft hij zelf de bakkerij opgegeven? maar goedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet massa bakken, gewoon voor Adje wat hij zelf leuk vond. Hier en daar wat koekjes, wat brood voor eigen gebruik. Niet voor de verkoop. Dat had hij veel liever gedaan,maar ja........regeltjes daar en opdrachten....
Okquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan nog heeft hij zelf de bakkerij opgegeven? maar goed
Ik zou geen brood meer bakken. De groeten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had ze ook de rambam laten stikken, gewoon doorgaan met bakken. Ze hadden zelf maar een tattoo-shop moeten bouwen, of de bewoners, want die wilden massaal, dat Dylan moest blijven.
gaat hij ook niet meer doen,dat vertelde merel en franny vanmorgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou geen brood meer bakken. De groeten.
Hij wil wel nog koekjes en zo bakken voor de marktquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:37 schreef krabje het volgende:
[..]
gaat hij ook niet meer doen,dat vertelde merel en franny vanmorgen.
Dat begrijp ik dus niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij wil wel nog koekjes en zo bakken voor de markt
Adje vond het kleinschalig zelf ook leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:40 schreef eskil het volgende:
Vind het wel jammer van de bakkerij, vond het best leuk om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet.
Hij heeft prachtige ovens, goede kneedmachine enz. Een heel internet voor recepten.
Ik zou dus van alles gaan proberen, en samen met de rest opeten, Mooi brood, lekkere koekjes, taarten enz
Al was het maar om wat te doen te hebbenKoffie met een punt taart op de markt, of lekkere koekjes verkopen op de markt enz.
Maar zo maar stoppen ? En dan de rest van de dag weer uit je neus gaan zitten vreten ? Bizar
Oh ja zeker. Nou ja hij gaat nog bakken voor de markt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Adje vond het kleinschalig zelf ook leuk.
Hij wilde volgens mij niet die grote aantallen bakken die hem opgedrongen werden. De lol gaat er dan snel vanaf. Plus het feit dat hij geen hulp vraagt en zo zijn eigenaardigheden heeft, is het geen stabiel concept.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet meer bakken hoor
Ow, okay!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:37 schreef krabje het volgende:
[..]
gaat hij ook niet meer doen,dat vertelde merel en franny vanmorgen.
Er was al eerder over gefilosofeerd hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:36 schreef pollewop77 het volgende:
https://www.utopiatv.nl/n(...)igste-man-ter-wereld
Adriaan verrast de nieuwkomer.
Dylan loopt over het terrein wanneer Adriaan langs komt lopen. "Hé, kom je even mee?", vraagt de veganist. "Ik heb de bakkerij en dat vind ik hartstikke leuk hoor, maar ik denk dat we de caravan toch maar om moeten gaan bouwen tot een tattooruimte." De nieuwkomer kan het niet geloven. "Serieus? Echt?" Adriaan knikt en voegt toe dat hij door het trainen voor de Alpe d'Huez weinig tijd overhoudt om te bakken. "Deze ruimte kan jij beter gaan gebruiken." Dylan geeft hem direct een dikke knuffel. "Wauw, dat zou ik echt heel vet vinden. Hiermee maak je me de gelukkigste man ter wereld."
Dat vind ik eigenlijk ook wel. Ruimte was net mooi ingericht als bakkerij.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Das al oud nieuws, de spullen van de tatoo shop zijn al binnen en ook de spullen van de verbouwing zijn er al of komen een deze dagen binnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:36 schreef pollewop77 het volgende:
https://www.utopiatv.nl/n(...)igste-man-ter-wereld
Adriaan verrast de nieuwkomer.
Dylan loopt over het terrein wanneer Adriaan langs komt lopen. "Hé, kom je even mee?", vraagt de veganist. "Ik heb de bakkerij en dat vind ik hartstikke leuk hoor, maar ik denk dat we de caravan toch maar om moeten gaan bouwen tot een tattooruimte." De nieuwkomer kan het niet geloven. "Serieus? Echt?" Adriaan knikt en voegt toe dat hij door het trainen voor de Alpe d'Huez weinig tijd overhoudt om te bakken. "Deze ruimte kan jij beter gaan gebruiken." Dylan geeft hem direct een dikke knuffel. "Wauw, dat zou ik echt heel vet vinden. Hiermee maak je me de gelukkigste man ter wereld."
heb jij hem ooit niets zien doen de hele dag? Altijd bezig is hij. Denk meer opdracht gehad om de bakkerij aan de tattoo shop te geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet.
Hij heeft prachtige ovens, goede kneedmachine enz. Een heel internet voor recepten.
Ik zou dus van alles gaan proberen, en samen met de rest opeten, Mooi brood, lekkere koekjes, taarten enz
Al was het maar om wat te doen te hebbenKoffie met een punt taart op de markt, of lekkere koekjes verkopen op de markt enz.
Maar zo maar stoppen ? En dan de rest van de dag weer uit je neus gaan zitten vreten ? Bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |