Vind haar meer zo'n type voor de Zwarte Markt, en dan nazitten bij Klein Mokumquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:02 schreef pollewop77 het volgende:
Waarschijnlijk koopt ze haar strings gewoon bij de Zeeman of Hema
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind haar meer zo'n type voor de Zwarte Markt, en dan nazitten bij Klein Mokum
Drank maakt meer kapot dan je lief is....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:09 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die man toch een wezenloos hoofd
[ afbeelding ]
AAB Adriaans Ambachtelijke Bakkerij. Ik denk toch dat hij het er moeilijk mee heeft. Dat alles wordt omgebouwd tot een tattoo-shop.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen zin om op te ruimen
Zou zo maar kunnen dat hij plaats heeft moeten maken voor de tattoo shopquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
AAB Adriaans Ambachtelijke Bakkerij. Ik denk toch dat hij het er moeilijk mee heeft. Dat alles wordt omgebouwd tot een tattoo-shop.
Tja, dan moet ie dat niet voorstellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
AAB Adriaans Ambachtelijke Bakkerij. Ik denk toch dat hij het er moeilijk mee heeft. Dat alles wordt omgebouwd tot een tattoo-shop.
Wie geeft de dieren eigenlijk te eten?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze zijn van de leg volgens Eric.
Ik had ze ook de rambam laten stikken, gewoon doorgaan met bakken. Ze hadden zelf maar een tattoo-shop moeten bouwen, of de bewoners, want die wilden massaal, dat Dylan moest blijven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja, dan moet ie dat niet voorstellen.
Frennie en Dylanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wie geeft de dieren eigenlijk te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |