Jipquote:
Tja is die kist niet zwaarder dan 30 kg kost het ze ¤12,71 en anders het dubbelequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:17 schreef renevanlaaren het volgende:
normaal kist 500 euro met vervoer, erik had vast een hele andere prijs in gedachte
Denk je eens in, je bent in de 20, leert net een meisje kennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
niet normaal je jens en zijn aanhangsel. zo lui
Hadden ze voor Erik een andere slaapplek moeten zoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef eskil het volgende:
[..]
Adje kan niet zo goed tegen druk. Hij moest op een gegeven moment( logisch) dat brood om twee uur bij de post hebben liggen, zodat het iig de volgende dagbezorgd kon worden. Nou en daarvoor moest hij heelvroeg beginnen, voor hem geen probleem, maar wel voor Eric. Waren daar weer problemen over.
Die Jens valt me zwaar tegen sinds die met Mylene ligt te krikken, wat 'n afknapperquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
niet normaal je jens en zijn aanhangsel. zo lui
Nee, ik ook niet. Maar ik snap sowieso niet dat mensen zo graag dingen vandaar willen hebben.Of daar heen gaan.quote:
Ja, maar als ik het zelf klaargemaakt hebt he!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn maag denkt daar anders over.
luieren was er bij ons niet bij, in het weekend werden gewoon de matrassen omgedraaid om 10 uur. of je er nu in lag of nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je eens in, je bent in de 20, leert net een meisje kennen.
Wat doe je dan het liefst
Lekker van elkaar genieten, samen zijn, samen in bed liggen etc etc
Ik vind het niet zo raar hoor ben ook jong geweest
Ooke ga er dan van uit dat je op jezelf woont en je net een nieuwe relatie hebt, alles nog jeukt en zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
luieren was er bij ons niet bij, in het weekend werden gewoon de matrassen omgedraaid om 10 uur. of je er nu in lag of niet
Ach, ieder zijn/haar ding, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik snap sowieso niet dat mensen zo graag dingen vandaar willen hebben.Of daar heen gaan.
Lag je daar met je eitje op zn kopquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
luieren was er bij ons niet bij, in het weekend werden gewoon de matrassen omgedraaid om 10 uur. of je er nu in lag of niet
Ik zou daarvoor niet Utopia ingaan Dot....kleffen en hangen tegen elkaar aan kun je na Utopia nog 60 jaar doen....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lag je daar met je eitje op zn kop
Dat denk ik ook, maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t zou mij echt verbazen als ze met de tattoo shop veel geld gaan binnen halen is gewoon prutswerk//
ze moeten echt zich nog gaan verdiepen en verbeteren voordat ze iets kunnen ..
broddelwerk..
Schuimpjes zouden nog geld uitgeven als ze blind worden getatoeëerd....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t zou mij echt verbazen als ze met de tattoo shop veel geld gaan binnen halen is gewoon prutswerk//
broddelwerk..
Zeg het maar niet te hard , ze zijn wel op de TV en in Utopiaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
broddelwerk..
Heb ik ook niet zoveel probleem mee. Het ligt eraan wat ze verder doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |