Adje kan niet zo goed tegen druk. Hij moest op een gegeven moment( logisch) dat brood om twee uur bij de post hebben liggen, zodat het iig de volgende dagbezorgd kon worden. Nou en daarvoor moest hij heelvroeg beginnen, voor hem geen probleem, maar wel voor Eric. Waren daar weer problemen over.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat toen hij het niet meer massaal wilde doen,,hij die ruimte moest afstaan.
Nee, hij heeft het nooit echt leuk gevonden.,quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij het wel leuk vond, maar dat zag ik dus verkeerd?
denk eerder dat adje gewoon daar wil doen wat hem op moment uitkomt... sporten beetje helpen waar nodig. zeiken over vegan en naar bedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het nooit echt leuk gevonden.,
Hij mopperde van het begin af aan al dat hij dit niet bleef doen
Ik heb zomaar het idee dat Adje niet tegen de druk kan. En zijn insteek om daar te zijn is zijn idealen aan de wereld uit te dragen en dat was niet bakken.
De bakkerij voldeed niet aan de verwachtingen. Klachten over brood e.d. Om geld te verdienen moet je meer omzet hebben dan je nu hebt, want je moet het ook snel kunnen wegzetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je streams kijkt
Hij vond het veel worden en hij wilde meer met sporten bezig zijn. Plus de tuin natuurlijk bij mooi weer.
Schuimpjes bestelden ook wel erg veel, hij wil het erbij doen een paar uur per week
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm
Erik belt .. voor de Kist
maneer verteld wat de wensen zijn
Hout, handvaten,kusentje,airco
wifi, logo van utopia
Dat gedoe over de tuin en sporten, kwam later als argument. Kan me wij voorstellen dat hij niet hele dagen in dat hok wil zitten, maar tsja dat had hij ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk eerder dat adje gewoon daar wil doen wat hem op moment uitkomt... sporten beetje helpen waar nodig. zeiken over vegan en naar bed
Ik zou er niet aan beginnen. Hard, maar beetje onzinnig om perse een kist te willen van Utopia.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm
Erik belt .. voor de Kist
maneer verteld wat de wensen zijn
Hout, handvaten,kusentje,airco
wifi, logo van utopia
Adje had het gisteren over 8 - 900, zelfs duizenden euro's.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:17 schreef renevanlaaren het volgende:
normaal kist 500 euro met vervoer, erik had vast een hele andere prijs in gedachte
Mensen willen ook de gekste dingen soms.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Erik : We hebben maar beperkt internet![]()
![]()
Erik heeft er niet veel zin in, denk ik.
Ziet er wel lekker uit.quote:
GM gaat dit om een lijk kist ?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen willen ook de gekste dingen soms.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mefroi had een kist van 500,- uitgzocht
verhaal ...
Maneer is uitvaartiets..verhaal verder
Erik ; we weten eigenlijk niks van buiten
maneer snapt ut
kent uto niet
de KLant ..bijna deud is fan
maner is per 1 maart gestopt met werken .. en gaat op verkanzie kan zomaar dat deze casus overgedragen wrd
hij stapte net in de auto
File genot
Erik gaat uitzoeken en dan nog bellen
Maneer Uitgevaard ; oke is goed jongen
hoi...klik
quote:
quote:
Mijn maag denkt daar anders over.quote:
hmmmmm adje zou zeggen zet mij maar het gftquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Adje had het gisteren over 8 - 900, zelfs duizenden euro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |