Maken of er iets voor zetten, of iets anders bedenken. Als dat ding open staat, gaat dat beest er natuurlijk in.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Rits is kapot...uiteraard, alles is daar stuk
Ik vind het echt helemaal niks, die rooie akela met die domme spelletjes!quote:
Het zelfde als in 1 6 weken een spel spelen de winnaar krijgt een mooie prijs. werd gepresenteerd door Bas en de jury was Ivan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
1 keer pw een spel
leuk hoor
dat zal de kijkers gaan pleasen
hihihih
je kan ook nat worden he
hihihihi
ha ha ha
hihi
spijkerpoepen op de steiger
Natuurlijk. Ik denk dat ze dondersgoed weten dat ze mee moeten doen. Je ziet ze vaak met gezonde tegenzin toch meedoen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:52 schreef Amphorapotje het volgende:
In de SL krijgen ze allemaal te horen dat ze WEL mee moeten doen of zo![]()
Geen idee, heb het nooit aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan nog is het niet te doen , weet je wel hoe duur victoria secrets is..
Ja vandaar dat ik dacht dat Ivan wellicht weer komt jureren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het zelfde als in 1 6 weken een spel spelen de winnaar krijgt een mooie prijs. werd gepresenteerd door Bas en de jury was Ivan.
Ik zou er ook niets aan mee doen, en is al een paar keer geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks, die rooie akela met die domme spelletjes!
Het is toch gloeiende geen HIDIHI kamp!
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iedereen zou tegen die rooie moeten zeggen
Ok ik doe mee als jij in je bikini gaat....dan is het blije gemaakte er gauw vanaf
Ja, dat gaat ze zelf echt niet doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iedereen zou tegen die rooie moeten zeggen
Ok ik doe mee als jij in je bikini gaat....dan is het blije gemaakte er gauw vanaf
Is vast voor haar opdracht (de Utopia Spelen), dus nu moet ze wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Alarm, alarm, alarm, His verricht lichamelijk arbeid, alarm alarm
[ afbeelding ]
Die heeft voor zijn hele leven een Utopia verbod van mij gekregenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik dacht dat Ivan wellicht weer komt jureren.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft voor zijn hele leven een Utopia verbod van mij gekregen
Is toch een varkensstal? Openstellen voor dat beest,net als de siloquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maken of er iets voor zetten, of iets anders bedenken. Als dat ding open staat, gaat dat beest er natuurlijk in.
HIjgend als een ouwe beer is ze aan het werkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is vast voor haar opdracht (de Utopia Spelen), dus nu moet ze wel.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:56 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Is toch een varkensstal? Openstellen voor dat beest,net als de silo
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan nog is het niet te doen , weet je wel hoe duur victoria secrets is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Inwoners moeten blijkbaar 3 tv momenten per dag verzorgen? dat zegt Mylene![]()
Nog even en Utopia kent geen geheimen meer voor onsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Inwoners moeten blijkbaar 3 tv momenten per dag verzorgen? dat zegt Mylene![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nog even en Utopia kent geen geheimen meer voor ons
Regie kantoor?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde SL's weer....
Denk eerder een storing.quote:
Jessie gezopen dan?quote:
Ik ben benieuwd hoe het er daar uitziet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:56 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Is toch een varkensstal? Openstellen voor dat beest,net als de silo
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIjgend als een ouwe beer is ze aan het werk
Je kan aan His altijd horen wanneer het een opdracht is, ze is dan zo gemaakt aan het praten
Bas 2.0quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:06 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 tegen Hiske - Jij organiseert iets en dan hoef je zelf niet mee te doen, lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]bh's vervang je toch iets minder vaak dan strings, ik wel in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zegt 3 x in het half jaar dus iedere 2 mnd, naar londen, dus die reis komt er ook nog bij
Je koopt niet 1, of 2 stringetjes
(Je hebt er minstens 7 in de week nodig)
60/70 euro per string stel je koopt er 3 is 210 euro in de 2 mnd
Dan heb je nog geen bovenkleding der bij he, dan loop je alleen nog maar in string
3 strings voor nog geen 40 euroquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bh's vervang je toch iets minder vaak dan strings, ik wel in ieder geval
Ze zegt 3 x in het half jaar dus iedere 2 mnd, naar londen, dus die reis komt er ook nog bij
Dan heb je nog geen bovenkleding der bij he, dan loop je alleen nog maar in string
Wat een afschuwelijk ding zeg. Narcisme gaat wel ver om te bedenken dat wij het zo leuk vinden om een DD ding te dragen. Ja, want men weet waar het voor staatquote:
Merel ook niet en Erik ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Brandon en Jens doen nu al niet mee met die Herhalings oefening van Hiske![]()
![]()
![]()
![]()
+ de reis naar londen zoals ze zelf zegtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
3 strings voor nog geen 40 euro
NEW! Dream Angels Shine Lace Thong Panty
17,80 ¤ or any 3/38,84 ¤
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Brandon en Jens doen nu al niet mee met die Herhalings oefening van Hiske![]()
![]()
![]()
![]()
dus?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waar staat die DD voor dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk ding zeg. Narcisme gaat wel ver om te bedenken dat wij het zo leuk vinden om een DD ding te dragen. Ja, want men weet waar het voor staaten als men het weet, is men onverschillig.
Donny en Divaquote:
Donny en Diva.quote:
Ja geen mooie logo, maar wedden dat het gaat lopen als een trein, de Jessie FB schuimpjes kunnen hun geld weer weggooienquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk ding zeg. Narcisme gaat wel ver om te bedenken dat wij het zo leuk vinden om een DD ding te dragen. Ja, want men weet waar het voor staaten als men het weet, is men onverschillig.
3 strings voor nog geen 40 euroquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die was ik vergeten, maar bij tijdige boeking valt dat mee. Ze pocht graag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
+ de reis naar londen zoals ze zelf zegt
digitale braas ontwerpen ?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Wtf doet Shelly de hele dag achter die computer trouwens? Ze doet geen fuck daar maar wel hele dagen achter de pc ''dingen regelen''![]()
![]()
Ja, die willen graag genomen worden. Uit principe zou ik het al niet kopen, omdat ik me niet laat naaien en ook nog betalen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen mooie logo, maar wedden dat het gaat lopen als een trein, de Jessie FB schuimpjes kunnen hun geld weer weggooien
Ze zouden willen dat Jessie hun naaitquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die willen graag genomen worden. Uit principe zou ik het al niet kopen, omdat ik me niet laat naaien en ook nog betalen.
of iemand houd van mooie goede kleding.... dure kleding is niet altijd beter maar vaak is een goed merk wel duurzamerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
3 strings voor nog geen 40 euro
NEW! Dream Angels Shine Lace Thong Panty
17,80 ¤ or any 3/38,84 ¤
[..]
Die was ik vergeten, maar bij tijdige boeking valt dat mee. Ze pocht graag.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zouden willen dat Jessie hun naait![]()
Kunnen ze die wannebiezanger Jessie geen zang verbod geven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over duurzamer kunnen we een hele discussie houden, maar vaak zijn de duurdere merken wel van beter kwaliteit. En gezien Merel's huidige kledingkeuze denk ik dat zij meer gaat voor kwantiteit dan voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of iemand houd van mooie goede kleding.... dure kleding is niet altijd beter maar vaak is een goed merk wel duurzamer
zoals je zelf zegt gaat dat niet altijd opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of iemand houd van mooie goede kleding.... dure kleding is niet altijd beter maar vaak is een goed merk wel duurzamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |