Ik heb voortaan geen honger meerquote:
Uithonger dieet gestart?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb voortaan geen honger meerhet is bizar
Gisteren 1 boterham voor ontbijt op en 1 wrap met groenten als avond eten
Hoe dan?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezondquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
nee, nog een uurtjequote:
Geen gratis pallets meer?quote:
nee ik zei al, ik moet een beetje beter op de vitamientjes lettenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe gaat het hier in de Boreale chat?
Ja helaas. Europallets kosten te veel denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat palletsorteerders gratis pallets kregen als bonus.
[ afbeelding ]
Hoi Thierry!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe gaat het hier in de Boreale chat?
Dat kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:01 schreef [1=https://forum.fok.nl/user/profile/475083]Lospedrosa[/url] het volgende:
[..]
Jij slaapt veels te kort.
In omgeving DH en Scheveningen wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat palletsorteerders gratis pallets kregen als bonus.
[ afbeelding ]
ik kan prima slapen, alleen mij werktijden komen niet lekker overeen met mijn slaaptijdenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen die wel gewoon kunnen slapen
Zelden problemen meequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan prima slapen, alleen mij werktijden komen niet lekker overeen met mijn slaaptijden
daarom ga ik om 10 uur meestal wel naar bedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik 8 uur per dag zou moeten slapen, moet ik om 10 uur naar bed. Dikke doei.
Schijnt dat je juist minder slaap nodig hebt als je ouder wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom ga ik om 10 uur meestal wel naar bed
Als ik echt goede nacht slaap wil hebben moet ik er al zo vroeg inliggen. Dat lukt me gewoon nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan prima slapen, alleen mij werktijden komen niet lekker overeen met mijn slaaptijden
Ik zou echt niet kunnen slapen in de biosquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelden problemen mee
Sterker nog, ik val iets te vaak in slaap op de bank, in de bios of op de yoga mat
Slapen gaat altijd wel goed. Het op tijd naar bed gaan is het probleemquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
als ik vrij heb slaap ik normaal tussen 23:30 en 7:30. maar ja, dat werkt niet als om 6 uur de wekker gaatquote:
Ik wilde gisteravond Grey's Anatomy kijken in bed. Geen goed idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelden problemen mee
Sterker nog, ik val iets te vaak in slaap op de bank, in de bios of op de yoga mat
heb er nog niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt dat je juist minder slaap nodig hebt als je ouder wordt.
Geen punt bij mijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen in de bios
Ik heb t gewoon zodra ik te stil zit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde gisteravond Grey's Anatomy kijken in bed. Geen goed idee.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef DrMarten het volgende:
De wallen hangen me op de knieen na weer een week met te weinig slaap. Morgen dus maar weer tot een uurtje of 12 snurken
Dat merk ik ook echt. 6 uurtjes is wel voldoende.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt dat je juist minder slaap nodig hebt als je ouder wordt.
Ik kan ook altijd en overal in slaap vallenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik slaap meestal iets van 7,5 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat merk ik ook echt. 6 uurtjes is wel voldoende.
Ik word in het weekend vaak al wakker na minder slaap.
Ik zou t zelfs kunnen met mijn hoofd op je schoot!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan ook altijd en overal in slaap vallen![]()
Goed door je neus ademen dan wel!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou t zelfs kunnen met mijn hoofd op je schoot!
Oh, heet dat zo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou t zelfs kunnen met mijn hoofd op je schoot!
ik was ook altijd jaloers op mensen die rijdende voertuigen in slaap kunnen vallen. ik kan dat nog steeds nietquote:
Jaloersmakend vind ik datquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan ook altijd en overal in slaap vallen![]()
Dat idd. Een enkele keer val ik in slaap op de bank, maar verder exht niet. Was op schoolreisjes altijd jaliers op lui die de halve busreis sliepen. Zat ik daar in mijn eentje klaarwakker te zijn en was ik als een van de weinigen compleet gebroken de volgende dagquote:
mogguh Scary mevrouwquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jaloersmakend vind ik dat![]()
Goedemorgen allemaal
In slaap vallen tijdens t pijpen is wel HEEl beschamend!quote:
vroeger met de bus naar lloret.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd. Een enkele keer val ik in slaap op de bank, maar verder exht niet. Was op schoolreisjes altijd jaliers op lui die de halve busreis sliepen. Zat ik daar in mijn eentje klaarwakker te zijn en was ik als een van de weinigen compleet gebroken de volgende dag
Met monotoon gedreun kan ik het ergens nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Op een houseparty wakker worden is daarentegen wel een vreemde ervaring
Tis nog net geen narcolepsiequote:
In een vliegtuig of bus vind ik t wel wat lastiger, want dan zit ik met m'n lange benen gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger met de bus naar lloret.
hele bus aan het snurken en ik 20 uur aan een stuk wakker
best lekker moet ik zeggen. en met u?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Gianni. Hoe gaat het?
Naar Praag naast het leukste meisje van de klas zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger met de bus naar lloret.
hele bus aan het snurken en ik 20 uur aan een stuk wakker
quote:
Beter, mijn hoest neemt eindelijk wat afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best lekker moet ik zeggen. en met u?
In vliegtuigen is ellende jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In een vliegtuig of bus vind ik t wel wat lastiger, want dan zit ik met m'n lange benen gewoon niet lekker.
Afgelopen zaterdag in de bios zat ik te knikkebollen maar kon nog net wakker blijven, terwijl ik geen saaie film kijk. Dan is het wat minderquote:
Ik, thuis op de bank.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:12 schreef STING het volgende:
[..]dat hoor je ook wel, mensen die bij bepaalde films altijd in slaap vallen, dus het kan natuurlijk ook z'n nadelen hebben
Nou heb ik vaak 12u durende nachtvluchten, dus dan slaap ik wel wat.quote:
Zo herkenbaar ditquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik, thuis op de bank.
Want dan ga ik eerst rechtop zitten, dan onderuit zakken, dan op m;n zij, dan liggen... en dan word ik wakker bij de aftiteling
Ja, dan vind ik t dus ook super vervelend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag in de bios zat ik te knikkebollen maar kon nog net wakker blijven, terwijl ik geen saaie film kijk. Dan is het wat minder
jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter, mijn hoest neemt eindelijk wat afEn het is bijna weekend
Ook echt altijd bij de aftiteling!quote:
Die staan voorlopig niet op de planning helaasquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik vaak 12u durende nachtvluchten, dus dan slaap ik wel wat.
Maar niet heel erg super.
alleen nog 3x dublin?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die staan voorlopig niet op de planning helaas
Maar het is een begin van die eckte lentequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
jammer dat het weekend niet hetzelfde weer wordt als vandaag.
Ja die is dan net even luider misschien?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook echt altijd bij de aftiteling!
Want dan verandert de muziek of zo, geen idee.
Dat kan ik dus echt niet, zodra ik in slaap begin te vallen en er is geluid, dan schrik ik steeds weer wakker, totdat ik sjaggo word en besluit om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik, thuis op de bank.
Want dan ga ik eerst rechtop zitten, dan onderuit zakken, dan op m;n zij, dan liggen... en dan word ik wakker bij de aftiteling
Natuurlijk in spanning of er nog een credits scene komt, ook wel het Marvel effect genoemdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook echt altijd bij de aftiteling!
Want dan verandert de muziek of zo, geen idee.
Bij mij hier nu ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die staan voorlopig niet op de planning helaas
1x, volgende week donderdag. En daarna Barcelona.quote:
quote:
Jij reist aardig wat afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1x, volgende week donderdag. En daarna Barcelona.
Kloptquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ken je dat ook dat je dan ff 10 min terug spoelt?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die is dan net even luider misschien?
Soms heb ik niet eens door dat ik even weggeweest ben. En dan snap ik ineens niks meer van wat ik kijk
Barcelonaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog 1 film en dan is de Infinity Saga ten eindequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk in spanning of er nog een credits scene komt, ook wel het Marvel effect genoemd
Ik ben dus duidelijk niet de enigequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ken je dat ook dat je dan ff 10 min terug spoelt?
En dat je daarna NOG eens die 10 min terug kan spoelen omdat je weer sliep?
En nog eens, en nog eens. Tot je opgeeft?
Ja, en ik mag dus nooit mee.quote:
Dublin is werkgerelateerd voor KM, Barcelona is een midweekje vakantie samenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
LekkerGa je nog wat speciaals doen daar of gewoon op de bonnefooi genieten ofzo?
"Dit is onbegonnen werkquote:
Nogmaals, grey's Anatomy gisteravond.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ken je dat ook dat je dan ff 10 min terug spoelt?
En dat je daarna NOG eens die 10 min terug kan spoelen omdat je weer sliep?
En nog eens, en nog eens. Tot je opgeeft?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nogmaals, grey's Anatomy gisteravond.
Yepquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Barcelona
Met zn tweetjes?
Ik ga in Mei naar Edinburgh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |