Ik heb voortaan geen honger meerquote:
Uithonger dieet gestart?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb voortaan geen honger meerhet is bizar
Gisteren 1 boterham voor ontbijt op en 1 wrap met groenten als avond eten
Hoe dan?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezondquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
nee, nog een uurtjequote:
Geen gratis pallets meer?quote:
nee ik zei al, ik moet een beetje beter op de vitamientjes lettenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe gaat het hier in de Boreale chat?
Ja helaas. Europallets kosten te veel denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat palletsorteerders gratis pallets kregen als bonus.
[ afbeelding ]
Hoi Thierry!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe gaat het hier in de Boreale chat?
Dat kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:01 schreef [1=https://forum.fok.nl/user/profile/475083]Lospedrosa[/url] het volgende:
[..]
Jij slaapt veels te kort.
In omgeving DH en Scheveningen wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat palletsorteerders gratis pallets kregen als bonus.
[ afbeelding ]
ik kan prima slapen, alleen mij werktijden komen niet lekker overeen met mijn slaaptijdenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen die wel gewoon kunnen slapen
Zelden problemen meequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan prima slapen, alleen mij werktijden komen niet lekker overeen met mijn slaaptijden
daarom ga ik om 10 uur meestal wel naar bedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik 8 uur per dag zou moeten slapen, moet ik om 10 uur naar bed. Dikke doei.
Schijnt dat je juist minder slaap nodig hebt als je ouder wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom ga ik om 10 uur meestal wel naar bed
Als ik echt goede nacht slaap wil hebben moet ik er al zo vroeg inliggen. Dat lukt me gewoon nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan prima slapen, alleen mij werktijden komen niet lekker overeen met mijn slaaptijden
Ik zou echt niet kunnen slapen in de biosquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelden problemen mee
Sterker nog, ik val iets te vaak in slaap op de bank, in de bios of op de yoga mat
Slapen gaat altijd wel goed. Het op tijd naar bed gaan is het probleemquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
als ik vrij heb slaap ik normaal tussen 23:30 en 7:30. maar ja, dat werkt niet als om 6 uur de wekker gaatquote:
Ik wilde gisteravond Grey's Anatomy kijken in bed. Geen goed idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelden problemen mee
Sterker nog, ik val iets te vaak in slaap op de bank, in de bios of op de yoga mat
heb er nog niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt dat je juist minder slaap nodig hebt als je ouder wordt.
Geen punt bij mijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen in de bios
Ik heb t gewoon zodra ik te stil zit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde gisteravond Grey's Anatomy kijken in bed. Geen goed idee.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef DrMarten het volgende:
De wallen hangen me op de knieen na weer een week met te weinig slaap. Morgen dus maar weer tot een uurtje of 12 snurken
Dat merk ik ook echt. 6 uurtjes is wel voldoende.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt dat je juist minder slaap nodig hebt als je ouder wordt.
Ik kan ook altijd en overal in slaap vallenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik slaap meestal iets van 7,5 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat merk ik ook echt. 6 uurtjes is wel voldoende.
Ik word in het weekend vaak al wakker na minder slaap.
Ik zou t zelfs kunnen met mijn hoofd op je schoot!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan ook altijd en overal in slaap vallen![]()
Goed door je neus ademen dan wel!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou t zelfs kunnen met mijn hoofd op je schoot!
Oh, heet dat zo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou t zelfs kunnen met mijn hoofd op je schoot!
ik was ook altijd jaloers op mensen die rijdende voertuigen in slaap kunnen vallen. ik kan dat nog steeds nietquote:
Jaloersmakend vind ik datquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan ook altijd en overal in slaap vallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |