Stuur DJMO ff een dmmeke dat ze het bij een columnist legt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Er staat op de FP bij submit dat je ziet wanneer iets niet geplaatst is, right? Maar ik zie dat niet.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuur DJMO ff een dmmeke dat ze het bij een columnist legt.
Zou t zelf doen maar ben zo weg
Klopt. Dat is heel lang zo. Die tekst moet nog worden aangepast. Je submit is nog in behandeling op dit moment.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Er staat op de FP bij submit dat je ziet wanneer iets niet geplaatst is, right? Maar ik zie dat niet.
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, inclusief mezelf. Evengoed bedankt, je bent zelf ook awesome!
Gewoon ja zeggen, het is nu toch 1 april dus je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.quote:
Heb je dat van Yasmin geleerd?quote:Op maandag 1 april 2019 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, het is nu toch 1 april dus je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Nee die maakt geen grapjes.quote:
Die sloopt je gewoon en stopt je in een kooi, en als je lief doet pleurt ze je in een zwembad. Ik ben doodsbang voor haar.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, het is nu toch 1 april dus je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Ik heb zo het idee dat de conversatie na die brief niet geheel soepel liep.quote:
Dus nu is het 'streepje-streepje-streepje-streepje met streepje'.quote:Op maandag 1 april 2019 11:45 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de conversatie na die brief niet geheel soepel liep.
Maar je hebt nu wel een extra streepje.
Ik trapte er bijna inquote:
Nee joh, zo eng is ze helemaal niet, dat doet ze alleen voor de show.quote:Op maandag 1 april 2019 00:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die sloopt je gewoon en stopt je in een kooi, en als je lief doet pleurt ze je in een zwembad. Ik ben doodsbang voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |