Dat is niet zo. Ik kan wel gaan uitleggen waarom dat zo lijkt maar geen zin inquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Als vrouwen vaak samen zijn worden ze op dezelfde tijd ongesteld heb ik wel eens gelezen
Hoezo ben je klaar met de Linda?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had je nog een Tina uit 1996 op zolder liggen?
Ik kan dat veel beter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat slijmen gaat me niet goed af, hè?
Wees blij dat ik het niet in het Latijn schreef.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja doe maar niet zo verontwaardigd recce baudet IK WIST HET TOCH
Ja heel wat geld uitgegeven aan al die bladen maar thank god voor internetquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezo ben je klaar met de Linda?
Waar gaat dit over ...quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet ze wel zeker dat het kaassnacks zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Gatver die griet eet Morris zijn kaassnacks
Pfff te veel lavendel gesnovenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het niet in het Latijn schreef.
Het heeft allemaal wel met elkaar te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je muzikale invalshoeken zijn regelmatig bijzonder.
Kijk je nu pas? Ik tipte twee uur terug ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Gatver die griet eet Morris zijn kaassnacks
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ik zie hem nu pas omhoog komen, weirde shit jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk je nu pas? Ik tipte twee uur terug ofzo
Chuff vind jou ook niet grappig gok ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werk aan mijn populariteit.
Beter halen ze eens wat gekozen staatsleden in de uitzending. Niemand kent die mensen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel grappig overal worden nu FVD stemmers opgetrommeld op TV
Niemand weet ook waar ze voor staan, wat ze gaan doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter halen ze eens wat gekozen staatsleden in de uitzending. Niemand kent die mensen.
Neequote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter halen ze eens wat gekozen staatsleden in de uitzending. Niemand kent die mensen.
Leuk gemaakt tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zie hem nu pas omhoog komen, weirde shit ja
Ik ga solliciteren daar voor mooi baantje bij waterschap.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel grappig overal worden nu FVD stemmers opgetrommeld op TV
Of waar ze wonen. Ik begreep dat er een aantal binnen een week moeten verhuizen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Niemand weet ook waar ze voor staan, wat ze gaan doen.
Oh .. op die manier ... misschien heb ik je hulp binnen kort wel nodig .. Dus ga zo doorquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werk aan mijn populariteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |