muchas mazaltovquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:07 schreef chufi het volgende:
Ik zit een SPaans Joodse bruiloft te kijken in 1998 of ,.
Had je mijn waarschuwing maar niet moeten negeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou het misschien iets te maken hebben met dat stelletje sadisten hier HM
whaaaaaaaaat?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:10 schreef chufi het volgende:
Denk dat er iemand een hartaanval krijgt .. veels te vrolijk,,, oohh daar gaat ze al
okéquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
Ik volg dus een Spaanse serie die iets van 25 jaar terug speelt ... en elk seizoen een jaar later met actuele gebeurtenissen verwerkt in de serie .. .. Dus ik blijf gewoon kijken wat jullie ook zeggen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
Ik volg dus een Spaanse serie die iets van 25 jaar terug speelt ... en elk seizoen een jaar later met actuele gebeurtenissen verwerkt in de serie .. .. Dus ik blijf gewoon kijken wat jullie ook zeggen
Je kwam er alsnog overheen met tiedeldie's dusssssquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je mijn waarschuwing maar niet moeten negeren.
Nee hoor ik gun GB ook iets positiefs anders is het zieligquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Jij wil die award van GB, hč?
[/quote]quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
Het begon in de de Franco periode .. best wel heftig sos[quote]Op donderdag 21 maart 2019 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
dat valt mij nou weer tegen
Ja, er was toen toch al geen houden meer aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kwam er alsnog overheen met tiedeldie's dusssss
Je zou wmb wel een kanshebber zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor ik gun GB ook iets positiefs anders is het zielig
Je krijgt het nog moeilijk volgend jaar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou wmb wel een kanshebber zijn.
Ik ben al m'n goodwill hier al kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je krijgt het nog moeilijk volgend jaar.
Met kiezen bedoelde ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al m'n goodwill hier al kwijtgeraakt.
Soms ben je wel ok hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al m'n goodwill hier al kwijtgeraakt.
Nice.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
De maan achter de Sint Pieter:
[ afbeelding ]
Ik ben lang geleden boven in de koepel geweest. Dat was heel indrukwekkend.
Dat ook. Er zijn hier zoveel leuke mensen.quote:
Ik kan maar beter beginnen met slijmen. (zie boven)quote:Maar er is nog tijd genoeg om eea recht te zetten.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet je ook weer niet overdrijven. Ook daarvan zijn voorbeeldenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan maar beter beginnen met slijmen. (zie boven)
Ik dacht al hoe komt m’n telefoon ineens zo vies, zijn het die vogelsquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik een andere ''leuke user '' nominerenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schoolreisje?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die zijn redelijk storend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht al hoe komt m’n telefoon ineens zo vies, zijn het die vogels
Saboteureleur!quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan ga ik een andere ''leuke user '' nomineren
Chantage!quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan ga ik een andere ''leuke user '' nomineren
Jaja doe maar niet zo verontwaardigd recce baudet IK WIST HET TOCHquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De Sint Pieter ligt in Rome inderdaad.
Fake news.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Als vrouwen vaak samen zijn worden ze op dezelfde tijd ongesteld heb ik wel eens gelezen
Had je nog een Tina uit 1996 op zolder liggen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Als vrouwen vaak samen zijn worden ze op dezelfde tijd ongesteld heb ik wel eens gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |