Met kiezen bedoelde ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al m'n goodwill hier al kwijtgeraakt.
Soms ben je wel ok hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al m'n goodwill hier al kwijtgeraakt.
Nice.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
De maan achter de Sint Pieter:
[ afbeelding ]
Ik ben lang geleden boven in de koepel geweest. Dat was heel indrukwekkend.
Dat ook. Er zijn hier zoveel leuke mensen.quote:
Ik kan maar beter beginnen met slijmen. (zie boven)quote:Maar er is nog tijd genoeg om eea recht te zetten.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou wmb wel een kanshebber zijn.
Dat moet je ook weer niet overdrijven. Ook daarvan zijn voorbeeldenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan maar beter beginnen met slijmen. (zie boven)
Ik dacht al hoe komt m’n telefoon ineens zo vies, zijn het die vogelsquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik een andere ''leuke user '' nominerenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou wmb wel een kanshebber zijn.
Schoolreisje?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die zijn redelijk storend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht al hoe komt m’n telefoon ineens zo vies, zijn het die vogels
Saboteureleur!quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan ga ik een andere ''leuke user '' nomineren
Chantage!quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan ga ik een andere ''leuke user '' nomineren
Jaja doe maar niet zo verontwaardigd recce baudet IK WIST HET TOCHquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De Sint Pieter ligt in Rome inderdaad.
Fake news.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Als vrouwen vaak samen zijn worden ze op dezelfde tijd ongesteld heb ik wel eens gelezen
Had je nog een Tina uit 1996 op zolder liggen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Als vrouwen vaak samen zijn worden ze op dezelfde tijd ongesteld heb ik wel eens gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |