quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Die met dat paard is dan wel weer grappig. Soort van.
leuk verzetjequote:Op donderdag 21 maart 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB zou me stalken met een Yeppa kloon
Die heeft gewoon een beter gevoel voor humor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn dochter kon er ook niet om lachen maar die heeft dezelfde schoenen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn dochter kon er ook niet om lachen maar die heeft dezelfde schoenen
Awardquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een beter gevoel voor humor.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ach, eerste indrukken zijn nog wel eens verkeerd.
zo'n kloon heb jij er zo onderquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
[..]zo leer je je grootmoeder wel kennen
Grappig ben je iig niet de laatste tijd, maar daar kreeg ik ook al een opmerking over.. dus pas maar op de komende maanden wil je hm behoudenquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker dan 1 wilt je dood hebben award was onterecht
Ach ja, nu ben jij aan de beurt. Ik was dinsdag de pispaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
We houden het gewoon even in de gaten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Die andere award hou je wel voor altijd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Scheelt dat ik in de Award commissie zit
Dit nummer schijnt, volgens wetenschappers, je angsten met 65% te reduceren..quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Grappig ben je iig niet de laatste tijd, maar daar kreeg ik ook al een opmerking over.. dus pas maar op de komende maanden wil je hm behouden
quote:
Fear is a liarquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit nummer schijnt, volgens wetenschappers, je angsten met 65% te reduceren..
https://ideapod.com/neuro(...)1PtKuJJ2VTnhSunhYiCw
Heb je morgen geen afspraak dan.. dat je het nog vraagtquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Gaat het nog ergens over of kan ik naar mijn bed toe?
Alleen fysio in de middag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je morgen geen afspraak dan.. dat je het nog vraagt
Haha.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Tilly 'm luisterde en er op het eind opeens 'tiedeliedelietietititi' klonk.
Ik zal jou eens wat laten klinkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Tilly 'm luisterde en er op het eind opeens 'tiedeliedelietietititi' klonk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Maar eens even proberen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar komt die agressie opeens vandaan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Till zit er ook lekker indie knalt gewoon iedereen af bam
Zou het misschien iets te maken hebben met dat stelletje sadisten hier HMquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar komt die agressie opeens vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |