Nou in Teen Titans zitten echt heel vaak van dat soort dubbelzinnige zinnetjes, dus zou me niks verbazen als ze het expres doen..quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best wel fout eigenlijk, die gedachte.
Moet ik toch maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou in Teen Titans zitten echt heel vaak van dat soort dubbelzinnige zinnetjes, dus zou me niks verbazen als ze het expres doen..
Vergeet je fapdoekje niet!quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ik toch maar eens gaan kijken
Nu ik er zo over nadenk is het eigenlijk helemaal niet een heel geschikt kinderprogrammaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ik toch maar eens gaan kijken
Ja anders vallen wij in slaapquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat is toch wel met al die kinderprogramma's......en met die shows ook......ze moeten die ouders toch ook vermaken tijdens de voorstelling
Leg dat maar eens uit aan je kinderenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk is het eigenlijk helemaal niet een heel geschikt kinderprogramma
Ja preciesquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja anders vallen wij in slaap
Aanpassen dan!quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds geen downvote. Denk dat mijn tekst te lang was en dat iedereen erin verdwaald raakt.
Of niemand geeft een neukquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds geen downvote. Denk dat mijn tekst te lang was en dat iedereen erin verdwaald raakt.
😂quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan je kinderen
Welke film was je toen uiteindelijk naartoe gegaan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had dat laatst ook een beetje in de bios.
Uhm.. ben de naam kwijtquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Welke film was je toen uiteindelijk naartoe gegaan?
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:58 schreef skysherrif het volgende:
benieuwd of huisgenoten gaan proberen de TV te bolken
omdt ze niet vn voetbal houdenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |