Echt hè, man man man..quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo vloeken jongeman.
Want dat voelt zo fijn bekendquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen wij een sneeuwpop maken?
Koeievlaai, koeievlaai! Ik ben jaloers op Bolke (quote:
Leren ze dat al op de basisschool?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef madam-april het volgende:
'Vandaag is een hele bijzondere dag, vandaag is de dag dat je voor het eerst zaad leert eten'
deze ga ik een keer gebruiken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef madam-april het volgende:
'Vandaag is een hele bijzondere dag, vandaag is de dag dat je voor het eerst zaad leert eten'
Misschien moet je ook maar de hele dag gras eten, dan kan je misschien ook koeievlaaien vanaf de balustrade stortenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeievlaai, koeievlaai! Ik ben jaloers op Bolke () omdat ik zelf alleen maar drollen draai!
Teen Titans staat hier aan, kom de kamer binnenlopen en hoor precies dat zinnetjequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leren ze dat al op de basisschool?
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whehequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Teen Titans staat hier aan, kom de kamer binnenlopen en hoor precies dat zinnetjeHet ging over een kuiken, maar ik vond het nogal apart klinken
Veel tekenfilms verwijzen wel naar iets seksueels, denk dat de bedenkers zelf ook aan het grinniken warenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Teen Titans staat hier aan, kom de kamer binnenlopen en hoor precies dat zinnetjeHet ging over een kuiken, maar ik vond het nogal apart klinken
Klopt wel ja, en vaak heb je het zelf ook niet in eerste instantie door.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel tekenfilms verwijzen wel naar iets seksueels, denk dat de bedenkers zelf ook aan het grinniken waren
Truequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zonder context is het een hele rare zin
Ja denk dat het bewust was inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel tekenfilms verwijzen wel naar iets seksueels, denk dat de bedenkers zelf ook aan het grinniken waren
Best wel fout eigenlijk, die gedachte.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja denk dat het bewust was inderdaad
Viel me pas op hoeveel verborgen grappen er in Disney films zitten toen ik mijn neefje (10 jaar jonger) ze begon te kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja denk dat het bewust was inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |