Eensquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje ham erbij en genieten maar
Lekker!quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Witlof/room ovenschotel met kaas![]()
Andijvie vinnik lekkur.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet zo'n beetje alle groenten, alleen andijvie en witlof ben ik niet zo'n fan van
Mooiquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet meer.
Limburgvlaaigenotquote:
Als kind vond ik het smerig, maar tegenwoordig vind ik het echt heerlijk..quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Witlof al heel lang niet meer op, vond ik vroegah echt smerig maar zou best kunnen dat ik het tegenwoordig goed te nassen vind
je moet dat ook allemaal tegelijk etenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Witlof uit de oven is ook een valstrik eerst denk je lekker die ham en die kaas tot je bij de witlof komt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Witlof uit de oven is ook een valstrik eerst denk je lekker die ham en die kaas tot je bij de witlof komt.
Nou, daarom denk ik dus dat ik het nu ook goed te vreten zou vindenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als kind vond ik het smerig, maar tegenwoordig vind ik het echt heerlijk..
Echte strijders bikkelen daar doorheen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je moet dat ook allemaal tegelijk eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |