Fijne avond makker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
het is bijna half 5 vrienden, tot de volgende
wijoquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:Driepink, voor het geval je het niet meer las, ik noemde je een droeftoeter vanwege je uitzonderlijk slechte modgedrag.
Waardeloos jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:Driepink, voor het geval je het niet meer las, ik noemde je een droeftoeter vanwege je uitzonderlijk slechte modgedrag.
Welkom op de donderdagavond!quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
het is bijna half 5 vrienden, tot de volgende
Hoezo? Er staat echt letterlijk in het bericht van Danny dat je iemand niet op de persoon mag uitschelden. Vind je het niet meer ‘droeftoeter’ van Prof zelf?quote:
Daar ging het niet om. Herman kwam erachter dat dit FOK! was en ik heette hem welkom. En dat mag niet van onze kleingevingerde vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat echt letterlijk in het bericht van Danny dat je iemand niet op de persoon mag uitschelden. Vind je het niet meer ‘droeftoeter’ van Prof zelf?
Was een complimentquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat echt letterlijk in het bericht van Danny dat je iemand niet op de persoon mag uitschelden. Vind je het niet meer ‘droeftoeter’ van Prof zelf?
Plsquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
@:Goudenvis
@:Plompzakker
@:wielrennerdt
Niemand heeft hier commentaar op de policy.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef Goudenvis het volgende:
Commentaar hebben op de policyleuk is dat he
Hou maar opquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat dit niet precies zo is gegaan. Zo wel dan snap ik je opmerking.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Herman kwam erachter dat dit FOK! was en ik heette hem welkom. En dat mag niet van onze kleingevingerde vriend.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
Het ging precies zo. Helaas kan ik dit niet meer bewijzen door de eerdergenoemde droeftoeter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet precies zo is gegaan. Zo wel dan snap ik je opmerking.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ging precies zo. Helaas kan ik dit niet meer bewijzen door de eerdergenoemde droeftoeter.
Duoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:57 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
morgen duo en ook nog eens geld van @:der_mann
Net als deze zin zeker hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je laat je weer van ongekend niveau zien.
Eerder van de SP. Zodat ze lage klasse ook nog naar school kan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Duodat moet wel een uitvinding zijn van de VVD
Nou als dat het geval is dan is de SP ook geweldigquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerder van de SP. Zodat ze lage klasse ook nog naar school kan.
Ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het net alsof je darmen bont en blauw zijn gescheten he?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
Ik moet pissen joh boys, maar 3 uur geleden moest ik flink schijten en ik merk nog steeds de effecten ervan
Sommige users communiceren nu eenmaal een beetje zoals een vastgelopen langspeelplaat.quote:
Wat is dit?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommige users communioceren nu eenmaal een beetje zoals een vastgelopen langspeelplaat.
Wil je mijn derde pink zien?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
Wie kan er voor mij een leuke ondertitel verzinnen?
Ik zal het even quoten voor de zekerheidquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Vroeger kwam je in de problemen als je dingen over de policy zelf zei, maar dat staat niet in de huidige policy. Eens testen:
Ik pis op de policy.
xcachet is de leukste en liefste user ooitquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
Maar ik ben een beetje uitgekeken op dat stukje tekst en wil iets nieuws.
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzakquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet is de leukste en liefste user ooit
Deze dan?
Past niet helaasquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet is de leukste en liefste user ooit
Deze dan?
Kan niet kiezenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu kiezen, @:Flippiee , @:xcachet , of je vriendin.
Cachie is maatje S waar heb je het overquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak
De knapste van dit rijtje is flippieequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu kiezen, @:Flippiee , @:xcachet , of je vriendin.
Pics.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee
Heb het even gecorrigeerd aangezien we nu in rechts Nederland zitten en wij niet langer onze normen projecteren op anderen alsof het een feit is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee vind ik
Ja, wil ik ook wel weer eens zien.quote:
Dat heb ik bij iedere vrouwelijke userquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.
Niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.
Ben je vrij in maatjequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb het even gecorrigeerd aangezien we nu in rechts Nederland zitten en wij niet langer onze normen projecteren op anderen alsof het een feit is.
Dit is een beetje het tijdstip waarop WAjongers ontwaken, maar jij hebt toch gewoon werk? Gekke vraag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
Ik kreeg net de vraag of ik ook wakker was geworden door de geur van de zon
Jeetjequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is nog onderweg. Wifi is traag op mijn werk
Ozon zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
Ja, daarom vond ik de vraag zo raar.. Toen ik wakker werd scheen de zon nog niet eens..quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is een beetje het tijdstip waarop WAjongers ontwaken, maar jij hebt toch gewoon werk? Gekke vraag.
Fok heeft er wel een handje van om vrouwen te aanbidden of ze nou knap zijn of niet. Het userfoto topic is daar een uitstekend voorbij in. 90% die daar post zou je straal voorbij lopen op straatquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet?
Maar inderdaad je kan het wel een beetje aanvoelen he... weinig echt lelijke mensen die aanbeden worden.
En?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
Ik word pas rond half 8/kwart voor 8 wakker en dan schijnt het zonnetje gelukkig weer. Ik hoef maar 2 maanden ofzo in het donker op te staanquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik de vraag zo raar.. Toen ik wakker werd scheen de zon nog niet eens..
Ligt ie gelijk weer goed !!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Joop draait zich om in zijn graf van deze opmerking
En?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee.
Daarna kreeg ik de vraag of ik dan wakker werd van de smaak van de maan..
Mij ook bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok heeft er wel een handje van om vrouwen te aanbidden of ze nou knap zijn of niet. Het userfoto topic is daar een uitstekend voorbij in. 90% die daar post zou je straal voorbij lopen op straat
Zou kunnen natuurlijk. De maan stinktquote:
Gaat wel nog gebeuren tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja. Nou, is het nog niet echt van gekomen hè.
Beter je best doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja. Nou, is het nog niet echt van gekomen hè.
Nee joh, ik denk dat als jij ervoor openstaat en je mengt onder de mensen dat je binnen no time een vriendin hebtquote:
Ik wil geen vriendin die ik op straat straal voorbij zou lopen..quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat als jij ervoor openstaat en je mengt onder de mensen dat je binnen no time een vriendin hebt
Dat is de basis van een goede relatiequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cachie en ik zijn besties dus ik heb alle vertrouwen
Je wilt dus een vriendin die out of your league is hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin die ik op straat straal voorbij zou lopen..
Ik weet niet of jij dat ook zou doen natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin die ik op straat straal voorbij zou lopen..
Wat is dan wel een goede basis? Lust? Haat?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is de basis van een goede relatie
?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goede basis? Lust? Haat?
Preciesquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je wilt dus een vriendin die out of your league is haha
Ja dat is een verhaal die losstaat op zich... elke 2 word op handen gedragen hierquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok heeft er wel een handje van om vrouwen te aanbidden of ze nou knap zijn of niet. Het userfoto topic is daar een uitstekend voorbij in. 90% die daar post zou je straal voorbij lopen op straat
Ken ik niet, kom ik nooitquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de enige mod voor het superbelangrijke MEN forum
Pics van je noten.quote:
Kies cachet, die houdt er niet van om gelikt te worden. Weet overigens niet wat de andere twee daarvan denken.quote:
een uitstekend voorbij jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging er om dat ik hem niet kon mentionenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is al uitgelogd hoor.
Ohquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ging er om dat ik hem niet kon mentionen
Dikzakjequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar ben afgelopen weekend al naar de McDonalds geweest én KFC.
Bij Azpi had ik niet anders verwacht, bij jou valt het me enorm tegenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azpi en ik durven beiden niet zo goed
Het is gewoon jammer om te zien hoe je alles laat lopenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen onzekerheden te projecteren op mij.
Zou je een golden shower ontvangen van cachet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer om te zien hoe je alles laat lopen
Zeg je nu dat ze makkelijk is?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij Azpi had ik niet anders verwacht, bij jou valt het me enorm tegen
Nee man, ze kan haar pis bij zich houden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je een golden shower ontvangen van cachet?
Hm okequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, ze kan haar pis bij zich houden.
Dat bedoelde ik in ieder geval niet maar hey he hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze makkelijk is?
Dacht dat jij wel van de plasseks wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik niet, lijkt me niet zo eigenlijk, ongeacht van wie
Hahahaha goeiequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel van de plasseks was
En nee, niet omdat geel per se haha
Regelmatigquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:25 schreef xcachet het volgende:
Denken jullie ook wel eens aan iets anders dan seks?
Geven is simpel, mannen pissen sowieso graag overal tegenaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaha goeie
Zou wel geven denk ja, geen ervaring mee overigens
Ik pis meestal zittendquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geven is simpel, mannen pissen sowieso graag overal tegenaan
Heb ik al jaren niet gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind buiten in het bos tegen een boom echt heerlijk bevrijdend
Haha dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan je na een aantal jaar wel met zekerheid concluderen ja haha
Hij is ook zn hoedje kwijt he hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je pakt een klein piemeltje minder makkelijk vast met alle gevolgen van dien
Weet ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haags?
Dat is wel een voordeel, hoef je die niet meer terug te trekken.
Dan toch juist wel hahahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij bedekt hier ook niet een lul te zijn haha
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had eikel moeten zijn, wat een faal.
Oh ja, hoedje kwijt, nog een faal
Is nog niet voorbij. En jij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, leuke dag gehad?
Ja dag is zo omgevlogen, ben nu tandoori aan het makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is nog niet voorbij. En jij?
Lekker hoor. Geniet er van.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dag is zo omgevlogen, ben nu tandoori aan het maken
Dank je wel, jij ook alvast smakelijk etenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Geniet er van.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dank je wel, jij ook alvast smakelijk eten
voetbalquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:25 schreef xcachet het volgende:
Denken jullie ook wel eens aan iets anders dan seks?
heb eens seks gehad terwijl de europa league aan stond, dan kan je het echt net zo goed afzetten hoor.quote:
Ja dat is niet best nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb eens seks gehad terwijl de europa league aan stond, dan kan je het echt net zo goed afzetten hoor.
Thx bbquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey moira, mooi kleurtjeben na nanking en nu jij echt jaloers op kleurtjes
Lekker. Heb je lang laten marineren?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dag is zo omgevlogen, ben nu tandoori aan het maken
Hee kaneelquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker. Heb je lang laten marineren?
Ligt eraan welk lampjequote:Op donderdag 21 maart 2019 19:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat moet ik doen als check lampje brandt
Echt geen land mee te bezeilen met die Chineesquote:
Als ineens de “Check Engine” lamp gaat branden op je dashboard, schrik je even flink. Je krijgt dat vreemde gevoel onderin je maag omdat je realiseert dat dit geld kan gaan kosten.En eerlijk is eerlijk, dat kan ook het geval zijn. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Echt geen land mee te bezeilen met die Chinees
Komt niet zo goed uit heb net vakantie geboektquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ineens de “Check Engine” lamp gaat branden op je dashboard, schrik je even flink. Je krijgt dat vreemde gevoel onderin je maag omdat je realiseert dat dit geld kan gaan kosten.En eerlijk is eerlijk, dat kan ook het geval zijn. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Het enige dat je zeker weet is dat er teveel vieze uitlaatgassen gemeten zijn. Dat kan gewoon even een incident geweest zijn, en in zo’n geval gaat de lamp na opnieuw starten gewoon weer uit. Blijft hij branden? Dan kan er meer aan de hand zijn en is het verstandig om een bezoek aan je auto dealer of autobedrijf te brengen om te bepalen wat er aan de hand is.
Het Check Engine lampje – meestal oranje gekleurd – is een signaal van de motor van de auto computer dat er even iets mis is geweest met de uitlaatgassamenstelling. De stelregel is: gaat er een rode lamp branden, stop dan direct, want doorrijden kan extra schade veroorzaken. Gaat er een oranje lamp branden, rijdt rustig door en ga zo snel als dat mogelijk is langs je auto(dealer)bedrijf.
Bij groene lampen, dat spreekt voor zich, is er helemaal niks aan de hand.
Ga je weer naar Pierre in Parijsquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Komt niet zo goed uit heb net vakantie geboekt
serieus, ben jij zo'n flapjosti?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is doe normaal a niffo maar leuk geprobeerd
Nee Li Huo in Japanquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je weer naar Pierre in Parijs
Ja verschrikkelijk, allemaal dezelfde dooie uitstralingquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen idee dat volk lijkt allemaal op elkaar
Pardonquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, allemaal dezelfde dooie uitstraling
Haha nou toen het over Chloro haar kleur ging werd het toch een vreemde situatiequote:Op donderdag 21 maart 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful
Like a rainbow
Ja dat ging van grapje naar racist in een handomdraaiquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha nou toen het over Chloro haar kleur ging werd het toch een vreemde situatie
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha nou toen het over Chloro haar kleur ging werd het toch een vreemde situatie
Vast te lang die ouwe doerakquote:
Was ok.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet pas of hij lekker was als je hem op gegeten hebt.
Heeft zij een kleurtje dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:21 schreef SideEffect het volgende:
Wie van jullie kijkt nu temptation?
Ik hou van jou.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het zelf ook schitterend
VVD verloren jochie, van een andere partij die het hart in de broekzak heeft naast een gouden horloge.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:44 schreef wielrennerdt het volgende:
jezus @:Goudenvis @:Plompzakker en @:wielrennerdt zijn een paar uurtjes afwezig en deze bagger komt er voor in de plaast. kan toch niet
Trekt een citroen suiker aan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb niet het idee dat ik users aantrek haha
Ben er weer. Kunnen weer friturenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:44 schreef wielrennerdt het volgende:
jezus @:Goudenvis @:Plompzakker en @:wielrennerdt zijn een paar uurtjes afwezig en deze bagger komt er voor in de plaast. kan toch niet
Jimmy is nog gekker op zichzelf dan jij dat bentquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeey, ben je zelf wel leuk en awesome dan?
Valt mee met mijn gekte hoor, hoog iq en nog een hoger eq en een hogere radar voor gekte, dat is alles.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy is nog gekker op zichzelf dan jij dat bent
Jazekerquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeey, ben je zelf wel leuk en awesome dan?
Jij bent wel oke.quote:
Kom niet naar school morgen als je in de buurt woont van...?quote:
Werken. Jij?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy, al plannen voor het weekend?
Ga straks naar Duitsland met een vriendin boodschappen doen, vanavond met mijn vriend uiteten, morgen moet ik 1 balk ( uiteraard de onderste) klaarleggen, buurman verderop gaat een dorpel voor mij maken, hoop ik dat het mooi weer is dan kan ik even met de motor op pad. Zondag gaan we vakantie's boekenquote:
Leuk leukquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga straks naar Duitsland met een vriendin boodschappen doen, vanavond met mijn vriend uiteten, morgen moet ik 1 balk ( uiteraard de onderste) klaarleggen, buurman verderop gaat een dorpel voor mij maken, hoop ik dat het mooi weer is dan kan ik even met de motor op pad. Zondag gaan we vakantie's boeken![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in discord.
ik heb nog nooit gediscordquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in discord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |