Pics van je noten.quote:
Kies cachet, die houdt er niet van om gelikt te worden. Weet overigens niet wat de andere twee daarvan denken.quote:
een uitstekend voorbij jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok heeft er wel een handje van om vrouwen te aanbidden of ze nou knap zijn of niet. Het userfoto topic is daar een uitstekend voorbij in. 90% die daar post zou je straal voorbij lopen op straat
Ging er om dat ik hem niet kon mentionenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is al uitgelogd hoor.
Ohquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ging er om dat ik hem niet kon mentionen
Dikzakjequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar ben afgelopen weekend al naar de McDonalds geweest én KFC.
Bij Azpi had ik niet anders verwacht, bij jou valt het me enorm tegenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azpi en ik durven beiden niet zo goed
Het is gewoon jammer om te zien hoe je alles laat lopenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen onzekerheden te projecteren op mij.
Zou je een golden shower ontvangen van cachet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer om te zien hoe je alles laat lopen
Zeg je nu dat ze makkelijk is?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij Azpi had ik niet anders verwacht, bij jou valt het me enorm tegen
Nee man, ze kan haar pis bij zich houden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je een golden shower ontvangen van cachet?
Hm okequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, ze kan haar pis bij zich houden.
Dat bedoelde ik in ieder geval niet maar hey he hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze makkelijk is?
Dacht dat jij wel van de plasseks wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik niet, lijkt me niet zo eigenlijk, ongeacht van wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |