ik heb het toppunt van slimheid al bereiktquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk je dat je daar slimmer van wordt?
is hier bewijs van?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het toppunt van slimheid al bereikt
Upgraden kan altijd vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt al verkering met iemand andersFlips en ik niet.
zie niksquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/344319
Hij schijt sinds 2 dagen niet meer in zijn broek maar netjes in het potje.quote:
Dus dan kan je ook niet terug naar je land van herkomst. Waar ga je dan naartoe?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ga toch niet in een land wonen met zoveel hersenloze zombies.
St Maarten stemt hier niet aan mee, maar ik wacht brexit nog even af.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus dan kan je ook niet terug naar je land van herkomst. Waar ga je dan naartoe?
ik vind dat geen leuke act van Kiid. we weten allemaal dat hij zielsveel van zijn vriendin houdt maar hier praat hij met volle oneerbiedigheid over haar, dingen die hij in het echt nooit zou denken of zeggenquote:
bedankt vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:36 schreef Driepink het volgende:
Echt het toppunt van intellect inderdaad
Het is alsof Joop den Uyl tot leven gewekt wordtquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:32 schreef Rozevla het volgende:
Haaahaaatjes
Goedemorgen FVD vrienden.
Als uilen der wijzen zullen wij dit kartel ontdoen van hun streken jegens den burgers.
Baudet psalm 1.13
Joop draait zich om in zijn graf van deze opmerkingquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is alsof Joop den Uyl tot leven gewekt wordt
Was Joop den Uyl van minerva?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is alsof Joop den Uyl tot leven gewekt wordt
Hij durft niet eens mij en Mozy te spreken omdat hij bang is om zijn vriendin aan internetvrienden voor te stellen. Zo bang is hij om het bij haar te verkloten, en dan wel een grote bek op het internet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat geen leuke act van Kiid. we weten allemaal dat hij zielsveel van zijn vriendin houdt maar hier praat hij met volle oneerbiedigheid over haar, dingen die hij in het echt nooit zou denken of zeggen
Ik heb me niet verdiept in zijn studieverleden of naar welke bioscoop hij gingquote:
Maar je kent mij niet eens in het echt vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat geen leuke act van Kiid. we weten allemaal dat hij zielsveel van zijn vriendin houdt maar hier praat hij met volle oneerbiedigheid over haar, dingen die hij in het echt nooit zou denken of zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |