Ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het net alsof je darmen bont en blauw zijn gescheten he?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
Ik moet pissen joh boys, maar 3 uur geleden moest ik flink schijten en ik merk nog steeds de effecten ervan
Sommige users communiceren nu eenmaal een beetje zoals een vastgelopen langspeelplaat.quote:
Wat is dit?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommige users communioceren nu eenmaal een beetje zoals een vastgelopen langspeelplaat.
Wil je mijn derde pink zien?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
Wie kan er voor mij een leuke ondertitel verzinnen?
Ik zal het even quoten voor de zekerheidquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Vroeger kwam je in de problemen als je dingen over de policy zelf zei, maar dat staat niet in de huidige policy. Eens testen:
Ik pis op de policy.
xcachet is de leukste en liefste user ooitquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
Maar ik ben een beetje uitgekeken op dat stukje tekst en wil iets nieuws.
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzakquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet is de leukste en liefste user ooit
Deze dan?
Past niet helaasquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet is de leukste en liefste user ooit
Deze dan?
Kan niet kiezenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu kiezen, @:Flippiee , @:xcachet , of je vriendin.
Cachie is maatje S waar heb je het overquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak
De knapste van dit rijtje is flippieequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu kiezen, @:Flippiee , @:xcachet , of je vriendin.
Pics.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee
Heb het even gecorrigeerd aangezien we nu in rechts Nederland zitten en wij niet langer onze normen projecteren op anderen alsof het een feit is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee vind ik
Ja, wil ik ook wel weer eens zien.quote:
Dat heb ik bij iedere vrouwelijke userquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.
Niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |