Beste antwoord.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeker. En niet omdat je Voxs bent maar omdat we dat zien
Met alle respect maar wie wil een portret van iemand anders kopenquote:
Dat zei ik in het begin ook al...quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Met alle respect maar wie wil een portret van iemand anders kopen
Dat maakt niet uit als je een opdracht krijgt en dat maakt toch?quote:
Is wel zo. Ik had het je ook gezegd als ik het niet goed vond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is wel zo. Ik had het je ook gezegd als ik het niet goed vond.
Had je deze trouwens gezien? Stond op het afgelopen Light-festival tegenover de Hermitage.TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Als ik het niets zou vinden dan zou ik dat ook gezegd hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha dat zeker en dat iedereen zo meeleefde was
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is wel zo. Ik had het je ook gezegd als ik het niet goed vond.
Had je deze trouwens gezien? Stond op het afgelopen Light-festival tegenover de Hermitage.Ja weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee niet gezieneen soort gelijk beeld. Mooi werk.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik neem aan dat feedback niet wenselijk is, maar toch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:40 schreef Voxs het volgende:
Weet je wat ik kut vind toch wel. Dat het totaal niet serieus is genomen door de jury. Er waren veel betere tussen, zals die ene met die echte rembrandt toets. Mensen hebben hard gewerkt aan die schilderijen.
Ja, mijn favoriet, die mevrouw met die dubbele achternaam, zat er ook niet tussen. Die was echt heel goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:40 schreef Voxs het volgende:
Weet je wat ik kut vind toch wel. Dat het totaal niet serieus is genomen door de jury. Er waren veel betere tussen, zals die ene met die echte rembrandt toets. Mensen hebben hard gewerkt aan die schilderijen.
Neh, kan niet over gecommuniceerd wordenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat feedback niet wenselijk is, maar toch.
Is dat die je liet zien, met die Rembrandttoets? Mooi was die.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, mijn favoriet, die mevrouw met die dubbele achternaam, zat er ook niet tussen. Die was echt heel goed.
Gelukkig is het lente!quote:
Ja, volgens mij ook één van jouw favorieten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat die je liet zien, met die Rembrandttoets? Mooi was die.
Een paar inderdaad.quote:Gelukkig zitten er wel een paar aardig mooie tussen bij de winnaars.
Ik vrees ook dat ze niet allemaal de aller beste kiezen voor tv. Maar ook wat lui die op tv wat prutsen en de kijkcijfers wat hoger gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neh, kan niet over gecommuniceerd worden
[..]
Is dat die je liet zien, met die Rembrandttoets? Mooi was die.
Gelukkig zitten er wel een paar aardig mooie tussen bij de winnaars.
Absoluut.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook één van jouw favorieten.
[..]
Een paar inderdaad.
Het zal ook wel gaan om een 'leuk verhaaltje'. "Goh waarom heb je ervoor gekozen om d'r als Madonna af te beelden HAHAHAHA" Hihaho. Stom.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:40 schreef Voxs het volgende:
Denk het ook. Kinderdingen voor de aws en de madonna van 'kijk wat leuk gek'quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat ze niet allemaal de aller beste kiezen voor tv. Maar ook wat lui die op tv wat prutsen en de kijkcijfers wat hoger gaan
Dan verlaag je jezelfquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar trollen kan natuurlijk altijd .. Op FB gewoon de waarheid posten
Mijn verhaaltje "Ik fokte wat en dacht, wrom niet"quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het zal ook wel gaan om een 'leuk verhaaltje'. "Goh waarom heb je ervoor gekozen om d'r als Madonna af te beelden HAHAHAHA" Hihaho. Stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |