Hier zijn speech:quote:"Wij zijn het product van 350.000 jaar revolutie. Wij zijn dragers en erfgenamen van de grootste beschaving die ooit heeft bestaan. Wij zijn naar het front geroepen omdat het moet, omdat het land ons nodig heeft."
Thierry Baudet, 20 maart 2019
Je leest bewust maar half?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan klopt het huidige wetje nog steeds niet. Alle huizen op het energielabel A+ brengen, kost bijvoorbeeld ‘slechts’ 80 miljard euro. Ze hadden het over 1-2 miljard per jaar. 80 miljard alleen al voor huizen zit al op 4-6 miljard per jaar.
quote:Er is alleen niemand die alle bestaande bouw wil opkrikken tot het allerhoogste energielabel. Alle huizen op het energielabel A+ brengen, kost bijvoorbeeld ‘slechts’ 80 miljard euro. In het conceptklimaatakkoord (PDF) gaat het voorlopig om het verduurzamen van 1,5 miljoen woningen tot 2030.
Een groot deel van de isolatiemaatregelen verdien je binnen 3 tot 10 jaar terug. Over een periode van 12 jaar (2030) levert dat dus zelfs geld op. Heb je het rapport niet gelezen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan klopt het huidige wetje nog steeds niet. Alle huizen op het energielabel A+ brengen, kost bijvoorbeeld ‘slechts’ 80 miljard euro. Ze hadden het over 1-2 miljard per jaar. 80 miljard alleen al voor huizen zit al op 4-6 miljard per jaar.
Excuus, ik vergeet mijn nieuwe status onderaan de ladder die ik sinds gisterenavond toegewezen heb gekregen. Ik zal weer in de hoek stil meelezen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Luister niet naar deze man, het is een architect en dus onderdeel van het cultuurmarxistisch complot om onze eigenheid kapot te maken.
'Duizend miljard voor maar nul komma nul nul nul nul nul nul zeven procent! Zijn wij knettergek geworden?!?!'quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je leest bewust maar half?
[..]
Jazeker en ik luister ook bijvoorbeeld naar dit fragment, is dat helder?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heb je het migratiestandpunt van FvD niet gelezen?
Ga maar snel weer tussen je vriendjes van het journaille en de universiteit zitten inderdaad, en laat de politiek over aan mensen die ons land niet willen vernietigen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef archito het volgende:
[..]
Excuus, ik vergeet mijn nieuwe status onderaan de ladder die ik sinds gisterenavond toegewezen heb gekregen. Ik zal weer in de hoek stil meelezen.
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jazeker en ik luister ook bijvoorbeeld naar dit fragment, is dat helder?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eKX0NAXV6Hw
[..]
[/youtube]
Hehe je snapt hem. GL en co willen drammen; Het moet allemaal zoveel zuiniger en schoner! Maar niet het hoogste energielabel wut?![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-13584998-a1578000quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Duizend miljard voor maar nul komma nul nul nul nul nul nul zeven procent! Zijn wij knettergek geworden?!?!'
Kijk, dit is een voorbeeld van goed onderbouwde cijfers die je kunt vertrouwen. Zo'n rapport, dat is natuurlijk maar spielerij.
't NRC heeft maar een vragenuurtje ingelast om mensen met een trauma te helpen het eea te duiden.twitter:nrc twitterde op donderdag 21-03-2019 om 14:32:01Wat is de aantrekkingskracht van Forum voor Democratie nu echt? Wat betekent 'Boreaal' in de speech van Baudet? NRC-redacteuren @ClaravandeWiel en @apjvalk beantwoorden tot 15.00 uur vragen van abonnees over de verkiezingsuitslag: https://t.co/pDhl4tRSMn #ps19 #PS2019 reageer retweet
Dat drammen maken de anderen ervan. In tegenstelling tot wat jij ongetwijfeld wilt geloven, willen ook partijen als GL het betaalbaar houden en snappen ze ook dat je niet binnen een jaar je woningvoorraad naar A+ kunt brengen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hehe je snapt hem. GL en co willen drammen; Het moet allemaal zoveel zuiniger en schoner! Maar niet het hoogste energielabel wut?![]()
Dijkhoff lijkt mij steeds verder af te staan van de VVD. Of ze mogen hem gewoon niet, maar hij is het wel erg vaak oneens met zijn collega's.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Wel weer heel typisch: Rutte vindt het ont-zet-tend knap dat FvD de grootste partij is geworden en Klaas Dijkhoff vindt het gewoon kut. Dat doet Dijkhoff wat mij betreft toch beter.
Zouden er nog FvD'ers zijn die afstand willen nemen van arische flauwekultermen als 'Boreaal', of is dat teveel gevraagd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef EipNiC het volgende:
't NRC heeft maar een vragenuurtje ingelast om mensen met een trauma te helpen het eea te duiden.twitter:nrc twitterde op donderdag 21-03-2019 om 14:32:01Wat is de aantrekkingskracht van Forum voor Democratie nu echt? Wat betekent 'Boreaal' in de speech van Baudet? NRC-redacteuren @:ClaravandeWiel en @:apjvalk beantwoorden tot 15.00 uur vragen van abonnees over de verkiezingsuitslag: https://t.co/pDhl4tRSMn #ps19 #PS2019 reageer retweet
ben niet vaak met klaas eens maar in dezequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Wel weer heel typisch: Rutte vindt het ont-zet-tend knap dat FvD de grootste partij is geworden en Klaas Dijkhoff vindt het gewoon kut. Dat doet Dijkhoff wat mij betreft toch beter.
Wat ga je doen als mensen er geen stuiver voor willen betalen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het probleem is eerder dat men de kosten om besparende maatregelen door te voeren niet in een keer kan betalen. Daar zal een oplossing voor moeten komen. Evt subsidieregelingen waarbij men het terug moet betalen oid.
Zo heb je ook leasecontracten voor zonnepanelen waarbij je in eerste zoveel jaar evenveel blijft betalen en daarna profijt pakt.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:34 schreef Ludachrist het volgende:
Dijkhoff speelt gewoon een rolletje.
Eens. Rutte ook met dat Carolien. Dat was vooropgezet natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:34 schreef Ludachrist het volgende:
Rutte niet met zijn onbegrensde begrip voor alles?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:34 schreef Ludachrist het volgende:
Klaas pochte gisteravond nog dat ze als VVD tenminste niemand hoefden te feliciteren met de grootste worden, want dat waren ze nog lekker zelf.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je ook de reactie gelezen van het rapport dat zogenaamd de punten van Baudet onderschrijft? https://www.volkskrant.nl(...)medeauteur~b41cbfe0/quote:
en baudet geeft ons gratis brood en spelen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ga je doen als mensen er geen stuiver voor willen betalen?
Ik hoorde GroenLinks ook iets zeggen over huurwoningen. Die gaan wij zuiniger en schoner maken! Snapt GroenLinks wel dat de huurder dan alsnog moet betalen links of rechtsom? Bedrijven zijn geen Sinterklaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |