abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185763893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Geld van Rusland aannemen. Overigens zit er een team achter Baudet he, dat begon al bij zijn promotie. Verder heeft hij het niet in goede banen geleid, want van een verkiezingsprogramma en geschikte kandidaten bij menig provincie is nauwelijks sprake. Dan is Wilders daar verantwoordelijker mee omgegaan door niet mee te doen, maar dat werkte uiteindelijk ook niet zo goed.
Niet helemaal waar. FvD had hier in de buurt gewoon een programma en die lijsttrekker kwam zelfs op de regionale omroep dusja :) Dat ze moeite zullen hebben met kandidaten vinden lijkt mij logisch met zoveel zetels uit het niets.
pi_185763894
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jij bent niet echt van de understatement, hè?
De partij waarop je stemde ook niet hè.
pi_185763907
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef capricia het volgende:
De klimaatwet zal het eerste grote stuk zijn voor de eerste kamer?
Mwa. Als VVD geloofwaardig wil blijven gaan ze niet samenwerken met GroenLinks, anders raken ze 80% van hun volgers kwijt over 2 jaar schat ik zo in.
pi_185763908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Jij stelt dat we het altijd met de usual suspects moeten doen. Ik geef aan dat dit simpelweg niet waar is door alleen al te kijken naar de hoeveelheid partijen in de kamer met verschillende smaakjes. Dat was voor FvD ook al zo.
Het is net alsof je kunt kiezen tussen muesli met rozijnen, muesli met noten en muesli met exotisch fruit terwijl je gewoon roerei wil.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_185763937
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is net alsof je kunt kiezen tussen muesli met rozijnen, muesli met noten en muesli met exotisch fruit terwijl je gewoon roerei wil.
+1
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:44:05 #206
236264 crew  capricia
pi_185763939
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:41 schreef Odaiba het volgende:
Laat de nieuwe gouden eeuw maar beginnen _O_
Ik ben dan altijd heel benieuwd wat je daar dan van verwacht. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185763943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Geld van Rusland aannemen. Overigens zit er een team achter Baudet he, dat begon al bij zijn promotie. Verder heeft hij het niet in goede banen geleid, want van een verkiezingsprogramma en geschikte kandidaten bij menig provincie is nauwelijks sprake. Dan is Wilders daar verantwoordelijker mee omgegaan door niet mee te doen, maar dat werkte uiteindelijk ook niet zo goed.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat hij het al in goede banen heeft geleid. Dat moet nog komen en er is een dikke kans dat er het een en ander misgaat. Als je als stemmer dat risico niet neemt, dan maak je het nieuwkomers wel heel moeilijk.

Overigens vind ik wat de Partij v/d Dieren doet ook heel knap. Die boeken elke keer weer wat winst en ik stel me zo voor dat het een stuk prettiger is om je invloed op die manier uit te bouwen.
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:44:47 #208
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_185763949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

Ja, daar gaat je geloofwaardigheid. Treurig dat ik hier een klik aan verspild heb.
Het artikel legt uit aan de hand van de speech van Baudet waarom ze deze term gebruiken, maar zo ver heb je niet eens gelezen waarschijnlijk
pi_185763950
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als jij het verschil niet ziet tussen pak 'm beet de Partij voor de Dieren en de SGP vraag ik me af in hoeverre je je überhaupt verdiept in de politiek.

Dat er één partij langskomt die zover van de realiteit en het gangbare politieke spectrum staat, maakt de rest niet gelijk eenheidsworst.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_185763965
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef capricia het volgende:
De klimaatwet zal het eerste grote stuk zijn voor de eerste kamer?
Ja maar dat is niet zo'n spannende meer... daar zal GL sowieso wel in meestemmen en dan heb je al een meerderheid...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:45:45 #211
236264 crew  capricia
pi_185763968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mwa. Als VVD geloofwaardig wil blijven gaan ze niet samenwerken met GroenLinks, anders raken ze 80% van hun volgers kwijt over 2 jaar schat ik zo in.
De klimaatwet is aangenomen in de 2e kamer. Met grote meerderheid.
Jij denkt dat de VVD tegen zichzelf gaat stemmen in de 1e kamer? :?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:45:59 #212
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185763969
Die Rob Jetten die gewoon feest viert met zijn 6 zetels.
pi_185763976
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ben dan altijd heel benieuwd wat je daar dan van verwacht. :D
Gewoon weer de zeven zeeën bevaren en ten strijde trekken om de specerijen uit Indië te halen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_185764000
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:45 schreef capricia het volgende:

[..]

De klimaatwet is aangenomen in de 2e kamer. Met grote meerderheid.
Jij denkt dat de VVD tegen zichzelf gaat stemmen in de 1e kamer? :?
Er gaat nog iets gebeuren let maar op. Dijkhoff ziet die wet al veel liever gaan dan komen.
pi_185764006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:46 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Gewoon weer de zeven zeeën bevaren en ten strijde trekken om de specerijen uit Indië te halen.
Daar was niks mis mee. Mooie tijd _O_
pi_185764007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:45 schreef Sunri5e het volgende:
D66 stond er veel slechter voor en Jetten heeft al iets van het verlies dat mede door de fratsen van Pechtold is ontstaan goedgemaakt... Hij heeft gewoon een prima campagne gedraaid en het verlies beperkt, zeker als je bedenkt dat D66 bij de provinciale verkiezingen in 2015 nog veel beter scoorde dan bij de 2e kamerverkiezingen
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:47:35 #217
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_185764008
NIEUWE PROGNOSE
Persbureau ANP heeft een nieuwe prognose: Forum voor Democratie: 13 zetels, Denk: 0 zetels, OSF raakt enige zetel kwijt

Bron: ANP
pi_185764011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:45 schreef Sunri5e het volgende:
De grote winnaar van gisteren.

JettenGod

Beste overwinningsspeech ook
pi_185764013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als jij het verschil niet ziet tussen pak 'm beet de Partij voor de Dieren en de SGP vraag ik me af in hoeverre je je überhaupt verdiept in de politiek.

Dat er één partij langskomt die zover van de realiteit en het gangbare politieke spectrum staat, maakt de rest niet gelijk eenheidsworst.
Ik zie niet zoveel verschil tussen VVD, PvdA, CDA en D66 - en de standpunten van kleinere partijen als de Partij voor de Dieren en de SGP onderschrijf ik niet. Ik kom uit de Bible Belt en verfoei religie; tegelijkertijd eet ik graag vlees.
pi_185764015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:41 schreef Odaiba het volgende:
Laat de nieuwe gouden eeuw maar beginnen _O_
Nederland loopt al voor op het gebied van wetenschap en bedrijfsleven. Niet doen alsof Nederland een of ander gaar land is en er we nu ineens een "gouden eeuw" gaan krijgen.
pi_185764022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

D66 stond er veel slechter voor en Jetten heeft al iets van het verlies dat mede door de fratsen van Pechtold is ontstaan goedgemaakt... Hij heeft gewoon een prima campagne gedraaid en het verlies beperkt, zeker als je bedenkt dat D66 bij de provinciale verkiezingen in 2015 nog veel beter scoorde dan bij de 2e kamerverkiezingen
Enige wat ik in zijn campagne heb gehoord is; Jij bent fout (PVV) en jij ook FvD! Heb hem geen enkele keer verantwoordelijkheid horen pakken over bijv die aanslag in Utrecht.
pi_185764024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er gaat nog iets gebeuren let maar op. Dijkhoff ziet die wet al veel liever gaan dan komen.
Tuurlijk niet, dan blazen ze het kabinet op en niemand wil nu FvD in de positie zetten om daar ook een flinke winst te halen... ze zijn niet dom bij de VVD
pi_185764030
quote:
4s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:47 schreef NaturalScience het volgende:
NIEUWE PROGNOSE
Persbureau ANP heeft een nieuwe prognose: Forum voor Democratie: 13 zetels, Denk: 0 zetels, OSF raakt enige zetel kwijt

Bron: ANP
Hahaha, genot

@Doublepain
@Scrummie2.0
@JanCees
@Nattekat
pi_185764031
Arjanbeets1967 twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:00:17 @AmsterdamsRas @miguel_heilbron Kijk met zulke reacties kan je jullie beter uitsluiten bij verkiezingen. De uitkomst staat nl al vast jullie kiezen op de grootste bek met het minste fatsoen die buitenlanders haat en media als vijand benoemt. Waarom zouden jullie stemrecht moeten hebben ?? reageer retweet
SpraakmakersOp1 twitterde op donderdag 21-03-2019 om 10:01:31 Politiek commentator @keesboonman herkent de retoriek van Thierry Baudet 'Dit hebben we natuurlijk in de jaren dertig ook wel eens gehoord.' https://t.co/j6mEaTdRsv reageer retweet
SjemBeckie twitterde op donderdag 21-03-2019 om 07:12:13 Wereld: haha. Kijk die sukkel Amerikanen op Trump stemmen Nederland: Hold my beer #Verkiezingen2019 #verkiezingsuitslag https://t.co/FOsvDLNWG8 reageer retweet
MariellaSimon twitterde op donderdag 21-03-2019 om 07:09:06 Wakker worden en in de #verkiezingsuitslag zien dat haat, boosheid, loze beloftes en ongefundeerde uitspraken het hebben gewonnen van solidariteit, liefde, tolerantie en concrete plannen. En dat in het op 4 na gelukkigste land in de wereld. Ongelofelijk reageer retweet
PvvOntmaskerd twitterde op donderdag 21-03-2019 om 08:53:48 Veel mensen niks geleerd vd geschiedenis is gebleken.. De #verkiezingsuitslag laat zien dat veel mensen niks te zoeken hebben bij/met 4 en 5 mei.. reageer retweet
dirtydolphy twitterde op donderdag 21-03-2019 om 09:11:23 "Should I vote for the erudite fascist party, or the boorish fascist party?" is a clear dilemma for many Dutch voters #verkiezingsuitslag #verkiezingen2019 reageer retweet
Georgette1711 twitterde op donderdag 21-03-2019 om 07:46:12 The day after. Hetzelfde gevoel als toen ik hoorde dat Trump president werd. Ongeloof. Denkt men dat tegen stemmen ook stemmen is? Of is dit echt wat men wil? #onbegrijpelijk #verkiezingsuitslag reageer retweet
miguel_heilbron twitterde op donderdag 21-03-2019 om 02:54:29 Beluister de overwinningstoespraak van Thierry Baudet en huiver.... #WhiteNationalism #verkiezingen2019 https://t.co/9m5zhFX0t2 (hieronder wat quotes) reageer retweet
RebekkaTimmer twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:02:34 Baudet maakt van zijn overwinningsspeech een ode aan de etno-culturele superioriteit die hij toedicht aan het witte Nederlandse volk. Prijst nog even de koloniale tijd, en daarmee de genocide op niet-witte mensen en de slavernij. Welke andere definitie van ‘racist’ heb je nodig? reageer retweet
chrisklomp twitterde op woensdag 20-03-2019 om 23:59:10 De speech van Baudet is een bewaarexemplaar. De hoogmoed, het elitaire gebral, het flirten met de verwoesting van onze beschaving en onze veronderstelde zelfhaat. reageer retweet
mkeulemans twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:09:10 'Geroepen naar het front', 'het land heeft u nodig', 'grootste beschaving die ooit heeft bestaan', verwijzingen naar het Romeinse Rijk als bron van de 'beschaving'. Maar verder heeft #Baudet niets met het fascisme hoor. 🙄 reageer retweet
PatrickAJansen twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:37:41 Wat Baudet met zijn Forum voor Demagogie alvast heeft bereikt - samen met Trump en Bolsanaro - is dat mijn vertrouwen in #democratie op een absoluut dieptepunt is beland.Het systeem is niet bestand tegen #volksmenners, #demagogie, #populisme. https://t.co/R3ThwsrdO5 reageer retweet
Woutel twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 18:46:53 De afgelopen week is de kwaadaardigheid van @thierrybaudet en @geertwilderspvv blootgelegd als nooit tevoren. Als je nu nog #PVV of #FvD stemt kun je je niet meer verschuilen achter een ‘tegenstem’ of ‘afkeer van de gevestigde orde’. Je bent deel van het probleem. reageer retweet
Burkecity1 twitterde op woensdag 20-03-2019 om 21:50:25 Bah. Nederland maakt een ruk naar extreem rechts. Sta je dan met je progressieve positie in het wereldbeeld. Beschamend. #verkiezingsuitslag reageer retweet
_O-
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185764034
En ik vind Baudet ook wel een hottie, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')