Godverdommequote:Toekomstig senator Mei Li Vos schetst eerder op de avond al waar het volgens haar om gaat: „Het is kiezen geweest tussen een koud, cynisch en rechts Nederland of een warm, verbonden en links Nederland.”
Ze snapt alleen zichzelf niet.quote:
quote:Voorlopige uitslag:
VVD van 13 naar 12 zetels
CDA van 12 naar 9 zetels
D66 van 10 naar 6 zetels
PVV van 9 naar 5 zetels
SP van 9 naar 4 zetels
PvdA van 8 naar 7 zetels
GroenLinks van 4 naar 9 zetels
CU van 3 naar 4 zetels
50PLUS van 2 naar 2 zetels
PvdD van 2 naar 3 zetels
SGP van 2 naar 2 zetels
DENK weet geen zetels te winnen
FVD van 0 naar 12 zetels
OSF wint geen zetels
Maar hadden ze daar dan wel een partijprogramma? In veel provincies was dat niet zo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn oude docente maatschappijleer stond echt te schreeuwen in de klas dat ik het in mijn hoofd had gehaald om VVD te stemmen bij de scholierenverkiezingen. Goede tijden.
FvD heeft in Zuid-Holland echt geen enkel bizar of dubieus standpunt, waar zat medestanders voor zijn. Ben benieuwd inderdaad naar de kwaliteit van de kandidatenlijst.
nice, gisteravond zeiden ze toch nog dat denk 1 zetel zou krijgen?quote:
ze scoorden wel erg hoog in mijn kieswijzer. dus ze hebben in ieder geval wel standpuntenquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hadden ze daar dan wel een partijprogramma? In veel provincies was dat niet zo.
Misschien in een enkele provincie. Maar ik vind dit buitengewoon goed nieuws.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, gisteravond zeiden ze toch nog dat denk 1 zetel zou krijgen?
Alsof dit een voorteken is voor hoe de partij ervoor staat. Die Turken komen echt wel stemmen voor de tweede kamerverkiezingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien in een enkele provincie. Maar ik vind dit buitengewoon goed nieuws.
Correct spellings for JUICEYquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet op urban dictionary :
juicey
implying something large, thick, wet, or inflated.
Boeiendquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:01 schreef rival het volgende:
[..]
Correct spellings for JUICEY
juice
The sweeter the juice I could say it ain't so But darlin', what's the use?
– Run And Tell That! by Unknown Author
juicer
juicy
He will need no pork to make him juicy, and you will find him very like spring lamb, only better.
juiced
juicier
juices
Wat is OSF? Klinkt als een sportorganisatiequote:
NIet super uitgebreid, maar alle grote punten voor de provincie hadden ze standpunten. Helaas vaak niet uitgelegd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hadden ze daar dan wel een partijprogramma? In veel provincies was dat niet zo.
Onafhankelijke staten fractie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is OSF? Klinkt als een sportorganisatie
Onafhankelijke staten fracties ofzoiets.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is OSF? Klinkt als een sportorganisatie
Oh ik zie het nu ja. Maar dat lijken mij algemene punten die weinig provinciespecifiek zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NIet super uitgebreid, maar alle grote punten voor de provincie hadden ze standpunten. Helaas vaak niet uitgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |