Hier zijn speech:quote:"Wij zijn het product van 350.000 jaar revolutie. Wij zijn dragers en erfgenamen van de grootste beschaving die ooit heeft bestaan. Wij zijn naar het front geroepen omdat het moet, omdat het land ons nodig heeft."
Thierry Baudet, 20 maart 2019
Andersom lieve VVDerquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hij heeft nul invloed op landelijk niveau.
Provincies heb echt geen zak met geld om landelijke problemen op te lossen.
Net als de meeste anderen. Misschien moeten we de publieke omroep en de journalistiek in het algemeen hier als eerste op aanspreken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef TjjWester het volgende:
Baudet noemt alleen maar themas waar de provincie niet over gaat......
Oh oke, dan heb ik jouw opmerking verkeerd geinterperteerd, totaal met jou eens! DENK, en in dit geval specifiek Özturk komt altijd wel agressiever over dan andere partijen/politici.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg dat er vele Turken zijn die gewoon accentloos NLs spreken, en zo iemand geeft dus een betere indruk dan Özturk. Komt dus bij dat-ie vrij agressief overkomt.
En dat zorgt dus voor bias confirmation.
Die speech is maar 3minutenquote:
VOC mentaliteitjequote:Op donderdag 21 maart 2019 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
O, daar heb je hem weer. NL als mooiste beschaving die de wereld ooit heeft gekend? Really?
Ryan kom je weleens buiten omdat je niet wilt meetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
O, daar heb je hem weer. NL als mooiste beschaving die de wereld ooit heeft gekend? Really?
pas het maar lekker zelf aanquote:
Wtf. Hij zit toch niet ineens in de coalitie toch? De EK en de provincies kunnen dat niet opeisen ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Rijk naar provincies voor onderwijs en zorg.
zeker welquote:
Nee dat zegt hij niet. Zijn tekst was duidelijk provincies gaan zorgen voor meer handen aan het bed, meer koopkracht en minder immigratie.quote:
Baudet stelt voor om van landelijke problemen provinciale problemen te maken!quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Rijk naar provincies voor onderwijs en zorg.
6-2quote:
Ja, ik heb nooit moeite met Turken, zeker niet met jongere Turken. Maar ja, ook niet Marokkanen en alle andere nationaliteiten. Eigenlijk heb ik nooit moeite met mensen,quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh oke, dan heb ik jouw opmerking verkeerd geinterperteerd, totaal met jou eens! DENK, en in dit geval specifiek Özturk komt altijd wel agressiever over dan andere partijen/politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |