Niet alleen de NOS hoor, waar de fuck heeft die gast het in vredesnaam overquote:
Maartengodquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Evertjan het volgende:
"Waarom is Forum voor Democratie ineens zo groot?" .
[ afbeelding ]
Deze speech was het wel waard.quote:
Microdosing FTWquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Longcat. het volgende:
Hoeveel LSD heeft Baudet genomen voor het schrijven van deze speech?
Hij heeft zo'n fles FvD-wijn opgedronken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Longcat. het volgende:
Hoeveel LSD heeft Baudet genomen voor het schrijven van deze speech?
Derksen vindt hem niet mooi, hij vindt Hiddema mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha hoe kan Johan Derksen dit nou mooi vinden. Ik als VI Hooligan snap dat niet.
Milaan tegen San Remo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen wie moeten we zondag eigenlijk?
hinderlijk dat die uitkomsten de speech van de grote princeps onderbreken.quote:
Toen ik 't schreef had 'ie nog anderhalf uur te gaan.quote:
Is dat een soort mix van ketamine, pep en lsd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n fles FvD-wijn opgedronken.
Gewoon met gestrekt been er vol ingaan op nationale tvquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heerlijk, die gebruikt zijn zendtijd om nog even een flinke veeg uit de pan te vegen
Hahahaquote:
Is ie ook!quote:
During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act - en wordt je eng genoemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Enge fascoistische man door te zeggen dat we ondermijnd worden door de journalisten en bestuurders.
Indirect wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey Baudet het zijn geen landelijke verkiezingen
Jij maakt je erg druk deze avond merk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha
Staat Mani even goed voor lul zeg.
(c) Anton Geesinkquote:
Is hier geen sprake van echter.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef EipNiC het volgende:
[..]
During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act - en wordt je eng genoemd.
Zo lang ga ik het niet meer volhoudenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Baudet gaat gewoon een half uur lullen
VENI VIDI VICIquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga op bed joh, dit is morgen wel terug te zien.
Nee hoor, ik geniet van deze speech.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij maakt je erg druk deze avond merk ik.
Moeten ze wel eerst een programma verzinnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef xminator het volgende:
Wat gaan ze nou provinciaal betekenen? Wat een mongooltje is baudet ook.
Het zou deze lullenpot wel compleet makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Mani89 het volgende:
En nu een woordje Latijn alsjeblieft, daar zit ik al de hele avond op te wachten.
salty tearsquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Oscar. het volgende:
Ja, dit is wat Nederland wilt. Wen er maar aan
Ik ben benieuwd of dit van tevoren gepland isquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef EipNiC het volgende:
NOS durft niet naar een nieuw beeld te gaan en Thierry blijft gewoon een uur doorlullen
Niet verstandig? Dat klopt maar dit is nu eenmaal Baudet en blijkbaar een groot deel van Nederland. Geen tijd voor immigratie maar voor emigratie. Naar een mooiere cultuur met superieure gebouwen.quote:
Haha, Thierry heeft gelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat zoveel mensen op deze partij hebben gestemd
Amsterdam was toch Nederland? Daar gebeurt toch alles?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Oscar. het volgende:
Ja, dit is wat Nederland wilt. Wen er maar aan
ketterijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |