Niet alleen de NOS hoor, waar de fuck heeft die gast het in vredesnaam overquote:
Maartengodquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Evertjan het volgende:
"Waarom is Forum voor Democratie ineens zo groot?" .
[ afbeelding ]
Deze speech was het wel waard.quote:
Microdosing FTWquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Longcat. het volgende:
Hoeveel LSD heeft Baudet genomen voor het schrijven van deze speech?
Hij heeft zo'n fles FvD-wijn opgedronken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Longcat. het volgende:
Hoeveel LSD heeft Baudet genomen voor het schrijven van deze speech?
Derksen vindt hem niet mooi, hij vindt Hiddema mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha hoe kan Johan Derksen dit nou mooi vinden. Ik als VI Hooligan snap dat niet.
Milaan tegen San Remo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen wie moeten we zondag eigenlijk?
hinderlijk dat die uitkomsten de speech van de grote princeps onderbreken.quote:
Toen ik 't schreef had 'ie nog anderhalf uur te gaan.quote:
Is dat een soort mix van ketamine, pep en lsd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n fles FvD-wijn opgedronken.
Gewoon met gestrekt been er vol ingaan op nationale tvquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heerlijk, die gebruikt zijn zendtijd om nog even een flinke veeg uit de pan te vegen
Hahahaquote:
Is ie ook!quote:
During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act - en wordt je eng genoemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Enge fascoistische man door te zeggen dat we ondermijnd worden door de journalisten en bestuurders.
Indirect wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey Baudet het zijn geen landelijke verkiezingen
Jij maakt je erg druk deze avond merk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha
Staat Mani even goed voor lul zeg.
(c) Anton Geesinkquote:
Is hier geen sprake van echter.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef EipNiC het volgende:
[..]
During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act - en wordt je eng genoemd.
Zo lang ga ik het niet meer volhoudenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Baudet gaat gewoon een half uur lullen
VENI VIDI VICIquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga op bed joh, dit is morgen wel terug te zien.
Nee hoor, ik geniet van deze speech.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij maakt je erg druk deze avond merk ik.
Moeten ze wel eerst een programma verzinnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef xminator het volgende:
Wat gaan ze nou provinciaal betekenen? Wat een mongooltje is baudet ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |