Friesland is een erg leuke provincie, heb ik van horen zeggen. Zou niet weten wtf ik daar moet doen.quote:
Joh, als je hen een hand geeft, moet je daarna even je vingers natellen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kees vd Staaij vind ik al jaren de meest sympathieke fractievoorzitter. Ben het verder op bijna alles falikant met hem oneens maar hij is tenminste TRUE
Fijne vent die zn kinderen onterft als ze homoseksueel blijken te zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kees vd Staaij vind ik al jaren de meest sympathieke fractievoorzitter. Ben het verder op bijna alles falikant met hem oneens maar hij is tenminste TRUE
Je bent altijd welkom voor een biertje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Friesland is een erg leuke provincie, heb ik van horen zeggen. Zou niet weten wtf ik daar moet doen.
@:maxi-mus
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft wel zelfspot dat spreekt wel voor hem
Dartenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:21 schreef yosander het volgende:
Sweet Caroline is bij het darten toch leuker
Ach het rechtse geluid lijkt voor nu wat genormaliseerd maar dat zou niet lang durenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dag die je weet dat gaat komen idd.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk stiekem dat "Carolien" gisteren ingestudeerd was.
Als front voor een door en door corrupte partij en achterban.quote:
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
IK ZAG ZE TOCH MET FOLDERS WAPPEREN OETLUL.
Prima presentator, een verademing tov jurgen vd berg radio1 ochtend programmaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nog een keer dikke complimenten voor Winfried, hij doet het echt prima als gespreksleider en presentator vanavond
Denk stemmenquote:
Eens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt van Rutte zeggen wat je wil, maar hij is ook echt de enige van de lijsttrekkers die die rol van MP aan kan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |