Leuk zo een duim waar je dingen uit kan zuigenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef _--_ het volgende:
Fucking FvD'ers die hier aan het toeteren zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TRUE SERVERSquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kees vd Staaij vind ik al jaren de meest sympathieke fractievoorzitter. Ben het verder op bijna alles falikant met hem oneens maar hij is tenminste TRUE
geen idee, maar denk dat je eerder rond 12 uur moet denken.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kees vd Staaij vind ik al jaren de meest sympathieke fractievoorzitter. Ben het verder op bijna alles falikant met hem oneens maar hij is tenminste TRUE
Daar wordt zelfs nog olie pompt. Op allerlei manieren gepompt wordenquote:
Is er niet weg te slaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zit ook al jaren bij die Omroep.
Heeft averechts gewerkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef EipNiC het volgende:
Overigens, hebben Jinek en DWWD nou een deuk in Baudets boter weten te slaan of niet?
Ze hebben Baudet alleen maar geholpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef EipNiC het volgende:
Overigens, hebben Jinek en DWWD nou een deuk in Baudets boter weten te slaan of niet?
NEE DOOR DE LINKSE MEDIA WORDT RECHTS ALLEEN MAAR STERKER!!11!!1quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef EipNiC het volgende:
De dag die je weet dat gaat komen idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
Ach over 10 jaar heeft Baudet ook niks waar kunnen maken en komt er weer iets anders op rechts.
Denk het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef cherrycoke het volgende:
denk dat in in fryslan de waterschappen belangrijker zijn dan de provinciale
Je probeert te hard, en die nieuwe UI gaat je ook niet helpen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef _--_ het volgende:
Ik vind dit zo komisch he.
Mensen geloven alles wat in het voordeel is van de FvD zo gemakkelijk dat ze zelfs in bewezen onwaarheden geloven. Maar als ik zeg dat een fvd'er toetert, ho maar.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef Longcat. het volgende:
NEE DOOR DE LINKSE MEDIA WORDT RECHTS ALLEEN MAAR STERKER!!11!!1
Dat is het idee van kartelpolitiek ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
Ach over 10 jaar heeft Baudet ook niks waar kunnen maken en komt er weer iets anders op rechts.
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Baudet mocht praktisch iedere avond aanschuiven om kritiekloos zijn verhaal te doen.
quote:
Eens. Ik gun ze behoud van de twee 1e kamerzetels.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tel tot 10, drink wat water en relax por favorquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef _--_ het volgende:
Ik vind dit zo komisch he.
Mensen geloven alles wat in het voordeel is van de FvD zo gemakkelijk dat ze zelfs in bewezen onwaarheden geloven. Maar als ik zeg dat een fvd'er toetert, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |