Op basis van de speeches zou ik denken dat D66 de grote winnaar is vanavond. JettenGodquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
FvD wint 500% meer zetels. Hiddema houdt een bescheiden toespraak en zijn publiek reageert bescheiden.De Coalitiepartijen lijden een gevoelig verlies en schreeuwen al;sof ze gewonnen hebben.
Als het betekent nog meer neoliberalisme, globalisme, rent-seeking dan niet. En niemand weet dat.quote:
Zoals altijd. En dan staat de volgende clown op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn te dom om dat te snappen...
...
Ik verwacht dat de liefde van Henk en Ingrid van korte duur gaat zijn
Allemaal kattenvrouwtjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Echt veel pussy te halen bij PvdD volgens mij. Maar waarschijnlijk wel veel crazy
Lekker praten met dubbele tong.quote:
pure drammers jaquote:
Hond gaat voor de manquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Echt veel pussy te halen bij PvdD volgens mij. Maar waarschijnlijk wel veel crazy
Linkse meisjes...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Van 2 zetels in de tweede kamer naar 10 in de eerste kamer is wel wat meer dan 500%. Meer 900%.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
FvD wint 500% meer zetels. Hiddema houdt een bescheiden toespraak en zijn publiek reageert bescheiden.De Coalitiepartijen lijden een gevoelig verlies en schreeuwen al;sof ze gewonnen hebben.
Misschien moet je je eigen reacties op o.a. de VVD en Denk ook even door dat filter halen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.
Zoals ik al eerder zei, iq test voordat je mag stemmen en fvd zou niet eens 2 zetels halen in de 1e kamer.quote:
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu stemt ook maar 10% op Baudetraket
Niet zo bescheiden, er schuilt een gutmensch in iedereen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat pretendeer ik ook niet.
Die houden niet van worst johquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
forse belastingverlaging zie ik ook niet zo zitten. Er is al zoveel gekort de afgelopen jaren. Cultuur is een deel van de identiteit van Nederland dus om daarop te korten lijkt me juist een slecht idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er ook zo ongeveer in. Immigratie mag (in heel Europa) inderdaad best gecontroleerd worden. Maar bijvoorbeeld Nexit is zeer naief. Als je dat na Brexit nog steeds niet inziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |