Met een beetje pech ga je er inderdaad niet veel mee kunnen, maar je kunt je wel 4 jaar lang laten horen, terwijl het afbrandrisico in de eerste kamer nihil is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en daar zijn die 10 zetels eigenlijk vrij waardeloos nu omdat Rutte bij GL en PvdA kan aankloppen... maar als Rutte het slim speelt knuffelt ie Forum een beetje en trekt hij ze voor sommige standpunten richting kabinet... eens kijken of hun kiezers dan nog zo blij zijn
Of het 'het effect' versterkt zal me echt worst wezen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of Baudet gaat met pensioen na 8 jaar MP te zijn geweest. Hele groepen mensen wegzetten als boosrechts is gewoon in en in triest, je versterkt het effect alleen maar.
Exact.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn. En dan PvdD wat dimmen met hun extreme standpunten en dan Klaver d'r uit
Dat was het hele idee achter hun bestaan. Dat je daar interne democratie had waar je dus mee kon stemmen over het beleid. Maar dat is allemaal later omgezet in eenmansfractie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat lijkt me terecht. Denken dat je, door een paar tientjes te betalen, meteen maar de richting van een pas opgerichte partij kunt veranderen, is een beetje naïef.
Wanneer hoor jij wat vanuit de Eerste Kamer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Met een beetje pech ga je er inderdaad niet veel mee kunnen, maar je kunt je wel 4 jaar lang laten horen, terwijl het afbrandrisico in de eerste kamer nihil is.
Ik roep niet dat iedereen die op GL stemt een luie wietrokende hippie is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij doet toch hetzelfde (en terecht) met links-populisten?
Is ie basisch ja?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
de PH-waarde van Klaas is erg hoog vanavond
Ehm EttovanBelgië wil even met je spreken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het 'het effect' versterkt zal me echt worst wezen.
Als je je als boosrechts gedraagt, ben je boosrechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |