Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:21 schreef warp995 het volgende:
Ja spijtig van Wilders.
Altijd vanuit de tweede kamer omdat ie anders gepopt wordt.
Ja ik heb wel respect voor hem, dit verdient ie niet
Ach, Wilders roept al jaren, maar bereikt weinig, dat zijn de mensen ook wel weer zat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef Infection het volgende:
Jammer Geert, maar Thierry pakt het toch een stuk beter aan. Eigen schuld.
Staatspropaganda zenderquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS gaat er opeens stevig op in.
Is dit weer een sneer naar Jetten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.
Nos 2 dagen geleden: BENT U GESCHROKKEN (VAN DE AANSLAG)?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Nos: Meneer Wilders, heeft uw partij zijn glans verloren"
Ik denk dat het over de reacties van users hier gaat. Voor de gemiddelde FvD-puber is een ieder die enige bezorgdheid uit over populisme al aan het schuimbekken. Vinden ze mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie mensen die ze feliciteren. Hoe is dat mad?
Klopt, eens, maar spelen meer dingen. Ik denk dat het toch een te oude partij is. Het werkt niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef FYazz het volgende:
[..]
Partijen die te lang heersen of geen tegengas krijgen worden altijd kut.
Hebben dan even een tik nodig om weer helder te denken.
PvdA heeft die tik nu wel gehad denk ik. Wat mij betreft had ze deze verkiezing best wat zetels mogen stijgen i.p.v. zakken. Concrete bestuurlijke ervaring is toch ook wel belangrijk.
Eerste Kamerverkiezingen vanaf volgend jaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Maar even serieus, worden de waterschappen echt compleet overgeslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |