Dat is minder erg, daar zit de PvdA nog bij die dwars kan liggen. SGP is gewoon een zooitje jaknikkers.quote:
Ach, Öztürk in de Eerste Kamer is dan wel weer geinig. Ik verheug me nu al op de confrontaties met Marjolein Faber.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, vind het al jammer dat die überhaupt ergens zetels heeft gehaald.
bekentquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat een aannames weer. De mensen zijn nog niet eens bekent.
bekentquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat een aannames weer. De mensen zijn nog niet eens bekent.
Sluis, Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:55 schreef monkyyy het volgende:
De Dikke Van Dale. Daar ben ik ooit geweest, komt wel dicht bij zo.
Jawel joh, lekker emoties lostrekken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dramatische televisie. Dit kan niet
Inhoudelijke reactie man.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:55 schreef Jimbo het volgende:
Zie je gelijk weer wat een lulletjes er op gr links stemmen
Ik heb de stemwijzer ingevuld en daar kwam FVD uit. Dat waren allemaal vragen over de provincie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van het belachelijke systeem waarin de PS de EK kiezen.
Mensen die FvD stemmen wilden ze enkel in de PS hebben vanwege de EK. Provinciaal beleid speelde daar geen factor.
die brallen toch wel doorquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Een paar zuipende studenten lastig vallen over politiek
Ze hebben er Tripel Karmeliet zo te zienquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Daar kun je prima op terras zitten. Genot.
SP is juist altijd al vrij terughoudend geweest op immigratiequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:53 schreef Cattivo het volgende:
SP pvda etc hebben niet door dat juist hun stemmers het meeste last hebben van immigratie. Hoe dom zijn ze. Draai op dat punt en mensen komen terug.
Klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze hebben er Tripel Karmeliet zo te zien
daarentegen, @KingRoland zit wel heel erg te politiekdrammenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:55 schreef monkyyy het volgende:
En de Doelebar?quote:
Haten op Liwwaddenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Zegt ook veel over hoe depressief Leeuwarden is
Nou ja studenten, er zit geen uni in Leeuwarden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |