Sneu. Maar goed, een bepaald deel van Nederland houdt daar blijkbaar van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Partij van het kaliber 'Alles is kut' 'waarom dan?' 'Ja dat is gewoon zo'.
Ik gok CDA, SP en PVV.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
FvD stemmers komen allemaal van de PVV, aldus de NPO voortdurend.
Denk dat er wel wat waarheid in zitquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Begonnen met 2 pils, daarna 2 speciaalbiertjes en nu een fles wijn (p.p.) kijk met m´n vriendin.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Wat is jullie snack voor de avond? Hier toastjes.
Op basis van wat? Ze hebben geen standpunten kenbaar gemaakt. Dan heb je ook weinig eisen te stellen aan de onderhandelingstafel. Valt dan ook weinig te blokkeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, want er wordt toch weer een cordon sanitaire gezet.
Het verleden wijst uit dat Perrin hoogstwaarschijnlijk gewoon gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Boehoe...![]()
Alleen al om dit soort reacties blijf ik dit topic volgen.
You're welcomequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Boehoe...![]()
Alleen al om dit soort reacties blijf ik dit topic volgen.
Ja het is helaas niet dat het bij de andere partijen nou zoveel beter isquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sneu. Maar goed, een bepaald deel van Nederland houdt daar blijkbaar van.
Wat een onzin. Zie zelfs VVD'ers, SP'ers en christengekkies stemmen op FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En zo worden de rechtste stemmers steeds pissiger en gaan steeds extremer stemmen, totdat 1 van die wappie partijen de absolute meerheid haalt. En dan zijn we allemaal de sjaak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, want er wordt toch weer een cordon sanitaire gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |