Liever een vinger in de dijk dan mevrouw van Gent met haar omvangquote:
hallo rens vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welnee Nijmegen, Groningen, Utrecht en Amsterdam zijn D66 en GL bolwerken.
Provincies liggen niet in NL?quote:
Nijmegen is een hele leuke stad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Gelderland tsja
ik ken wel een paar mooie chicks daar maar verder? owja dat park. veluwe
Sked vindt dat niet leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Gelderland vind ik zo'n kleurloze provincie.
Die moest voor de dijk gaan liggen ofzo? Ben vergeten wat er met haar dikheid was.quote:
De organen worden er al uitgejat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
D66 na het horen exit-uitslag FVD:
[ afbeelding ]
Zeggen mensen uit Nijmegen. Andere mensen niet hoor.quote:
Zo mooi die reacties overalquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Goudquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan nu kijken naar Suze die vandaag voor de verandering op een vakantiepark is.quote:
Ik woon niet in Nijmegen, dus dit is onjuistquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zeggen mensen uit Nijmegen. Andere mensen niet hoor.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We gaan nu kijken naar Suze die vandaag voor de verandering op een vakantiepark is.
twitter:edwinvanderaa76 twitterde op woensdag 20-03-2019 om 21:08:36Vooral geschokte reacties hier in Den Bosch op grote uitslag voor @fvdemocratie en licht gejuich vanwege verlies PVV in Z-Holland. De gemiddelde D66’er heeft het niet zo op met deze partijen, to put it mildly... 😉 #nederlandkiest reageer retweet
Is toch wel een beetje waar? Ze hebben geen campagne gevoerd, geen debatten bezocht en geen partijprogramma voor Brabant en alsnog de grootste in Brabant... Dan ben je toch niet onwijs snugger als je op die partij stemt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Boehoe...![]()
Alleen al om dit soort reacties blijf ik dit topic volgen.
De zure linkse mannetjes daar zwaaien hun vriendinnen en vrouwen nog een laatste keer uit.quote:
Wel elke zondag het eerlijke verhaal met HarryGod/Baudet/HiddeGOAT.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We gaan nu kijken naar Suze die vandaag voor de verandering op een vakantiepark is.
denk dat de meeste mensen gewoon wilders moe isquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:39 schreef warp995 het volgende:
FvD is lekker bezig, heb het wel te doen met PVV tho
Geertje gaat lekker met pensioen binnenkort.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:39 schreef warp995 het volgende:
FvD is lekker bezig, heb het wel te doen met PVV tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |