Ja, dat mijn pc kuren had is gewoonweg een complot die ze hier hebben gesmeed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon te wachten tot je weg bent.
Dat wel ja. Ik vond het bijzonder hoe mensen deelde iig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nou best wel heftige verhalen ja......
Watquote:
* Choco geeft alufolie doorquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat mijn pc kuren had is gewoonweg een complot die ze hier hebben gesmeed.
Die van mij valt wel mee hoor. Ik voel het niet meer als beladen. Dat is allemaal het verleden en nu is nu. En heb zin in nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nou best wel heftige verhalen ja......
wacht maar tot jij toe bent aan een flapje omdat je slingding er steeds afvalt omdat het aan lijmrot lijdtquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]nahhhhhh mooi is het niet maar een flapje is way worse
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat![]()
Ze liggen nu in een lade. Soms kijk ik ernaar.
Ik vind jou een lieverd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik vond het bijzonder hoe mensen deelde iig.
komt niet meer goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat![]()
Ze liggen nu in een lade. Soms kijk ik ernaar.
ja maar zo leer je iedereen een beetje kennen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het .... Met dit tempo en dan nog bijlezen..
quote:
Ik jou ook hoor. En je geschiedenis niet wegzetten als niets, is wel het verleden maar was niet niets.quote:
Mijn telefoon will not be Anjafiedquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
wacht maar tot jij toe bent aan een flapje omdat je slingding er steeds afvalt omdat het aan lijmrot lijdt
Hoedje van maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Moet ik mij daar helemaal mee inpakken?
Das wel zo ... maar of ik alles gelezen heb .. vast wel iets gemist..quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar zo leer je iedereen een beetje kennen...![]()
en ik typ ook niet zo snel meer
Nou ik was ook erg voorzichtig met mijn 1x per Week vallen schattingquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen moer van bijnaik heb hem alleen deze week al drie keer laten vallen
Rondje langs de kasten lopen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Man nog bestellen bij de Jumbo, kan tot 12 vannacht maar weet niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |