Die vind ik een beetje akward staan soort buttplug ideequote:
Je wappert ook teveel. Rustaaaaagh doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zelfs met slinggrip laat ik ‘m nog weleens vliegen
Omg wat een nachtmerriequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik wel 1x, maar de mijne is waterproof. Wel ranzig trouwens, het was ook nog eens niet mijn eigen wc
Jakkes heb ik ook. Als er mensen komen in mijn huis dan doe ik met dettol alles afvegen ook de klinken. En de w.c. ontsmetten op mijn manier. Maar als er weer mensen komen waarbij ik dat niet heb dan is het goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat niet inderdaad, het gaat ook om het idee, niet de bacteriën. Hoewel ik wel gelijk van dat desinfecterende spul erop heb gesmeerd.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje akward staan soort buttplug idee
Ja echt geweldig, ik laat biiiijna nooit meer m’n telefoon in m’n gezicht vallen als ik er mee op bed ligquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is ook fijn zeg die grip, ik heb gewoon eelt op mijn pink van die telefoon vasthouden nu
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een keer een portemonnee gevonden op de bodem van een zwembad, en die heb ik in mijn zwembroek meegenomenen wij friet vreten mijn broertje en ik van het geld
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vind ik raar. een bed laten vallen, ja ok, kan iedereen gebeuren. Maar je foon?
Ja ziet er handig uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, ik laat biiiijna nooit meer m’n telefoon in m’n gezicht vallen als ik er mee op bed lig
Wel dus. Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, ik laat biiiijna nooit meer m’n telefoon in m’n gezicht vallen als ik er mee op bed lig
Het zijn altijd dezelfden die ongelukjes hebben. Ik maakte de technici op mijn werk ook altijd gek door m'n koffie gewoon op een hele gevaarlijke plek neer te zettenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Woowwwwww jullie zijn echt bijzonder wtf
living on the edge.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfden die ongelukjes hebben. Ik maakte de technici op mijn werk ook altijd gek door m'n koffie gewoon op een hele gevaarlijke plek neer te zetten
Nee apart www.handygrip.nlquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die slinggrip hoort bij die case? Interessant. Even goegelen.
Ik geloof er ook geen moer van bijnaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Woowwwwww jullie zijn echt bijzonder wtf
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je wappert ook teveel. Rustaaaaagh doen.
Ik echt niet. Waarom zou je de foon laten vallen,quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen moer van bijnaik heb hem alleen deze week al drie keer laten vallen
Aaaaaaaah terrrrgenddddquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfden die ongelukjes hebben. Ik maakte de technici op mijn werk ook altijd gek door m'n koffie gewoon op een hele gevaarlijke plek neer te zetten
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen moer van bijnaik heb hem alleen deze week al drie keer laten vallen
Je bent gewoon een onhandige Harry.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet eens. Ik stoot het gewoon niet om, ik vergeet niet dat het daar staat.
Precies als je èn klunzig bent èn altijd je telefoon vasthebt, grote kans dat er vaak iets mis gaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:40 schreef Marsani het volgende:
Het kan, Recce help me. Met een kansberekening kan het. Mensen zijn vergroeid aan hun telefoon. Dus de kans dat ze die eerder laten vallen dan iets anders kostbaars, je kind bijvoorbeeld, is groter. Want procentueel heb je vaker die telefoon in je hand dan iets anders.
Het is woensdag, Recce is soep eten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:40 schreef Marsani het volgende:
Het kan, Recce help me. Met een kansberekening kan het. Mensen zijn vergroeid aan hun telefoon. Dus de kans dat ze die eerder laten vallen dan iets anders kostbaars, je kind bijvoorbeeld, is groter. Want procentueel heb je vaker die telefoon in je hand dan iets anders.
Tsja, shit happensquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik echt niet. Waarom zou je de foon laten vallen,
Zie!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies als je èn klunzig bent èn altijd je telefoon vasthebt, grote kans dat er vaak iets mis gaat.
snap het ook niet, al mijn foons zijn nog als nieuwquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik echt niet. Waarom zou je de foon laten vallen,
Ik denk het wel ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jakkes heb ik ook. Als er mensen komen in mijn huis dan doe ik met dettol alles afvegen ook de klinken. En de w.c. ontsmetten op mijn manier. Maar als er weer mensen komen waarbij ik dat niet heb dan is het goed.
Choco ik heb vast ook nog een etiket er bij
Sjiek hendig. Daarvoor kun je inderdaad beter een hardcase voor hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee apart www.handygrip.nl
Maar je moet ‘m wel echt ff een halve/hele minuut goed aanduwen als je ‘m opplakt, ik heb dat één keer niet gedaan en toen viel ie eraf. Maar heb het al jaren en blijft altijd perfect zitten. Ik moet ‘m alleen soms nog weleens vervangen bij een nieuw hoesje of als m’n neefjes weer met hun gehele arm erdoorheen hebben lopen banjeren en dat elastiek opgerekt is. Oh en ik ken iemand die goedkope van Aliexpress ofzo had maar die liet ook los, maar misschien ook niet goed aangedrukt..
Ow P., da's echt lelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
Ik heb die phone ook niet zo vaak in m’n handen. Dat scheelt ook wel.
Ik had wel een mooi hoesje met van die Swarovski kristallen. Maar ze vielen er af. Was wel mooi bling
pleur op, dat is gewoon een flapje in disguisequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Noem je me nou een Anja?Nee ik heb een hard case (of hoe heet dat) en een slinggrip
[ afbeelding ]
in metallic roze met idem case
De meeste telefoonongelukjes komen doordat die uit je achterzak valt, pal in de plee, als je niet meer zo nuchter bent. Zo zegt Unive.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja, shit happens![]()
Phone aan de stroom koppelen en op een net wat te smal horizontaal plankje willen leggen.
Een handstandje doen en hij glipt uit je broekzak
Het ding op de bank willen mikken en hij stuit iets te hard terug en beland op de grond
Massa's manieren
Dat is me dan weer net nooit overkomenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
De meeste telefoonongelukjes komen doordat die uit je achterzak valt, pal in de plee, als je niet meer zo nuchter bent. Zo zegt Unive.
Niet eens op je bank.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
snap het ook niet, al mijn foons zijn nog als nieuw![]()
#hoogbejaardheledaginstoelzit
Schitterend!quote:
daar gaat mijn beeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
Ik had wel een mooi hoesje met van die Swarovski kristallen. Maar ze vielen er af. Was wel mooi bling
Rhinestone Prisha.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
Hmmmquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is me dan weer net nooit overkomen
Ik laat ze een half uur alleen en ik snap er gelijk niets meer van.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
pleur op, dat is gewoon een flapje in disguise
Ik was 10 minuten weg en dacht al wtf.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat ze een half uur alleen en ik snap er gelijk niets meer van.
Ze zitten gewoon te wachten tot je weg bent.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat ze een half uur alleen en ik snap er gelijk niets meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |