Ja, speelde 14 jaar geleden, hebben ze zelf verbruit wmb. Ik snap ook werkelijk niet waar ze gebleven zijn hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom hebben die een perma-ban gekregen?
Nee, ik bedoel Duke en 99999.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, speelde 14 jaar geleden, hebben ze zelf verbruit wmb. Ik snap ook werkelijk niet waar ze gebleven zijn hoor.
Newbie? Ik zit sinds 2008 op dit forum.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:24 schreef Ryan3 het volgende: [..] Ja, ik niet, het is wel een newbie, maar ken hem wel als vrij links nog. Evenals remmie btw, ben wel benieuwd waar remlof nu staat toch. Idem 99.999/du_ke.
Dat is newbie ja, knul.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Newbie? Ik zit sinds 2008 op dit forum.
Jij zit hier langer?quote:
Op politiek24 is het iig nog lekker omstebeurt Baudet bashen, Yasser is nu bezig.quote:
Net zozeer als dat voor VVD stemmen voor demente boomers is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij zit hier langer?
En ik maar denken dat FvD stemmen iets voor kleuters is.
Worden jullie fanboys niet moe van die chronische slachtofferrol?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Op politiek24 is het iig nog lekker omstebeurt Baudet bashen, Yasser is nu bezig.
Dat ze zoveel op hem bashen geeft aan dat ze er bang voor zijn. TK 2021 50 zetels voor Thierry en 25 voor Geert. Kijken of ze dan nog steeds zo'n grote bek hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Op politiek24 is het iig nog lekker omstebeurt Baudet bashen, Yasser is nu bezig.
Altijd zo debiel om iemand op z'n afkomst te pakken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Mij doet het niks, maar als het ene fractiehoofd na het andere voorbij komt en ze ipv hun visie te geven iedere kans aangrijpen om Baudet zwart te maken valt dat gewoon op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Worden jullie fanboys niet moe van die chronische slachtofferrol?
Jullie kunnen zo bij Sylvana in d'r club.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat ze zoveel op hem bashen geeft aan dat ze er bang voor zijn. TK 2021 50 zetels voor Thierry en 25 voor Geert. Kijken of ze dan nog steeds zo'n grote bek hebben.
Nou, ik heb het niet gestemd omdat ik perse SP ben. Maar wat heb jij dan gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook kunnen stemmen. Dat maakt me echter nog niet links
En dat vind ik het ergste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas begrijpen veel mensen niet zo goed wat links en rechts inhoudt, vrees ik.
Neuh, VVD is voor rechtse kiezers die niets hebben met vreemdelingenhaat en islam-geneuzel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Net zozeer als dat voor VVD stemmen voor demente boomers is.
Ja, en toen ik je een keer leerde kennen, wanneer was dat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Newbie? Ik zit sinds 2008 op dit forum.
Excuses, en dank.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef trein2000 het volgende:
[modbreak]Uitslagenavond doen we hier: POL / [Algemeen verkiezingsdagtopic] [Nederland kiest NPO 1] [/modbreak]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |