SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hij is inderdaad te vroeg van ons heengegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Toch vond ik de latere, diepere stem van Elvis wel prettig...
Ik ook welquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Side 2 de hit is geworden...
Jij kent haar persoonlijk, toch?quote:
Kon...quote:
quote:
Ik hoor het zeker weten voor het eerst.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ooit weer herontdekt dankzij n00bie, was compleet uit mijn geheugen verdwenen...
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het zeker weten voor het eerst.
Ik verwar 'm nog wel eens met deze:quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een fijne plaat gevonden.
Die kende ik nog niet. Maar dat gaat mij niet gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwar 'm nog wel eens met deze:
Luister die maar eens...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Maar dat gaat mij niet gebeuren.
Ik vond het erg veel lijken op Karel Laaggeluid en Mentale Theo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dit is geen cover, maar ze hebben wel heel goed naar paar anderen geluisterd...
Daar doelde ik dan ook op...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het erg veel lijken op Karel Laaggeluid en Mentale Theo.
Ik vind het al knap dat je dit voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
supercallifragilasticexpidellidocious (spelfouten voorbehouden)
Goed geleend zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het erg veel lijken op Karel Laaggeluid en Mentale Theo.
De Schrobbeler was kennelijk lekker vanmiddag...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat echt alle kanten op met deze show
Ja.... moet kunnen toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat echt alle kanten op met deze show
Niet eens gehad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Schrobbeler was kennelijk lekker vanmiddag...
Daarom is het ook een meeting en geen bijeenkomst...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet eens gehad.
Wel geëindigd met een saaie Engelse meeting vandaag.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom is het ook een meeting en geen bijeenkomst...
Is er voorlopig nog niet uit dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zat al dagen in m’n hoofd, helaas
Altijd fijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder.
Was met een 2 Amerikanen, 2 Denen, 1 Oostenrijker en 2 Nederlanders.......
Blij dat hij klaar was.
Morgen in plaats van de 2 Denen 2 Nederlanders erbij. Ben benieuwd wat dat brengen gaat.
Die ene Amerikaan was eigenlijk Indiër....... dat accent.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd fijn.
Mag binnenkort ook weer een groep van over de hele wereld toespreken, inclusief gasten uit India en Pakistaan.
Dat wordt weer lachen als die vragen gaan stellen...
Niet te verstaan...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ene Amerikaan was eigenlijk Indiër....... dat accent.....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Net de clou van het lied gemist. Gelukkig kende ik het al![]()
Dank je wel Melting voor deze eclectische show
quote:
Graag gedraaid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel Melting![]()
Lekker afwisselend ook
Ja, nu je het zegt..... zou zo maar kunnen.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een werkgroep met Roemenen, Russen en Amerikanen over image recognition.
Grappig wel; we moesten laatst foto's van keukens en badkamers taggen en beoordelen om het programma te trainen. De Amerikanen vonden de meest verschrikkelijke eikenhouten keukens het mooist; de Nederlanders juist de strakke, moderne keukens en de Roemenen en Russen beoordeelden de meest basic keukens met 2 kastjes en een kookplaat als luxe
De Damrakkertjes..... natuurlijk. Ik had het kunnen weten.quote:
Overal is een markt voor...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een werkgroep met Roemenen, Russen en Amerikanen over image recognition.
Grappig wel; we moesten laatst foto's van keukens en badkamers taggen en beoordelen om het programma te trainen. De Amerikanen vonden de meest verschrikkelijke eikenhouten keukens het mooist; de Nederlanders juist de strakke, moderne keukens en de Roemenen en Russen beoordeelden de meest basic keukens met 2 kastjes en een kookplaat als luxe
En Brabant...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
Eerste exitpoll: Forum grootste van Zuid-Holland
https://www.telegraaf.nl/(...)ste-van-zuid-holland
Je verwacht het niet....quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
Eerste exitpoll: Forum grootste van Zuid-Holland
https://www.telegraaf.nl/(...)ste-van-zuid-holland
Nog niets van gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Brabant...
https://nos.nl/artikel/22(...)en-zuid-holland.html
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet bij je aan de deur geweest?
Ha, de NOS heeft de bewering m.b.t. Brabant verwijderd...quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de NOS heeft de bewering m.b.t. Brabant verwijderd...
Het was: nos.nl/artikel/2276898-fvd-de-grootste-bij-exitpolls-brabant-en-zuid-holland.html
Gezien de samenstelling van de kiesgerechtigden niet vreemd natuurlijk...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Symphonic het volgende:
De groei van DENK vind ik ook zorgelijk
In brabant de tweede partijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef Melting het volgende:
Ik vermoed dat de FvD in veel provincies de grootste zal zijn.
Ja..... VVD helaas nog steeds de grootste.quote:
Had je liever FvD gehad?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... VVD helaas nog steeds de grootste.
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
mijn broer is van de hartbewaking af
Hij is nog erg moe en wil/kan behalve zijn vrouw niemand zien. Dat moet ik dan maar respecteren.. maar ik vind dat wel erg
Ze moeten met spoed op zoek naar andere woonruimte. ze wonen 4 hoog zonder lift, Een huis kopen is geen optie.
In geval van nood mogen ze hier komen logerenquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:46 schreef ToT het volgende:
Heej!
Oh dat is goed nieuws!
En ja inderdaad, dat kan ik me wel voorstellen dan!
Is in geval van nood een tijdelijke opvangkamer geen optie?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Hij is nog erg moe en wil/kan behalve zijn vrouw niemand zien. Dat moet ik dan maar respecteren.. maar ik vind dat wel erg
Ze moeten met spoed op zoek naar andere woonruimte. ze wonen 4 hoog zonder lift, Een huis kopen is geen optie.
Onze familie is al heel klein maar voor mij heel dierbaar. Mijn broers zitten er dus anders in. Ook dat moet ik leren accepterenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijn dat je broer van de hartbewaking af isen wat bizar dat hij geen bezoek wil.
Succes met het bezwaarschrift!
wel fijn dat ie van de hartbewaking af is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ja zo heeft ieder zijn eigen wensen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Onze familie is al heel klein maar voor mij heel dierbaar. Mijn broers zitten er dus anders in. Ook dat moet ik leren accepteren
Als het bezwaarschrift weg is heb ik alles gedaan wat mogelijk was en kan ik daar een dikke streep doorzetten
Goed nieuwsquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Groot gelijk. Lekker genieten van het zonnetje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:10 schreef just me het volgende:
Ik heb vandaag een dagje voor mijzelf ingepland. Niets moet, is ook wel lekker
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:32 schreef Melting het volgende:
Groot gelijk. Lekker genieten van het zonnetje.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:48 schreef ToT het volgende:
Lekker met mini-ToT naar Gup aan het luisteren, komt iets genaamd The Monolith Deathcult voorbij met een redelijk pittig deuntje!
Nu is hij toch maar naar Catootje op de botermarkt aan het luisteren!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij kan het beter vroeg leren waarderen.
Wil je dan even een zonnetje sturen ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:32 schreef Melting het volgende:
Groot gelijk. Lekker genieten van het zonnetje.
Komt eraan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
Wil je dan even een zonnetje sturen ?
Hij rustig aan, jij rustig aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Wie vond 110 euro voor Eddie Vedder ook al weer duur?
Net kaartjes voor Andrea Bocelli geprobeerd te bemachtigen, maar toen die 330 euro per stuk bleken te zijn moest ik even nadenken en was ik een minuut later te laat...
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij rustig aan, jij rustig aan.
Iedereen rustig aan...
Dat was peaceman volgens mij. Ik ook trouwens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Wie vond 110 euro voor Eddie Vedder ook al weer duur?
Net kaartjes voor Andrea Bocelli geprobeerd te bemachtigen, maar toen die 330 euro per stuk bleken te zijn moest ik even nadenken en was ik een minuut later te laat...
ÉN dat-ie de afwas ook gaat doen voor je.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar verwacht je een optreden aan huis voor.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
ÉN dat-ie de afwas ook gaat doen voor je.
Mijn huis kan 'ie niet vinden...quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar verwacht je een optreden aan huis voor.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn huis kan 'ie niet vinden...
Harry Mens had in 1989 Sammy Davis Jr., Liza Minelli en Frank Sinatra in de aanbieding voor 1500 gulden: https://www.rijnmond.nl/n(...)ra-in-Rotterdam-1989quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:25 schreef ToT het volgende:
Vroeg Pavarotti vroeger niet fl.1000,- voor een kaartje?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Harry Mens had in 1989 Sammy Davis Jr., Liza Minelli en Frank Sinatra in de aanbieding voor 1500 gulden: https://www.rijnmond.nl/n(...)ra-in-Rotterdam-1989
Pavarotti ws ook pittig aan de prijs, net als Barbara Streisand.
Koopje man!quote:
Bij Mens deden ze 1 nummer per artiest?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koopje man!
Is slechts 500 gulden per artiest, is nog geen 250 Euro vandaag de dag.
Andrea Bocelli is duurder...
Zo kun je het idd ook bekijken, ja!quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koopje man!
Is slechts 500 gulden per artiest, is nog geen 250 Euro vandaag de dag.
Andrea Bocelli is duurder...
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:45 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
jij doet er ook alles aan om bekeken te worden
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkt hij gewoon een goochelaar te zijn ook nog.
Ik red levens. Wat heb jij vandaag gedaan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:45 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
jij doet er ook alles aan om bekeken te worden
Goed voor mezelf gezorgdquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik red levens. Wat heb jij vandaag gedaan?
Als er niets bijzonders uit komt, hoe dan verder?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de cardioloog wil me de fietstest gelukkig niet aandoen, dus volgende week mag ik naar Hoorn voor een echo. Een paar weken daarna krijg ik een holter voor 24 uur, dat kan gelukkig nog gewoon hier, de poli gaat eind april definitief sluiten, sommige dingen kunnen nu al niet meer en alle meubilair heeft al stickertjes enzo, best sneu allemaal. Het ziekenhuis heeft sinds kort een andere naam, de oude bordjes hebben ze hier maar niet meer vervangen.
Het is niet te verwachten dat er iets bijzonders uit de onderzoeken komt, zoals ik zelf ook al gedacht had.
Dan blijft het waarschijnlijk bij in de gaten houden en evt medicatie ophogen. Maar daarover belt de cardioloog me als alle uitslagen binnen zijn. Op lange termijn zijn een hoge bloeddruk en hoge hartslag niet heel goed voor je, maar het heeft vaak geen afwijking ofzo als oorzaak, dus dan is het een kwestie van met medicatie (betablokkers) de boel wat verlagen. Ik heb sinds in die medicatie neem geen migraine meer gehad, dus daarvoor lijkt het in elk geval goed te werken. Voor die enorme vermoeidheid enzo zal er waarschijnlijk nooit een oorzaak gevonden worden, het is een kwestie van in elk geval de ‘usual suspects’ uitsluiten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Als er niets bijzonders uit komt, hoe dan verder?
Ik denk dat dat wel mee viel, maar was er zelf niet bij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Mens deden ze 1 nummer per artiest?
Nou, ik hoef niet zo nodig gezien te worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij dat soort bedragen is de muziek meestal van minder belang dan het zien en gezien worden voor, tijdens en na het concert.
Denk heeft geen zetels behaald, toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:29 schreef Symphonic het volgende:
https://www.noordhollands(...)n-directeur-met-down
dat valt mee toch?
Straks in de eerste kamer zitten er vier jaar lang een stuk of 10
In ieder geval fijn dat je geen last van je migraine meer hebt gehad en het is goed dat ze dingen uitsluiten. En die vermoeidheid is en blijft supervervelend voor jequote:Op donderdag 21 maart 2019 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan blijft het waarschijnlijk bij in de gaten houden en evt medicatie ophogen. Maar daarover belt de cardioloog me als alle uitslagen binnen zijn. Op lange termijn zijn een hoge bloeddruk en hoge hartslag niet heel goed voor je, maar het heeft vaak geen afwijking ofzo als oorzaak, dus dan is het een kwestie van met medicatie (betablokkers) de boel wat verlagen. Ik heb sinds in die medicatie neem geen migraine meer gehad, dus daarvoor lijkt het in elk geval goed te werken. Voor die enorme vermoeidheid enzo zal er waarschijnlijk nooit een oorzaak gevonden worden, het is een kwestie van in elk geval de ‘usual suspects’ uitsluiten.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn nou eenmaal artiesten de niet meer voor 3 blikjes Coca Cola en een rol Maria biscuitjes naar NL willen afreizen
Nee, ze willen alleen blauwe M&M’s, toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee viel, maar was er zelf niet bij.
Er zijn nou eenmaal artiesten de niet meer voor 3 blikjes Coca Cola en een rol Maria biscuitjes naar NL willen afreizen en dat hoeven ze vaak ook niet eens meer te doen.
Zoals met alles is het een kwestie van vraag en aanbod. En die kaartjes verkopen ze toch wel uit bij dat soort artiesten.
Ik had in dit geval uiteindelijk toch maar besloten om die kaartjes te kopen, maar toen was het dus al uitverkocht...![]()
Lucky me...
Natuurlijk.quote:
Met zonder pinda...quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ze willen alleen blauwe M&M’s, toch?
Ben jij al uitgeteld trouwens?quote:
Ik heb alleen gisteravond geteld. Was klaar om kwart over elf.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij al uitgeteld trouwens?
Blaren op je vingers van het papier en op je tong van de natuurlijk bere gezellige collega tellers?
stuur haar een DM dan kun je zelf de groeten doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?!
Doe charlotte de groeten namens VBL (als je haar ziet)
De smaak te pakken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:36 schreef just me het volgende:
Ik ga 26 november nog 'n keer naar De Staat, is goed te betalen
12 zelfs!quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:29 schreef Symphonic het volgende:
https://www.noordhollands(...)n-directeur-met-down
dat valt mee toch?
Straks in de eerste kamer zitten er vier jaar lang een stuk of 10
Wie is VBL?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?!
Doe charlotte de groeten namens VBL (als je haar ziet)
Leuk!quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:36 schreef just me het volgende:
Ik ga 26 november nog 'n keer naar De Staat, is goed te betalen
Heb helaas een dm-ban schatje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef just me het volgende:
[..]
stuur haar een DM dan kun je zelf de groeten doen
Fijn dat ze nu even goed onderzoek doen, al is het maar om dingen uit te sluiten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan blijft het waarschijnlijk bij in de gaten houden en evt medicatie ophogen. Maar daarover belt de cardioloog me als alle uitslagen binnen zijn. Op lange termijn zijn een hoge bloeddruk en hoge hartslag niet heel goed voor je, maar het heeft vaak geen afwijking ofzo als oorzaak, dus dan is het een kwestie van met medicatie (betablokkers) de boel wat verlagen. Ik heb sinds in die medicatie neem geen migraine meer gehad, dus daarvoor lijkt het in elk geval goed te werken. Voor die enorme vermoeidheid enzo zal er waarschijnlijk nooit een oorzaak gevonden worden, het is een kwestie van in elk geval de ‘usual suspects’ uitsluiten.
VBL = Voetbal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie is VBL?
Moeten we die ook nog wel of juist niet draaien of zo?
Nee, niet genoeg tellers. Alleen de stembureauleden voor 2 verkiezingen. Was ook niet echt veel ruimte om fatsoenlijk te tellenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je eigenwijze medetellers?
Mooi om te horenquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Have fun daar dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL = Voetbal.
Het leukste subforum van FOK!
Als hij vrijwillig mee gaat, zal het best goed gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Onderweg naar de school van Twan voor een voortgangsgesprek. Twan is er ook bij aanwezig.... Ik ben benieuwd.
Hij moet mee.... Dat is "verplicht". Cijfers zijn wel goed. Dat kan ik ook op de app zien. Gaat meer over zij houding, gedrag en aanwezigheid denk ik. Wordt gedaan met elke leerling, niet alleen Twan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Als hij vrijwillig mee gaat, zal het best goed gaan.
Dan zal dat wel goed zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij moet mee.... Dat is "verplicht". Cijfers zijn wel goed. Dat kan ik ook op de app zien. Gaat meer over zij houding, gedrag en aanwezigheid denk ik. Wordt gedaan met elke leerling, niet alleen Twan.
Wij ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Onderweg naar de school van Twan voor een voortgangsgesprek. Twan is er ook bij aanwezig.... Ik ben benieuwd.
Dat verwacht ik ook. Maar toch leuk om even te horen na al die minder leuke gesprekken vorig jaar.quote:
Heb jij je een beetje vermaakt vandaag?quote:
Vooral rustig aan gedaan en boodschappen gehaald, zo maar verse soep makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij je een beetje vermaakt vandaag?
Op het gemakje dus. Goed bezig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:33 schreef just me het volgende:
[..]
Vooral rustig aan gedaan en boodschappen gehaald, zo maar verse soep maken![]()
mijn bezwaarschrift naar de gemeente staat klaar, nog even doorlezen en dan hoppa
Gisteren was ik bij de oudste kabouters. Ze wisten niet dat ik zou komen dus toen gisterenochtend beneden kwamen waren ze heel blij me te zienquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Op het gemakje dus. Goed bezig.
Hoe was het met de kabouter gisteren?
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
Gisteren was ik bij de oudste kabouters. Ze wisten niet dat ik zou komen dus toen gisterenochtend beneden kwamen waren ze heel blij me te zien
Het was een welkome afleidingquote:
Wat voor soep?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:33 schreef just me het volgende:
[..]
Vooral rustig aan gedaan en boodschappen gehaald, zo maar verse soep maken![]()
mijn bezwaarschrift naar de gemeente staat klaar, nog even doorlezen en dan hoppa
groentesoep, niets bijzonders maar wel bijzonder lekkerquote:
Als je het goed maakt, is het altijd bijzonder (lekker).quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
groentesoep, niets bijzonders maar wel bijzonder lekker
Ik doe mijn best om het lekker te maken, ik ben niet zo'n kook-ster, eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je het goed maakt, is het altijd bijzonder (lekker).
Groentensoep-meet bij just me.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het lekker te maken, ik ben niet zo'n kook-ster, eigenlijk helemaal niet
Maar jij kunt gewoon lekker kokenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik maak best vaak soep. Ben zelf niet zo’n fan, ik vind het ook moeilijk te eten.
Daar mogen jullie trots op zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Gesprek ging goed!Hij had niet eens op de bespreeklijst van de leraren gestaan. Voor het eerst op de middelbare school volgens mij.
Vooral zo doorgaan was het advies.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik maak nooit soep, maar vind een paar soepen wel lekker.
Gesprek ging goed!Hij had niet eens op de bespreeklijst van de leraren gestaan. Voor het eerst op de middelbare school volgens mij.
Kijk.... goed nieuws.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Melding van maken als je iemand aan de lijn krijgt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:30 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een kutmuziek is het toch altijd als je ergens in de wacht staat
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ze zouden gewoon radio49 moeten opzetten, haha.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Melding van maken als je iemand aan de lijn krijgt.
Dan wel als ik draai hè?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon radio49 moeten opzetten, haha.
Dan word je wel vrolijker tijdens het wachten.quote:
Minder ergernissen aan de telefoon. Win/win!quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan word je wel vrolijker tijdens het wachten.
En flink rechten betalen natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon radio49 moeten opzetten, haha.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En flink rechten betalen natuurlijk
Heeft hij al een idee wat hij hierna wil gaan doen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx! We hebben inderdaad gezegd dat we hier erg blij mee zijn. Nog iets meer dan een jaar volhouden nu.
Rebel, maar kennelijk is meer oefening nodigquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft hij al een idee wat hij hierna wil gaan doen?
Hij denkt nu al een tijdje aan iets in de makelaardij. Maar in 5 havo doen ze pas een beroepentest en gaan ze naar hogere scholen. Het kan dus nog veranderen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft hij al een idee wat hij hierna wil gaan doen?
"Have you tried turning it off and back on again?"quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ja gvd bel ik net, zeggen ze dat het via hun app moet werken, zie ik nergens in die app de optie.
Ok, nu toch gevonden, maar werkt het nog niet... (fox sports go).
Nog maar een keer bellen dan. Wil die zooi gewoon werkend hebben. Niet dat ik het vaak zal gebruiken, maar het principe, grrrrr.
en de stekker andersom in het stopcontactquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and back on again?"
Is nu denk ik de 5e keer contact met de helpdesk, al leek deze gast wel wat meer bij de pinken dan zijn voorgangers.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and back on again?"
Verticaal past nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:57 schreef just me het volgende:
[..]
en de stekker andersom in het stopcontact
Wat een negativiteit! Gewoon passend máken!quote:
Met een BFH-tool!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat een negativiteit! Gewoon passend máken!
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zit je in de wacht..... en dan je telefoon zoeken, haha.
Dat deed je expres.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel net te laat. Zoals je ziet is Queen net geweest.
Wat een ellende dat ik dat gemist heb zeg!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel net te laat. Zoals je ziet is Queen net geweest.
1 glazen fles?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:17 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil blijkbaar ook dat papa minder drinkt!Hele glas Berenburg over de tafel heen, godverdomme!
En ik hou het tegenwoordig al op 1 glaasje per dag.
met dit belletje al 20 minuten bezig en daarvoor nog een paar.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
met dit belletje al 20 minuten bezig en daarvoor nog een paar.
Echt die opschaling naar 2e lijn moet ergens toch wat soepeler.
Heb denk ik echt 5x hetzelfde gedaan, en bij de 3e keer werd al gezegd, vraag naar 2e lijn.
Maar dat mogen ze niet, en dan hang je dus voor Jan met die drieletterige achternaam in de wacht. Heeft u dat al gedaan; JA, en dat; JA, en zus; JA, account gereset: JA, De tering door onze incompetentie: JA (ok, die was er niet echt)
quote:
Help het je hopen.quote:
Op donderdag 21 maart 2019 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb vanavond als het goed is voor het eerst een zwaar pammetje
Zou als het spul goed werkt zowaar een keer een normale nacht rust hebben
Zou echt bizar fijn zijn als ik een keer 8 uur doorhaalVaak 1-2 uur soms wel iets meer, maar das wel vermoeiend
Zeker.quote:
Vandaag gehadquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Morgen weer een vrije dag jij?
Ook niet verkeerd.quote:
Jaaa, heerlijk!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd.![]()
Lekker zonnetje.
Het zou inderdaad vreemd zijn als dat andersom zou zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jaaa, heerlijk!
Ik rook bloemen.. en hoorde de vogels..
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik liep gisteren te klagen over kaas van ¤ 8 per pond. Sta er nu nog meer achter, kaas van ¤ 8 per kilo bij de zelfde kaasboer smaakt beter
Dacht dat de prijs per pond was, maar was per 250 gramquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ei hè?
Waarom heb je die gekocht dan?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dacht dat de prijs per pond was, maar was per 250 gram
Zie je bij de visboer ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Afwijkende hoeveelheden op die bordjes zou verboden moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |