SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hij is inderdaad te vroeg van ons heengegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Toch vond ik de latere, diepere stem van Elvis wel prettig...
Ik ook welquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Side 2 de hit is geworden...
Jij kent haar persoonlijk, toch?quote:
Kon...quote:
quote:
Ik hoor het zeker weten voor het eerst.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ooit weer herontdekt dankzij n00bie, was compleet uit mijn geheugen verdwenen...
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het zeker weten voor het eerst.
Ik verwar 'm nog wel eens met deze:quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een fijne plaat gevonden.
Die kende ik nog niet. Maar dat gaat mij niet gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwar 'm nog wel eens met deze:
Luister die maar eens...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Maar dat gaat mij niet gebeuren.
Ik vond het erg veel lijken op Karel Laaggeluid en Mentale Theo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dit is geen cover, maar ze hebben wel heel goed naar paar anderen geluisterd...
Daar doelde ik dan ook op...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het erg veel lijken op Karel Laaggeluid en Mentale Theo.
Ik vind het al knap dat je dit voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
supercallifragilasticexpidellidocious (spelfouten voorbehouden)
Goed geleend zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het erg veel lijken op Karel Laaggeluid en Mentale Theo.
De Schrobbeler was kennelijk lekker vanmiddag...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat echt alle kanten op met deze show
Ja.... moet kunnen toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat echt alle kanten op met deze show
Niet eens gehad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Schrobbeler was kennelijk lekker vanmiddag...
Daarom is het ook een meeting en geen bijeenkomst...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet eens gehad.
Wel geëindigd met een saaie Engelse meeting vandaag.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom is het ook een meeting en geen bijeenkomst...
Is er voorlopig nog niet uit dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zat al dagen in m’n hoofd, helaas
Altijd fijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder.
Was met een 2 Amerikanen, 2 Denen, 1 Oostenrijker en 2 Nederlanders.......
Blij dat hij klaar was.
Morgen in plaats van de 2 Denen 2 Nederlanders erbij. Ben benieuwd wat dat brengen gaat.
Die ene Amerikaan was eigenlijk Indiër....... dat accent.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd fijn.
Mag binnenkort ook weer een groep van over de hele wereld toespreken, inclusief gasten uit India en Pakistaan.
Dat wordt weer lachen als die vragen gaan stellen...
Niet te verstaan...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ene Amerikaan was eigenlijk Indiër....... dat accent.....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Net de clou van het lied gemist. Gelukkig kende ik het al![]()
Dank je wel Melting voor deze eclectische show
quote:
Graag gedraaid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel Melting![]()
Lekker afwisselend ook
Ja, nu je het zegt..... zou zo maar kunnen.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een werkgroep met Roemenen, Russen en Amerikanen over image recognition.
Grappig wel; we moesten laatst foto's van keukens en badkamers taggen en beoordelen om het programma te trainen. De Amerikanen vonden de meest verschrikkelijke eikenhouten keukens het mooist; de Nederlanders juist de strakke, moderne keukens en de Roemenen en Russen beoordeelden de meest basic keukens met 2 kastjes en een kookplaat als luxe
De Damrakkertjes..... natuurlijk. Ik had het kunnen weten.quote:
Overal is een markt voor...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een werkgroep met Roemenen, Russen en Amerikanen over image recognition.
Grappig wel; we moesten laatst foto's van keukens en badkamers taggen en beoordelen om het programma te trainen. De Amerikanen vonden de meest verschrikkelijke eikenhouten keukens het mooist; de Nederlanders juist de strakke, moderne keukens en de Roemenen en Russen beoordeelden de meest basic keukens met 2 kastjes en een kookplaat als luxe
En Brabant...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
Eerste exitpoll: Forum grootste van Zuid-Holland
https://www.telegraaf.nl/(...)ste-van-zuid-holland
Je verwacht het niet....quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
Eerste exitpoll: Forum grootste van Zuid-Holland
https://www.telegraaf.nl/(...)ste-van-zuid-holland
Nog niets van gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Brabant...
https://nos.nl/artikel/22(...)en-zuid-holland.html
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet bij je aan de deur geweest?
Ha, de NOS heeft de bewering m.b.t. Brabant verwijderd...quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de NOS heeft de bewering m.b.t. Brabant verwijderd...
Het was: nos.nl/artikel/2276898-fvd-de-grootste-bij-exitpolls-brabant-en-zuid-holland.html
Gezien de samenstelling van de kiesgerechtigden niet vreemd natuurlijk...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Symphonic het volgende:
De groei van DENK vind ik ook zorgelijk
In brabant de tweede partijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef Melting het volgende:
Ik vermoed dat de FvD in veel provincies de grootste zal zijn.
Ja..... VVD helaas nog steeds de grootste.quote:
Had je liever FvD gehad?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... VVD helaas nog steeds de grootste.
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
mijn broer is van de hartbewaking af
Hij is nog erg moe en wil/kan behalve zijn vrouw niemand zien. Dat moet ik dan maar respecteren.. maar ik vind dat wel erg
Ze moeten met spoed op zoek naar andere woonruimte. ze wonen 4 hoog zonder lift, Een huis kopen is geen optie.
In geval van nood mogen ze hier komen logerenquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:46 schreef ToT het volgende:
Heej!
Oh dat is goed nieuws!
En ja inderdaad, dat kan ik me wel voorstellen dan!
Is in geval van nood een tijdelijke opvangkamer geen optie?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Hij is nog erg moe en wil/kan behalve zijn vrouw niemand zien. Dat moet ik dan maar respecteren.. maar ik vind dat wel erg
Ze moeten met spoed op zoek naar andere woonruimte. ze wonen 4 hoog zonder lift, Een huis kopen is geen optie.
Onze familie is al heel klein maar voor mij heel dierbaar. Mijn broers zitten er dus anders in. Ook dat moet ik leren accepterenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijn dat je broer van de hartbewaking af isen wat bizar dat hij geen bezoek wil.
Succes met het bezwaarschrift!
wel fijn dat ie van de hartbewaking af is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ja zo heeft ieder zijn eigen wensen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Onze familie is al heel klein maar voor mij heel dierbaar. Mijn broers zitten er dus anders in. Ook dat moet ik leren accepteren
Als het bezwaarschrift weg is heb ik alles gedaan wat mogelijk was en kan ik daar een dikke streep doorzetten
Goed nieuwsquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Groot gelijk. Lekker genieten van het zonnetje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:10 schreef just me het volgende:
Ik heb vandaag een dagje voor mijzelf ingepland. Niets moet, is ook wel lekker
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:32 schreef Melting het volgende:
Groot gelijk. Lekker genieten van het zonnetje.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:48 schreef ToT het volgende:
Lekker met mini-ToT naar Gup aan het luisteren, komt iets genaamd The Monolith Deathcult voorbij met een redelijk pittig deuntje!
Nu is hij toch maar naar Catootje op de botermarkt aan het luisteren!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij kan het beter vroeg leren waarderen.
Wil je dan even een zonnetje sturen ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:32 schreef Melting het volgende:
Groot gelijk. Lekker genieten van het zonnetje.
Komt eraan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
Wil je dan even een zonnetje sturen ?
Hij rustig aan, jij rustig aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Wie vond 110 euro voor Eddie Vedder ook al weer duur?
Net kaartjes voor Andrea Bocelli geprobeerd te bemachtigen, maar toen die 330 euro per stuk bleken te zijn moest ik even nadenken en was ik een minuut later te laat...
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij rustig aan, jij rustig aan.
Iedereen rustig aan...
Dat was peaceman volgens mij. Ik ook trouwens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Wie vond 110 euro voor Eddie Vedder ook al weer duur?
Net kaartjes voor Andrea Bocelli geprobeerd te bemachtigen, maar toen die 330 euro per stuk bleken te zijn moest ik even nadenken en was ik een minuut later te laat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |