Gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus ze leven nog, in dezelfde liefdeloze staat. Jammer dat bij hen de kwartjes nooit zijn gevallen.
Dan niet zeggen. Dit is voor mij al voldoende om te weten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb aan een soortgelijke jeugd wel iets overgehouden, maar ik zeg liever niet wat.
Wat een vreselijke *******quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. En is ook nog steeds zo hoor. Het is kennelijk heel belangrijk wat andere mensen van m'n zus en mij vinden. Toen ik mijn vader hoorde zeggen dat-ie maar drie kinderen wilde (ik ben nummer vier) was wel een moment waarop de kwartjes gingen vallen
Dit is inderdaad een goede tijd. Vroeg in de ochtend ook trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef sig000 het volgende:
Ga rond etenstijd rondje supermarkten doen, rustig altijd dan.
Ik ben er vrij afstandelijk van geworden. En behoorlijk zorgvuldig in de dingen die ik zeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb zo'n berg bagage dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb. En nog een paar dingetjes.
Hebben jullie er wat aan over gehouden, psychisch bedoel ik? Of word ik dan te persoonlijk.
Was altijd op straat, beetje crimineel geworden verder weinig aan de hand.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb zo'n berg bagage dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb. En nog een paar dingetjes.
Hebben jullie er wat aan over gehouden, psychisch bedoel ik? Of word ik dan te persoonlijk.
Je komt er niet ongeschonden uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan niet zeggen. Dit is voor mij al voldoende om te weten.
Vroeg in de ochtend slaap ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een goede tijd. Vroeg in de ochtend ook trouwens.
Kan Mo. Ik werd emotioneel en dat moet ik niet doen want dan sla ik soms door. Geef toe dat ik niet alles gelezen heb door emotie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat je mij totaal niet goed leest.
I know. Maar als kind denk je dat het bij jou thuis normaal is en bij al die anderen niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Affectieve verwaarlozing noemden ze dat toen. Weet ik nog.
Ik heb wel een aparte jeugd gehad en daar zeker iets aan over gehouden.En op een gegeven moment slaande ruzie met mijn vader.Wat resulteerde in een huis uitzetting.Ik ben wel heel blij dat we het later uitgesproken hebben tot zo ver.Maar hij heeft vlak voor zijn dood nog wel tegen aan mijn broertje gevraagd of ik hem iets kwalijk nam.Ik kan daar nu niets meer aan veranderen.Denk er vaak over na.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ik benijd mensen die het gewoon fijn met hun ouders hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik jullie lees over ouders dan voel ik mezelf gezegend.
Neuh, valt in een andere cattogerie of hoe je dat schrijft maar vind het allebei even triest voor jullie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Schrik er ook van. Wel tandje erger dan mijn verhaal.
Deze eigenschap herken ik dus in jou.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er vrij afstandelijk van geworden. En behoorlijk zorgvuldig in de dingen die ik zeg.
Ik snap dat helemaal. Knuffel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er vrij afstandelijk van geworden. En behoorlijk zorgvuldig in de dingen die ik zeg.
Ja dat zei je pas nog, klein en daardoor moest je van je afbijten. Klein schoffie dat je er bent. Ook jij krijgt een knuffel van mij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was altijd op straat, beetje crimineel geworden verder weinig aan de hand.
ik ook, ik kan me er ook zo weinig bij voorstellen. Hoor wel vaker in mijn omgeving dit soort verhalen, maar als je zelf uit een liefdevol gezin komt met natuurlijk hier en daar wat gemorrel dan kun je het bijna niet geloven dat het zo erg kan zijn. Ben er wel stil van...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik jullie lees over ouders dan voel ik mezelf gezegend.
Nee, is bijna onmogelijk ook. Best wel kut.quote:
Crimineel met een korrel zout, meer ongehoorzaam.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zei je pas nog, klein en daardoor moest je van je afbijten. Klein schoffie dat je er bent. Ook jij krijgt een knuffel van mij.
Ach, je gaat er op een bepaalde manier mee om. Ik spreek mijn vader 6 keer per jaar of zo. Twee jaar geleden voor het laatst ontmoet, denk ik. Dat is niet heel makkelijk uit te leggen aan buitenstaanders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kappen joh, ouders of niet, zulke lui kan je missen als kiespijn.
Ik tegenwoordig ook weer.quote:
Blijft triest, het kan ook anders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, je gaat er op een bepaalde manier mee om. Ik spreek mijn vader 6 keer per jaar of zo. Twee jaar geleden voor het laatst ontmoet, denk ik. Dat is niet heel makkelijk uit te leggen aan buitenstaanders.
De rechter vond me crimineel genoeg voor paar maanden voorwaardelijk en boete.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Crimineel met een korrel zout, meer ongehoorzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |