Que?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:34 schreef Marsani het volgende:
[..]
En toch is het echt. Waarom denk jij van niet?
's avonds?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ik plan mijn boodschap momenten.
Ik vind het heftig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ouders niet kunnen vertrouwen, dat kan een mens zijn leven lang onzeker maken. Ik denk dat het niet uitmaakt wanneer je hoort dat je vader je niet wenste, want ik neem aan dat je dat ook al vroeg kon merken. Ze hebben zeker nooit hun excuses aangeboden?
quote:
Ik leer je nu gewoon iets beter kennen....quote:
Erger maken? Toen ik kanker kreeg wilde mijn ex mij niet meer want teveel gedoe. Ging onder mijn ogen op zoek naar een nieuwe vrouw. Midden in mijn behandeling is hij vertrokken naar een date. Die dag was ik net thuis van het ziekenhuis en kreeg een bloeding. Hij is gewoon vertrokken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus ja, soap inderdaad en dan val je ook nog van de trap en krijgt een plank in je gezicht. Ben je soms ook een pechvogel?
quote:
Bijv.En zeker niet op zaterdag.quote:
Wat een hufter, wees blij dat je ervan af bent ook al gebeurde het op een ongelegen moment.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Erger maken? Toen ik kanker kreeg wilde mijn ex mij niet meer want teveel gedoe. Ging onder mijn ogen op zoek naar een nieuwe vrouw. Midden in mijn behandeling is hij vertrokken naar een date. Die dag was ik net thuis van het ziekenhuis en kreeg een bloeding. Hij is gewoon vertrokken.
Huisarts heeft toen gezorgd dat ik met spoed een andere woning kreeg. Ik snap Mo wel, het klinkt allemaal raar, ver van je bed show.
Nee. En is ook nog steeds zo hoor. Het is kennelijk heel belangrijk wat andere mensen van m'n zus en mij vinden. Toen ik mijn vader hoorde zeggen dat-ie maar drie kinderen wilde (ik ben nummer vier) was wel een moment waarop de kwartjes gingen vallenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ouders niet kunnen vertrouwen, dat kan een mens zijn leven lang onzeker maken. Ik denk dat het niet uitmaakt wanneer je hoort dat je vader je niet wenste, want ik neem aan dat je dat ook al vroeg kon merken. Ze hebben zeker nooit hun excuses aangeboden?
Denk dat je mij totaal niet goed leest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Erger maken? Toen ik kanker kreeg wilde mijn ex mij niet meer want teveel gedoe. Ging onder mijn ogen op zoek naar een nieuwe vrouw. Midden in mijn behandeling is hij vertrokken naar een date. Die dag was ik net thuis van het ziekenhuis en kreeg een bloeding. Hij is gewoon vertrokken.
Huisarts heeft toen gezorgd dat ik met spoed een andere woning kreeg. Ik snap Mo wel, het klinkt allemaal raar, ver van je bed show.
Affectieve verwaarlozing noemden ze dat toen. Weet ik nog.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In die tijd was dat wel zo, m'n zus en ik kregen er ook altijd de schuld van als mijn ouders ruzie hadden. Wij konden onze ouders niet vertrouwen. Dat ik voor mijn vader daadwerkelijk ongewenst was hoorde ik pas veel later.
auw daroquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In die tijd was dat wel zo, m'n zus en ik kregen er ook altijd de schuld van als mijn ouders ruzie hadden. Wij konden onze ouders niet vertrouwen. Dat ik voor mijn vader daadwerkelijk ongewenst was hoorde ik pas veel later.
Ik heb aan een soortgelijke jeugd wel iets overgehouden, maar ik zeg liever niet wat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb zo'n berg bagage dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb. En nog een paar dingetjes.
Hebben jullie er wat aan over gehouden, psychisch bedoel ik? Of word ik dan te persoonlijk.
Ik snap jou helemaal. Daarom zei ik gelijk dat het een hufter is, dat ene van je hond was al genoeg om te weten wat voor typ je ex is. Ik ben blij dat je los van hem bent. Knuffel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn gewoon druk en/of lastig, vragen net op de verkeerde momenten aandacht. En vaak wil je je echt ff op de boodschappen focussen omdat anders het strakke schema spaakloopt en je het je niet kan veroorloven om weer helemaal terug te gaan voor een vergeten item. En ja sommige mensen zijn gewoon kut of lui, maar een beetje geduld en begrip is te veel gevraagd? Kinderen zijn nou eenmaal vaak speels.quote:
Kappen joh, ouders of niet, zulke lui kan je missen als kiespijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. En is ook nog steeds zo hoor. Het is kennelijk heel belangrijk wat andere mensen van m'n zus en mij vinden. Toen ik mijn vader hoorde zeggen dat-ie maar drie kinderen wilde (ik ben nummer vier) was wel een moment waarop de kwartjes gingen vallen
Schrik er ook van. Wel tandje erger dan mijn verhaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus ze leven nog, in dezelfde liefdeloze staat. Jammer dat bij hen de kwartjes nooit zijn gevallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. En is ook nog steeds zo hoor. Het is kennelijk heel belangrijk wat andere mensen van m'n zus en mij vinden. Toen ik mijn vader hoorde zeggen dat-ie maar drie kinderen wilde (ik ben nummer vier) was wel een moment waarop de kwartjes gingen vallen
Slimquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bijv.En zeker niet op zaterdag.
Ben ook heel blij achteraf.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een hufter, wees blij dat je ervan af bent ook al gebeurde het op een ongelegen moment.
Die van mij wilde ook geen kinderen meer en is weggegaan toen mijn moeder hoogzwanger was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |