Mag de microfoon dan wel aan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Platinumgoat het volgende:
We gaan een historische avond tegemoet dames en heren, een nieuwe GROOTSTE partij van Nederland zal vanavond benoemd gaan worden:
FVD!
Ja, nog even en ik ben tegen een vuurwerkverbodquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien bij jou de bliksem lijkt te zijn ingeslagen wel
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, nog even en ik ben tegen een vuurwerkverbod
18% inmiddels.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is intussen het opkomstpercentage? NOS Teletekst komt nog steeds met 7 procent om 10.30 uur, maar da's al bijna vier uur geleden intussen.
Ongeveer hetzelfde als vorige keer:quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is intussen het opkomstpercentage? NOS Teletekst komt nog steeds met 7 procent om 10.30 uur, maar da's al bijna vier uur geleden intussen.
Pieken op het verkeerde moment.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Platinumgoat het volgende:
We gaan een historische avond tegemoet dames en heren, een nieuwe GROOTSTE partij van Nederland zal vanavond benoemd gaan worden:
FVD!
Beter dan pieken ruim een jaar voor er verkiezingen van betekenis zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pieken op het verkeerde moment.
Dat zeker, maar met de tweede kamer staat de VVD er weer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan pieken ruim een jaar voor er verkiezingen van betekenis zijn.
Mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeker, maar met de tweede kamer staat de VVD er weer.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Platinumgoat het volgende:
FVD!
Ik denk dat het bij velen wel reden tot champagne is, vanavond.quote:
Even nog een slag om de arm houden natuurlijk want er is nog niks officieel. Had zelf op 6-7 hooguit 8 zetels gerekend. Mochten het er 10+ worden en ev zelfs groter dan de VVD is dat een top resultaat!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij velen wel reden tot champagne is, vanavond.
HenkGodtwitter:henkbres twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:44:45Heb net gestemd 2x PVV #STEMZEWEG allemaal gaan stemmen a.u.b #stemrechts https://t.co/uVmV1VCI5C reageer retweet
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Platinumgoat het volgende:
FVD!
Het domme kale hoofd van Henk Bres.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:
HenkGodtwitter:henkbres twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:44:45Heb net gestemd 2x PVV #STEMZEWEG allemaal gaan stemmen a.u.b #stemrechts https://t.co/uVmV1VCI5C reageer retweet
Dat lijkt me sterk. Ik zou niet eens verbaasd zijn als VVD uiteindelijk statenzetels wint in plaats van verliest, VVD wordt standaard te laag gepeild. En gezien de activiteit van FvD leden op diverse fora (ook hier) zou het me sterk verbazen als die niet gewoon oververtegenwoordigd zijn in de diverse peilgroepen (van eenvandaag en van de hond), aangezien je je daarvoor zelf moet opgeven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Platinumgoat het volgende:
FVD!
Erg matig ja, deden hier in Friesland ook niet mee aan het lijsttrekkersdebat en niet aan de stemwijzer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef archito het volgende:
Zo jammer dat FvD ook werkelijk waar helemaal niks om de provincies geeft. Zit je daar dadelijk met wat lege zombiezetels te kijken.
https://www.bndestem.nl/b(...)ch-zo-stil~accf2178/
Een shadowban hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Nattekat het volgende:
FvD'ers worden niet meer zwaar gedownvote op de Nederlandse Reddit, mensen die het FvD een nazipartij noemen wel, wat is hier in godsnaam aan de hand?
Nu nog die shadowban van mijn account opheffen
Die moderators daar zijn echt niet normaal, zelfs voor Joop nog extreem. Heb ooit in de schaduw van de TK verkiezingen gezien hoe iemand die gewoon redelijk beargumenteerde waarom hij dacht dat FvD voor hem de beste keuze is eerst tot verre dieptes werd gedownvote, om vervolgens verbannen te worden om een bullshit reden, terwijl een reactie op hem waarin hij echt gigantisch werd uitgescholden met termen als racist en nazi upvotes kreeg en onbestraft bleef.quote:
Dat is overigens zwaar terecht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef _--_ het volgende:
Overigens net een denk stemmer gezien met 270 downvotes.
Klopt. DENK en PVV zijn voor mij partijen die dat verdienen, en zo lang ze niet zomaar verbannen worden prima. Voor de rest gewoon normaal doen, achter elke stem zit gewoon een rationele keuze.quote:
Ik lees je het verhaal boven deze post. En denk, okay misschien heeft ie gelijk. Lees ik deze post.quote:
Je mag post 1 serieus nemen en post 2 met een korreltje zoutquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik lees je het verhaal boven deze post. En denk, okay misschien heeft ie gelijk. Lees ik deze post.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk komt dit wel goed hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef archito het volgende:
Zo jammer dat FvD ook werkelijk waar helemaal niks om de provincies geeft. Zit je daar dadelijk met wat lege zombiezetels te kijken.
https://www.bndestem.nl/b(...)ch-zo-stil~accf2178/
Dat vind ik maar een slap argument.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt dit wel goed hoorZe zullen zich echt wel gaan inzetten voor de provincies als ze er eenmaal zitten.
Het gaat ze vooral om de EK inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:25 schreef archito het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een slap argument.
Het zijn provinciale staten verkiezingen, hoe wil je serieus genomen worden als je nog geeneens een specifiek verkiezingsprogramma hebt en je kandidaten niet bereikbaar zijn?
Als je als kiezer je taak serieus neemt dan maakt FvD alleen daarom al geen schijn van kans.
twitter:gem_Nijmegen twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:24:13opkomst 17.00 uur:provinciale staten 35%, 4 jaar geleden: 28%waterschap 31%, 4 jaar geleden: 24%#verkiezingen https://t.co/7DyzlWLvIN reageer retweet
twitter:gemeentetilburg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:16:31Ook de opkomstcijfers voor de verkiezingen Provinciale Staten 2019 rond 16 uur zijn hoger dan in 2015. Het percentage stemmers om vier uur is: 24,68 procent. In 2015 was dat 20,41 procent. #ps19 #tilburg reageer retweet
twitter:breda twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:34:1531,9% van de inwoners heeft inmiddels gestemd in #Breda. In 2014 was dit rond dit tijdstip 22,7%. Je kan nog tot 21.00 uur #stemmen #iederestemtelt reageer retweet
twitter:shertogenbosch twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:34:51Tussenstand opkomstpercentage verkiezingen in 's-Hertogenbosch om 17.00 uur:- Provinciale Staten: 30,78% (dat is 1,8% meer dan in 2015)- Waterschap: 28,46% reageer retweet
Goed om te zien dat het meer lijkt te leven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:gem_Nijmegen twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:24:13opkomst 17.00 uur:provinciale staten 35%, 4 jaar geleden: 28%waterschap 31%, 4 jaar geleden: 24%#verkiezingen https://t.co/7DyzlWLvIN reageer retweet
twitter:gemeentetilburg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:16:31Ook de opkomstcijfers voor de verkiezingen Provinciale Staten 2019 rond 16 uur zijn hoger dan in 2015. Het percentage stemmers om vier uur is: 24,68 procent. In 2015 was dat 20,41 procent. #ps19 #tilburg reageer retweet
twitter:breda twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:34:1531,9% van de inwoners heeft inmiddels gestemd in #Breda. In 2014 was dit rond dit tijdstip 22,7%. Je kan nog tot 21.00 uur #stemmen #iederestemtelt reageer retweet
twitter:shertogenbosch twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:34:51Tussenstand opkomstpercentage verkiezingen in 's-Hertogenbosch om 17.00 uur:- Provinciale Staten: 30,78% (dat is 1,8% meer dan in 2015)- Waterschap: 28,46% reageer retweet
Hoe was het weer vorige keer? Regende het toen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te zien dat het meer lijkt te leven.
Geen flauw idee maat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was het weer vorige keer? Regende het toen?
Sowieso goed inderdaad. Hoe meer stemmen hoe beter
Ze zouden waterschap en provinciaal moeten combineren, dus niet op de een wel stemen en op de ander niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was het weer vorige keer? Regende het toen?
Sowieso goed inderdaad. Hoe meer stemmen hoe beter
Weet eigenlijk niet! Waar zijn die cijfers op gebaseerd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef YazooW het volgende:
Check dit account. Is dit niet strafbaar?
https://twitter.com/DeDerdeKamerNL
Gewoon fake natuurlijk. Maar buiten de vraag of het wel of niet echt is mag je volgens mij geen exitpolls plaatsen midden op verkiezingsdag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet! Waar zijn die cijfers op gebaseerd?
Staat me wel iets van bij inderdaad omdat het de uitslag beïnvloed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gewoon fake natuurlijk. Maar buiten de vraag of het wel of niet echt is mag je volgens mij geen exitpolls plaatsen midden op verkiezingsdag.
Strafbaar weet ik niet, fake vermoed ik welquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef YazooW het volgende:
Check dit account. Is dit niet strafbaar?
https://twitter.com/DeDerdeKamerNL
In nederland mag dat gewoon. We doen hier niet aan censuur.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gewoon fake natuurlijk. Maar buiten de vraag of het wel of niet echt is mag je volgens mij geen exitpolls plaatsen midden op verkiezingsdag.
Lolquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In nederland mag dat gewoon. We doen hier niet aan censuur.
Schandalig ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef Braindead2000 het volgende:
3 Staats-tv-zenders waar je elke dag de grootst mogelijke onzin ziet, en pas om 20.35 uur schenkt eentje ervan live een beetje aandacht aan deze verkiezingen.
Als ze er wel live aandacht aan zouden besteden zou je hier weer hysterisch zitten doen dat ze de uitslag proberen te beïnvloeden. Niet zo sneu zeiken dus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef Braindead2000 het volgende:
3 Staats-tv-zenders waar je elke dag de grootst mogelijke onzin ziet, en pas om 20.35 uur schenkt eentje ervan live een beetje aandacht aan deze verkiezingen.
Ik moet wel zeggen dat bij de vorige verkiezingen de NOS wel heel snel de voicemail erop gooide. Viel me tegen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ze er wel live aandacht aan zouden besteden zou je hier weer hysterisch zitten doen dat ze de uitslag proberen te beïnvloeden. Niet zo sneu zeiken dus.
Wat moeten ze gaan uitzenden danquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef Braindead2000 het volgende:
En Groningen hoog.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Grote opkomst schijnt.
En Amsterdam bedroevend laag
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Grote opkomst schijnt.
En Amsterdam bedroevend laag
Equote:Vier partijen nemen vandaag deel aan de Provinciale Statenverkiezingen die dat nog nooit eerder deden. Nida en DENK zijn twee van die nieuwkomers die zich beiden richten op kiezers met een migratieachtergrond. 'We laten een heel nieuw geluid horen', zegt Nida-lijsttrekker Elsa van der Loo.
Ik probeerde een ander punt duidelijk te maken, maar goed.quote:
Dan heb jij de laatste gemeenteraadsverkiezingen niet gevolgd.quote:
Niet die van Groningen, nee. Zo achteruit gegaan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dan heb jij de laatste gemeenteraadsverkiezingen niet gevolgd.
Groenlinks meerderheid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet die van Groningen, nee. Zo achteruit gegaan?
Deze mensen wil je niet aan de macht. Net zo polariserend als Wilders en Thierry.twitter:EnisOdaci twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 22:36:13"Politiek is nog steeds te belangrijk om aan (witte) mannen over te laten" interessant gesprek van @Kauthar_ met @ElsavandeLoo van #Nida @StemopeenVrouw @Nourdin_ @cemilyilmazzzzz @NidaRotterdam @Nida_DenHaag https://t.co/oE7WJVAeaU reageer retweet
Welk punt dan? Dat er een moslima is die Elsa heet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik probeerde een ander punt duidelijk te maken, maar goed.
Ik wist niet dat het een moslima was tot nu toe. Mijn verbazing was meer dat een Nederlander aan het hoofd zat van een islamitische partij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Welk punt dan? Dat er een moslima is die Elsa heet?
Achja, sommigen bekeren zich, of ze is hier geboren en getrouwd met een Nederlandse man. Je weet het nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een moslima was tot nu toe. Mijn verbazing was meer dat een Nederlander aan het hoofd zat van een islamitische partij.
Gewoon een useful idiotquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een moslima was tot nu toe. Mijn verbazing was meer dat een Nederlander aan het hoofd zat van een islamitische partij.
quote:In drie stembureaus in in de gemeente Vlissingen zijn er vandaag verkeerde stembiljetten opgedoken. Deze waren niet voor Zeeland, maar voor de provincie Zuid-Holland bedoeld. De stemmen die vandaag op een verkeerd biljet zijn ingediend worden ongeldig verklaard, heeft de Kiesraad van de gemeente Vlissingen bekendgemaakt.
Het ging om één verkeerd pak uit Zuid-Holland, meldt Omroep Zeeland. De fout werd om 11.00 uur ontdekt toen een mevrouw die wilde gaan stemmen zich hardop afvroeg welke partij 'Jezus Leeft' was. Die partij doet niet mee in Zeeland.
Lekker gewerkt jongens!quote:
twitter:nrc twitterde op woensdag 20-03-2019 om 20:04:04De jongste meting van onderzoeksbureau Ipsos: een opkomstpercentage van 46 procent bij de Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen. Dat is 4 procentpunt meer dan vier jaar geleden. https://t.co/fT4Ie3eAou reageer retweet
Ik verwacht 52%quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:nrc twitterde op woensdag 20-03-2019 om 20:04:04De jongste meting van onderzoeksbureau Ipsos: een opkomstpercentage van 46 procent bij de Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen. Dat is 4 procentpunt meer dan vier jaar geleden. https://t.co/fT4Ie3eAou reageer retweet
De enige uitslag die ik slecht zou vinden is FvD de grootstequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nah goed, FVD en GL zullen wel groot winnen, CU/50+ mss een beetje, de rest wat verliezen tov nu in de Eerste Kamer.
En daar ben ik bang voor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De enige uitslag die ik slecht zou vinden is FvD de grootste
Ik vind FVD zoals gepeild sowieso te groot, maar goed, ik moet dan ook niet zoveel van FVD, PVV, 50+ of DENK hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schuimbekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb na de steun van Balkenende aan de inval in Irak in 2003 gezworen nooit meer CDA te stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:37 schreef Faux. het volgende:
Gestemd! Op de enige partij waarmee ik echt een klik voel: het CDA
Dat was van voor mijn tijd, dus daar kan ik niet echt over meepratenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb na de steun van Balkenende aan de inval in Irak in 2003 gezworen nooit meer CDA te stemmen
Ziedendquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb m'n ouders op Groenlinks laten stemmen. Anders zouden ze uberhaupt niet stemmen.quote:
Je hebt ze gemachtigd ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n ouders op Groenlinks laten stemmen. Anders zouden ze uberhaupt niet stemmen.
Zieke kutracist. Stel dat ik zou twitteren dat politiek te belangrijk zou zijn voor zwarte vrouwen! Maar blanke mannen zijn nogsteeds vogelvrijquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef _--_ het volgende:
Deze mensen wil je niet aan de macht. Net zo polariserend als Wilders en Thierry.twitter:EnisOdaci twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 22:36:13"Politiek is nog steeds te belangrijk om aan (witte) mannen over te laten" interessant gesprek van @:Kauthar_ met @:ElsavandeLoo van #Nida @:StemopeenVrouw @:Nourdin_ @:cemilyilmazzzzz @:NidaRotterdam @:Nida_DenHaag https://t.co/oE7WJVAeaU reageer retweet
Ik moet niks van die populistische zooi hebben. De allesiskutpartijen mogen ze van mij meteen opheffen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vind FVD zoals gepeild sowieso te groot, maar goed, ik moet dan ook niet zoveel van FVD, PVV of DENK hebben.
Nee, ik kan dat namelijk nog niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt zelf niet gestemd?
Overigens zou ik het een "slechte" uitslag vinden als het kabinet meer dan 1 of misschien 2 andere partijen nodig zou hebben om door te kunnen waarbij die meer dan 2 partijen nee zouden gaan stemmen om het nee stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar goed, hoe meer jongeren met geboortedatum 2xxx kunnen stemmen, hoe groter Groenlinks zal worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Oh. Verklaart wel je politieke voorkeur.
Sowieso vind ik de tendens van afgelopen jaren dat de eerste kamer ineens de tweede kamer overruled kut.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Overigens zou ik het een "slechte" uitslag vinden als het kabinet meer dan 1 of misschien 2 andere partijen nodig zou hebben om door te kunnen waarbij die partijen nee gaan stemmen om het nee stemmen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar goed, hoe meer jongeren met geboortedatum 2xxx kunnen stemmen, hoe groter Groenlinks zal worden.
quote:
Gelukkig worden er ondertussen ook jongeren volwassenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar goed, hoe meer jongeren met geboortedatum 2xxx kunnen stemmen, hoe groter Groenlinks zal worden.
Het is tegenwoordig gewoon een soort populariteitswedstrijd, de gene die de mooiste woorden schreeuwt wint de meeste zieltjes. Helaas lijkt dat zo'n beetje bij elke partij zo te zijn tegenwoordig dus zodra je om al die mooie praatjes heen kijkt hebben de meeste partijen bar weinig echte oplossingen en vooral wazige droomscenario's.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet niks van die populistische zooi hebben. De allesiskutpartijen mogen ze van mij meteen opheffen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor verandering en er zijn problemen in Nederland maar in de politiek gaat het om oplossen en niet om huilen. SP, DENK, FvD, die gaan om huilen. Om de grote boze rechtste/linkse media, TRAP ER NIET IN, de EU is kut maar we vertellen lekker niet hoe het beter kan, de integratie is kut maar we hebben geen haalbare ideeën dat te verbeteren, allesiskutpartijen.
Een Fortuyn was ook zeer ontevreden maar die had een visie en wilde iets met het land. Wat mis ik dat in de politiek, mensen met visie ipv mensen die roepen wat de achterban wil horen.
21:00quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:23 schreef vigen98 het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste exitpolls verwachten???
Men roept de mooiste dingen en na de verkiezingen kunnen jij en ik de tering krijgen. Of dat nu Ruttes 1000 euro is die ik nog niet heb ontvangen, Groenlinks' angst verantwoordelijkheid te pakken, Geert is die voor de verkiezingen hard tekeer gaat tegen Rutte en vervolgens 95% van de tijd met de VVD mee te gaan, dorpspastoor Pechtold die wat schimmige geschenken aanneemt en de scheve schaats rijdt of Baudet die van alles gaat veranderen en vervolgens nooit in de kamer te zien is. Noem het allemaal maar op, het is gewoon allemaal zo onbetrouwbaar als Dutroux als nannyquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig gewoon een soort populariteitswedstrijd, de gene die de mooiste woorden schreeuwt wint de meeste zieltjes. Helaas lijkt dat zo'n beetje bij elke partij zo te zijn tegenwoordig dus zodra je om al die mooie praatjes heen kijkt hebben de meeste partijen bar weinig echte oplossingen en vooral wazige droomscenario's.
Duidelijk geluid inderdaadquote:
Thierry is alvast begonnen met het saneren van de NPOquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:27 schreef Drekkoning het volgende:
Hier gaat iets mis jongens.
CAROLIEN???
dacht even dat het aan mij lag.quote:
Zeg jij met die UI.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
We gaan wel even afspreken gewoon een beetje serieus over de verkiezingen te praten jongens, niet te gek met de flauwekulletjes en geen vermoeiende gifjes. We moeten t voor iedereen een beetje leuk houden
Ben blij dat we hier posten. Zo druk is het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
We gaan wel even afspreken gewoon een beetje serieus over de verkiezingen te praten jongens, niet te gek met de flauwekulletjes en geen vermoeiende gifjes. We moeten t voor iedereen een beetje leuk houden
En als de npo erom vraagt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ook deze niet als FvD wint?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
En dan te bedenken dat het nu om Provinciale Staten al zoveel politiek gelul in de ruimte is, zal vast niet veel minder worden als het weer eens over de Tweede Kamer gaatquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men roept de mooiste dingen en na de verkiezingen kunnen jij en ik de tering krijgen. Of dat nu Ruttes 1000 euro is die ik nog niet heb ontvangen, Groenlinks' angst verantwoordelijkheid te pakken, Geert is die voor de verkiezingen hard tekeer gaat tegen Rutte en vervolgens 95% van de tijd met de VVD mee te gaan, dorpspastoor Pechtold die wat schimmige geschenken aanneemt en de scheve schaats rijdt of Baudet die van alles gaat veranderen en vervolgens nooit in de kamer te zien is. Noem het allemaal maar op, het is gewoon allemaal zo onbetrouwbaar als Dutroux als nanny
Als FvD wint, mogen jullie even helemaal los vriendenquote:
Ik ook pik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:29 schreef Fylax het volgende:
Ik voel dat het een monsterzege wordt voor FVD
Ik voel me nu wel gelijk aangesprokenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Gaat het zeker worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:29 schreef Fylax het volgende:
Ik mis het oude FOK!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Sportiefquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als FvD wint, mogen jullie even helemaal los vrienden
Ik neem aan dat "BaudetGodquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Baudetgodquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "BaudetGod" posts worden weggemod?
Ja, lekker. En wij maar steeds met z'n allen naar die kop van Kuzu kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ook ik zie wel eens peilingen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:29 schreef Fylax het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, lekker. En wij maar steeds met z'n allen naar die kop van Kuzu kijken.
Wat is de definitie van winst trouwens? Elke stem is namelijk winst voor de FvD omdat dit de eerste keer is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als FvD de grootste partij wordt, houden we een trollenleger gifjeswedstrijdquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is de definitie van winst trouwens? Elke stem is namelijk winst voor de FvD omdat dit de eerste keer is.
Goeie loophole.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is de definitie van winst trouwens? Elke stem is namelijk winst voor de FvD omdat dit de eerste keer is.
Geen youtube, wel https://www.npostart.nl/live/npo-1.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef pussycatdoll het volgende:
Weet iemand trouwens of het ergens op Youtube gestreamd wordt?
Kanaal van NOS wssquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef pussycatdoll het volgende:
Weet iemand trouwens of het ergens op Youtube gestreamd wordt?
Ja, veel ruimtelijke beleid wordt tegenwoordig bepaald door de GS. Denk hierbij aan windmolenparken etc.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:35 schreef crystal_meth het volgende:
"Verkiezingen Provinciale Staten en Waterschappen"
Ik lees dat de provinciale staten de leden van de Gedeputeerde Staten en de Eerste Kamer verkiezen. Maar hebben de resultaten van die verkiezingen veel invloed? Hoeveel effect hebben ze op het leven van de doorsnee Nederlandse burger of ondernemer?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Dit komt niet overeenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het werkt weer als vanouds!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef Nibb-it het volgende:
Mensen die via de npo stream kijken:
Rechtermuis op de speler > This frame > Open frame in new tab.
Speler pauzeert niet meer als je van tab wisselt. Gr gr.
Dankjewel!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen youtube, wel https://www.npostart.nl/live/npo-1.
In Chrome pauzeeert het ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef Nibb-it het volgende:
Mensen die via de npo stream kijken:
Rechtermuis op de speler > This frame > Open frame in new tab.
Speler pauzeert niet meer als je van tab wisselt. Gr gr.
Allebei precies evenveel walgquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik twijfel oprecht wie ik het kleinst hoop, FvD of DENK.
Zo diep gaat de walging
Ik hoop D66 als kleinste, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Zo diep gaat de walging
Allebei gierend kut natuurlijk, alleen met Denk krijg je er ook nog een paar agendapunten uit Ankara bij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Zo diep gaat de walging
en dan wel Kuzu als UI, weddenschap verlorenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Zo diep gaat de walging
Nou, wie van die twee het kleinste wordt is het wel duidelijk, toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Zo diep gaat de walging
Ik provoceer graagquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
en dan wel Kuzu als UI, weddenschap verloren
D66.quote:
Jouw leven is niet makkelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Zo diep gaat de walging
Joe!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
21.01 uur. Regering maakt bekend dat de energiebelasting toch niet omlaag kan, CO2-heffing voor bedrijven gaat niet door. Jihadisten, kinderen en hun familie en buurtbewoners komen naar Nederland. Klimaatakkoord wordt verrekend met de pensioenen. AOW vanaf 70 jaar. Toedels!
Ik mis alleen nog een Ingeborg Beugel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kysia en Dionne. Wat een avond jongens
Ingeborg is wel echt een groenlinksmeisje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een Ingeborg Beugel.
Ik vind het wel spannend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef asco het volgende:
Kan dat achterlijke achtergrondgeluid uit.
Juist lekker manquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef asco het volgende:
Sussen ze de mensen mee in slaap, dus kan niet uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef asco het volgende:
vulwerk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opkomst is hoger dus ja Utrecht-effect.
Wat een waardeloze conclusie
Of het te maken heeft met Utrecht wordt juist onderzocht, dat zegt ie netquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opkomst is hoger dus ja Utrecht-effect.
Wat een waardeloze conclusie
Volgens de krant zou hij er bij zijnquote:
Hij zegt;quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of het te maken heeft met Utrecht wordt juist onderzocht, dat zegt ie net
Gewoon NOS danquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik haat het om weer te vragen maar is er ook een website die automatisch update wanneer nieuwe uitslagen binnenkomen? Die ene die alles per gemeente laat zien wat precies er precies gestemd is en waar je alles kan vergelijken met de vorige verkiezingen.
Ik hoop dat deze dat gaat doen:quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik haat het om weer te vragen maar is er ook een website die automatisch update wanneer nieuwe uitslagen binnenkomen? Die ene die alles per gemeente laat zien wat precies er precies gestemd is en waar je alles kan vergelijken met de vorige verkiezingen.
Denk nog niet dat een linkje online is. NOS zal wel een linkje krijgen tegen 9uur.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef pussycatdoll het volgende:
Kutgroningenquote:
DOORLULLEN OUWE!! We hebben een programma te makenquote:
Echt he, zo van 'praat eens een beetje door joh ouwe graftak'quote:
O, ja???quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef _--_ het volgende:
Rug is beste universiteit van Nederland zonder twijfel.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt he, zo van 'praat eens een beetje door joh ouwe graftak'.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef _--_ het volgende:
Rug is beste universiteit van Nederland zonder twijfel.
Gohquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Een erg witte bijeenkomst bij GroenLinks.
Loungemuziek door de aanslagquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:47 schreef The_Undertone het volgende:
Er zal niet gedanst worden bij GL
Straks allemaal doner bestellen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Loungemuziek door de aanslag
Shisha erbij
Meh, eerder loopbaanbegeleider bij het UWV.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ireen ziet eruit of ze haar roeping als docente Frans gemist heeft
Denk heeft nog geen zetelsquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:48 schreef RAVW het volgende:
GL verwacht van 4 naar 8denk eerder van 4 naar 1
Die gaan wel winnen toch? Klimaatgekkies genoeg in dit land.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:48 schreef RAVW het volgende:
GL verwacht van 4 naar 8denk eerder van 4 naar 1
4 is al vel te veel voor zo'n partij
zal me niet verbazen als die in Denhaag en Rotterdag toch aardig wat stemmen zullen krijgenquote:
Hoop het nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
zal me niet verbazen als die in Denhaag en Rotterdag toch aardig wat stemmen zullen krijgen
Heb je met al die boeren. Net als in Friesland enzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Overijssel is een bizar CDA bastion ja.
Bible belt genotquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Overijssel is een bizar CDA bastion ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |