Betaal gewoon met je kont.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende: Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen. Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.
![]()
![]()
2 maanden lang inwerken? vriend laten we niet doen alsof jouw werk zo ingewikkeld is dat het niet binnen 1 dag kan worden geleerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij krijgen een stagiair straks voor 2 maanden die ik moet gaan inwerken dus dat betekent dat hij naast mij zit. Dan keldert mijn fok activiteit ook aanzienlijk vrees ik
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
ik werd zojuist getagd in MEN, ik spring van mijn balkon
Dat moet je niet willen idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
Ze is het knapste dat klb te bieden heeftquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Is cachet nou echt zo'n godsgruwelijk lekkerding?
Nee, stem fvdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben helemaal overtuigd met deze post.
Doe een salto!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
Awquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is het knapste dat klb te bieden heeft
Dat weet ik niet zeker hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is al snelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is net zo vermoeiend als die VVD act van dat infantielen clubje.quote:
Alsof ik mij laat leiden door wat een stelletje gekken op een forum zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net zo vermoeiend als die VVD act van dat infantielen clubje.
Als je maar stemt, dat is het belangrijkste. Voor de toekomst van jouw kinderen stem ik vandaag fvdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net zo vermoeiend als die VVD act van dat infantielen clubje.
Vind je mij een gek )=quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik mij laat leiden door wat een stelletje gekken op een forum zeggen.
over gekken die je volgde gesproken, waar is onze Noelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Terecht wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stop met deze act.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je maar stemt, dat is het belangrijkste. Voor de toekomst van jouw kinderen stem ik vandaag fvd
Zal wel ergens high onder een brug liggen of ongewenst op een jongedamequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over gekken die je volgde gesproken, waar is onze Noel
Echt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs je fifa act is leuker.
Vraag maar niet wanneer ie jarig is..quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs je fifa act is leuker.
Dat komt pas rondom oktober weer vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vraag maar niet wanneer ie jarig is..
Nog lang niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vraag maar niet wanneer ie jarig is..
Kipfiletquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
naast mijn broodje zalm waar zal ik verder voor kiezen
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje gebraden gehakt
- broodje ardennerham
geen stempas nodig om te stemmen
Kipfilet. Je lichaam is een tempelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
ham? blijf eens van je soortgenoten af, viezerikquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
LAAT ME MET RUSTquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ham? blijf eens van je soortgenoten af, viezerik
Wat ben je weer meedogenloosquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zolang we voor jouw zorg meebetalen
ik ben moeilijk gezondquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zolang we voor jouw zorg meebetalen
Een echte Hagenees was datquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sugar Lee Hooper was ook "moeilijk" "gezond"
echt zin om van gebouw naar gebouw te springen met mijn grappling hook en iedere 3 minuten dood te gaanquote:
Lijkt me enig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt zin om van gebouw naar gebouw te springen met mijn grappling hook en iedere 3 minuten dood te gaan
Rosbief. Met zeezout en truffelmayo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
- broodje kipfilet
- broodje rosbief
- broodje ardennerham
knap als je zo lenig bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:21 schreef Myrr het volgende:
Zin in rosbief nu ga even aan mn poes likken haha.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:21 schreef Myrr het volgende:
Zin in rosbief nu ga even aan mn poes likken haha.
zou niet durvenquote:
Nee ik ben nu voor de wet verbonden aan mijn partner dus het is over en uit met uitnodigingen.quote:
Wat niet weet..quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik ben nu voor de wet verbonden aan mijn partner dus het is over en uit met uitnodigingen.
Klinkt klote.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik ben nu voor de wet verbonden aan mijn partner dus het is over en uit met uitnodigingen.
toen je dit typte stond ik al bij de bakker en ik ben voor de kipfilet gegaan, volgende keer beterquote:
Breng der nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je ooit gaat scheiden heb je er nog steeds recht op.
was echt trots geweest als je tonijn had besteldquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef Der_Mann het volgende:
ze vroeg of ik kruidenkaas op mijn broodje zalm wilde en ik zei nee, McGrath zou trots zijn
ja nou dat verkopen ze nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
was echt trots geweest als je tonijn had besteld
Je vergeet leeftijd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
interesses, hobby's, droomvrouw, postuur?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist ik niet eens. Vind in ons geval dat we daar beiden wel recht op hebben van elkaar. Samen alles aan het opbouwen enzo. Fuck eventuele nieuwe partners later.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
nog meer blauwquote:
mooi, wil je in de nabije toekomst een keertje onder de noorderzon met volle intensiteit neuken?quote:
goedemiddag. smakelijk eten enzovoortsquote:
Sluit maar achteraanquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, wil je in de nabije toekomst een keertje onder de noorderzon met volle intensiteit neuken?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, wil je in de nabije toekomst een keertje onder de noorderzon met volle intensiteit neuken?
Alsof jij een vrouw een volle mond zou kunnen gevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de eerste die niet volmondig nee zegt
Ik ben er stil van..quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de eerste die niet volmondig nee zegt
doe je voorbeeldfunctie eens eer aan gekquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof jij een vrouw een volle mond zou kunnen geven
ba dum tsssquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof jij een vrouw een volle mond zou kunnen geven
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe je voorbeeldfunctie eens eer aan gek
Ja das beetje het hele punt van dat plaatje hequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeilijke keuze omdat ze allebei waar zijn
dat verandert mijn post nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja das beetje het hele punt van dat plaatje he
gebeurt zelden dat je posts niet verandert hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de mijne ook niet, dat scheelt
De mijne zijn altijd louter kwaliteit, dus die hoef ik niet te veranderne.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt zelden dat je posts niet verandert haha
Salade van de salad barquote:
Hermann heeft zin in een broodje mexicano met hela curry, en om mij 110 euro te gevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:41 schreef Myrr het volgende:
Echt zin in een broodje smaakvol visboer zalm.
Die 110 euro heeft ie al niet meer, daar heeft ie weer een spelletje van gekochtquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann heeft zin in een broodje mexicano met hela curry, en om mij 110 euro te geven
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die 110 euro heeft ie al niet meer, daar heeft ie weer een spelletje van gekocht
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broodje zalm, broodje kip en jouw hand voor het huwelijk
Ja ik weet het toevallig omdat ik er recent middenin heb gezeten. Mijn vader is de enige die iets krijgt van mijn moeder en ze waren 8 jaar gescheiden. Haar vriend heeft nergens recht op en ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Wist ik niet eens. Vind in ons geval dat we daar beiden wel recht op hebben van elkaar. Samen alles aan het opbouwen enzo. Fuck eventuele nieuwe partners later.
Had ze een testament?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het toevallig omdat ik er recent middenin heb gezeten. Mijn vader is de enige die iets krijgt van mijn moeder en ze waren 8 jaar gescheiden. Haar vriend heeft nergens recht op en ik ook niet.
ja goeiequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vind je deze, ik noem het ''VK in FB''
[ afbeelding ]
quote:Het is niet zo dat de langstlevende partner alles erft als er geen testament is. De langstlevende ouder erft evenveel als een kind en dat deel noemen we het kindsdeel. Zijn er twee kinderen en een ouder dan bedraagt het kindsdeel een derde deel van de nalatenschap. De wijze waarop de ouders waren getrouwd met al dan niet huwelijkse voorwaarden bepaalt hoe groot de nalatenschap is. Als de ouders in gemeenschap van goederen waren getrouwd, was de helft al van de langstlevende en komt alleen de andere helft in aanmerking voor de verdeling. De langstlevende had met andere woorden al de helft en erft een kindsdeel.
Ja ik heb in theorie ook recht op een geld maar er zijn meer schuldenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan heb je -altijd- ergens recht op: https://www.erfwijzer.nl/legitieme-portie.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb in theorie ook recht op een geld maar er zijn meer schuldenDus ik heb het afgewezen.
Ja okok dat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou me alleen maar geld gaan kosten i.p.v. dat het iets gaat opleveren.quote:
had ik maar een geldquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb in theorie ook recht op een geld maar er zijn meer schuldenDus ik heb het afgewezen.
Ja oke maar dan klopt dit niet hequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zou me alleen maar geld gaan kosten i.p.v. dat het iets gaat opleveren.
Je hebt er wel recht op, maar je wil het nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haar vriend heeft nergens recht op en ik ook niet.
Ja klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
e hebt er wel recht op, maar je wil het niet
Ik ga liever zo een halfuurtje hardlopen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
je stem op waterschap is belangrijker
Maar dit gaat over het nabestaandenpensioen. Er is ook wezenpensioen, maar dat is tot 18 jaar (of 21 weet ik even niet).quote:
Dank uquote:
21quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het nabestaandenpensioen. Er is ook wezenpensioen, maar dat is tot 18 jaar (of 21 weet ik even niet).
Ik pik dat gewoon even mee, als ik toch gaquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee is nog hetzelfde. Als je arbeidsongeschikt bent kan het tot iets latere leeftijd maar val ik ook al buiten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Tenzij het gewijzigd is de afgelopen 10 jaar. Ik had het iig tot mn 21e
het is tot 18 jaar als je niet studeert of tot 27 als je nog wel studeertquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Tenzij het gewijzigd is de afgelopen 10 jaar. Ik had het iig tot mn 21e
waarom loop je daar zo mee te koop, clownquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga liever zo een halfuurtje hardlopen.
Echt hequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom loop je daar zo mee te koop, clown
ah ja oke dat kan ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is tot 18 jaar als je niet studeert of tot 27 als je nog wel studeert
AWP gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voor de aandacht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom loop je daar zo mee te koop, clown
ja sorry, beledigingen werken beter als je ook daadwerkelijk iets boeiends hebt om te beledigen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt mee toch.
Ik vond het nogal een zwakke belediging van hem..
Kijk, dit lijkt er al meer op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja sorry, beledigingen werken beter als je ook daadwerkelijk iets boeiends hebt om te beledigen.
Nee ik meld alleen de hele tijd dát ik het doe. Ik heb nog nooit statistieken gepost, ook niet op instagram of in een groepschat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
drop je dan ook straks je statistieken hier?
maar doe je het dan ook daadwerkelijk, anders kom ik vanmiddag ook van de bank af.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik meld alleen de hele tijd dát ik het doe. Ik heb nog nooit statistieken gepost, ook niet op instagram of in een groepschat.
heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag waarom masturberen slecht is, hoe zit datquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik meld alleen de hele tijd dát ik het doe. Ik heb nog nooit statistieken gepost, ook niet op instagram of in een groepschat.
Drie keer per week.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar doe je het dan ook daadwerkelijk, anders kom ik vanmiddag ook van de bank af.
kijk maar even op /r/nofapquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag waarom masturberen slecht is, hoe zit dat
Meestal 5km, iets meer dan 5 minuten per km en niet echt een doelstelling. Wil uiteindelijk wel naar 10 maar vind het gewoon belangrijk dat ik in beweging ben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe lang? hoe snel? heb je een doelstelling?
dat is inderdaad soms wel leuk om te lezen, mensen die elkaar aanmoedigen om niet aan hun pik te sjorren en dan soms eentje tussendoor die helemaal verdrietig is omdat ie na 5 jaar tóch weer heeft gejanjodeld omdat hij de was van zijn nichtje moest doenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel blij als ik het allemaal gehad hoor.
Heeft gerookt en durft hier nu vast niet meer te komenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over gekken die je volgde gesproken, waar is onze Noel
Geef jij mij een leuke erbij andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt echt de allersaaiste notes ooit he
Ik moet niksquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou moet je hier toch eens kijken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |