AWP gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
je stem op waterschap is belangrijker
Voor de aandacht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom loop je daar zo mee te koop, clown
ja sorry, beledigingen werken beter als je ook daadwerkelijk iets boeiends hebt om te beledigen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt mee toch.
Ik vond het nogal een zwakke belediging van hem..
Kijk, dit lijkt er al meer op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja sorry, beledigingen werken beter als je ook daadwerkelijk iets boeiends hebt om te beledigen.
Nee ik meld alleen de hele tijd dát ik het doe. Ik heb nog nooit statistieken gepost, ook niet op instagram of in een groepschat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
drop je dan ook straks je statistieken hier?
maar doe je het dan ook daadwerkelijk, anders kom ik vanmiddag ook van de bank af.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik meld alleen de hele tijd dát ik het doe. Ik heb nog nooit statistieken gepost, ook niet op instagram of in een groepschat.
heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag waarom masturberen slecht is, hoe zit datquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik meld alleen de hele tijd dát ik het doe. Ik heb nog nooit statistieken gepost, ook niet op instagram of in een groepschat.
Drie keer per week.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar doe je het dan ook daadwerkelijk, anders kom ik vanmiddag ook van de bank af.
kijk maar even op /r/nofapquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag waarom masturberen slecht is, hoe zit dat
Meestal 5km, iets meer dan 5 minuten per km en niet echt een doelstelling. Wil uiteindelijk wel naar 10 maar vind het gewoon belangrijk dat ik in beweging ben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe lang? hoe snel? heb je een doelstelling?
dat is inderdaad soms wel leuk om te lezen, mensen die elkaar aanmoedigen om niet aan hun pik te sjorren en dan soms eentje tussendoor die helemaal verdrietig is omdat ie na 5 jaar tóch weer heeft gejanjodeld omdat hij de was van zijn nichtje moest doenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel blij als ik het allemaal gehad hoor.
Heeft gerookt en durft hier nu vast niet meer te komenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over gekken die je volgde gesproken, waar is onze Noel
Geef jij mij een leuke erbij andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt echt de allersaaiste notes ooit he
Ik moet niksquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou moet je hier toch eens kijken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |