Ja ik heb in theorie ook recht op een geld maar er zijn meer schuldenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan heb je -altijd- ergens recht op: https://www.erfwijzer.nl/legitieme-portie.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb in theorie ook recht op een geld maar er zijn meer schuldenDus ik heb het afgewezen.
Ja okok dat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou me alleen maar geld gaan kosten i.p.v. dat het iets gaat opleveren.quote:
had ik maar een geldquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb in theorie ook recht op een geld maar er zijn meer schuldenDus ik heb het afgewezen.
Ja oke maar dan klopt dit niet hequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zou me alleen maar geld gaan kosten i.p.v. dat het iets gaat opleveren.
Je hebt er wel recht op, maar je wil het nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haar vriend heeft nergens recht op en ik ook niet.
Ja klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
e hebt er wel recht op, maar je wil het niet
Ik ga liever zo een halfuurtje hardlopen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
je stem op waterschap is belangrijker
Maar dit gaat over het nabestaandenpensioen. Er is ook wezenpensioen, maar dat is tot 18 jaar (of 21 weet ik even niet).quote:
Dank uquote:
21quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het nabestaandenpensioen. Er is ook wezenpensioen, maar dat is tot 18 jaar (of 21 weet ik even niet).
Ik pik dat gewoon even mee, als ik toch gaquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
je stem op waterschap is belangrijker
Nee is nog hetzelfde. Als je arbeidsongeschikt bent kan het tot iets latere leeftijd maar val ik ook al buiten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Tenzij het gewijzigd is de afgelopen 10 jaar. Ik had het iig tot mn 21e
het is tot 18 jaar als je niet studeert of tot 27 als je nog wel studeertquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Tenzij het gewijzigd is de afgelopen 10 jaar. Ik had het iig tot mn 21e
waarom loop je daar zo mee te koop, clownquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga liever zo een halfuurtje hardlopen.
Echt hequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom loop je daar zo mee te koop, clown
ah ja oke dat kan ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is tot 18 jaar als je niet studeert of tot 27 als je nog wel studeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |