Fappen in je bureaustoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
al mijn collega's hebben al prettig weekend gezegd, ik zit hier tot maandag hélemaal alleen
heb de radio al 2 streepjes in volume verhoogd, wie weet wat voor andere wilde dingen ik ga doen
Geniet ervan vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan zet ik een mooi livealbum van queen op en ga ik maar eens wat doen
Welke animequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou het denk ik bij anime kijken op mijn telefoon en jullie gezelschap houden vriend
Dragonball Z/GT/Super zijn wel aanradersquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb alle tijd om er eentje uit te zoeken
Is goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb alle tijd om er eentje uit te zoeken
rot op debielquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dragonball Z/GT/Super zijn wel aanraders
ik ga op de VVD stemmen, ben overgehaald door al die mooie UI's hier in de KLBquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
Wel pas kijken nadat je fvd hebt gestemd. Jouw stem telt!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga op de VVD stemmen, ben overgehaald door al die mooie UI's hier in de KLB
Sehr gutquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh, raar, ik had een extra lekker voor de helft vd prijsquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar de mijne was piksplinternieuw
je moeder is ook extra lekker voor de helft vd prijsquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, raar, ik had een extra lekker voor de helft vd prijs
Hahaatjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moeder is ook extra lekker voor de helft vd prijs
Niet alleen fok maar ook Nederland wil je dus naar de klote helpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zolang jij er woont wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet alleen fok maar ook Nederland wil je dus naar de klote helpen
Nee van jou nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hou je dit ook over mij bij?
Maar dan wanneer ik iets nuttigs zeg?
Mijn aanwezigheid is slechts tijdelijk maar jouw toekomstige kinderen hebben nog 80 jaar te gaan straksquote:
vriend ik heb nog niet eens een kut aangeraakt dus laten we rustig aan doen met eventuele kinderen krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is slechts tijdelijk maar jouw toekomstige kinderen hebben nog 80 jaar te gaan straks
Die hoef je ook niet aan te raken om kinderen te krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend ik heb nog niet eens een kut aangeraakt dus laten we rustig aan doen met eventuele kinderen krijgen
uhhh ok?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die hoef je ook niet aan te raken om kinderen te krijgen
Gewoon erin stoppen en je ding doen. Je hoeft niet onnodig met je nieuwsgierige klauwtjes tussen de benen te zittenquote:
ik heb het net opnieuw ingevuld met het tegenovergestelde waar ik mee eens ben en op #1 staat VVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt die stemwijzer meerdere keren ingevuld maar constant blijf ik fvd hebben als 1e partij. Zijn zij dan zo goed of is de rest gewoon waardeloos?
Dat heb ik met groenlinksquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het net opnieuw ingevuld met het tegenovergestelde waar ik mee eens ben en op #1 staat VVD
Met je penis aanraken is ook aanraken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon erin stoppen en je ding doen. Je hoeft niet onnodig met je nieuwsgierige klauwtjes tussen de benen te zitten
depressieve mensen kwetsen is niet goed voor hun gesteldheidquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
het is niks nieuws dat we dikke grapjes maken, vet zwijn
Kan bevestigen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
depressieve mensen kwetsen is niet goed voor hun gesteldheid
ja dat weet ik, je hoeft niet te doen alsof je de enige zielepoot hier bent hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
depressieve mensen kwetsen is niet goed voor hun gesteldheid
Lekker McGrath.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja dat weet ik, je hoeft niet te doen alsof je de enige zielepoot hier bent hoor
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja dat weet ik, je hoeft niet te doen alsof je de enige zielepoot hier bent hoor
ik breng mijn mening graag duidelijk, als je daar niet tegen kan ga je maar lekker in r&p miepenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, dat tel ik niet meequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met je penis aanraken is ook aanraken.
in plaats daarvan ga ik Braddie's posts op reddit downvoten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik breng mijn mening graag duidelijk, als je daar niet tegen kan ga je maar lekker in r&p miepen
Jammer dat we onze goedlachse vriend hier niet meer zienquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in plaats daarvan ga ik Braddie's posts op reddit downvoten.
Nee daar krijg je puisten van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
eet je varkensvlees? zou er mee oppassen, straks kwets je der_mann ermee
HET IS WOENSDAG ZALMDAG DEBIELquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
eet je varkensvlees? zou er mee oppassen, straks kwets je der_mann ermee
Ik ben er nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer dat we onze goedlachse vriend hier niet meer zien
leuk!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in plaats daarvan ga ik Braddie's posts op reddit downvoten.
Goed zo vriend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag is het FVDDAG, vanaf volgende week hervatten we weer woensdag zalmdag
Ik heb je echt gemist weer. Ben je inmiddels vrijgezel of is het nog steeds hopen tegen beter weten in?quote:
Welkom op de lijst!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik mijn handtekening tussen je tieten zetten met mijn ejaculatie?
Jij zit echt vol goede ideeën he.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kan je zo goed mikken? Ik ben bang dat het bij mij ergens tussen haar ogen komt ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Is handtekening een eufemisme voor je pielemuis?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is mijn handtekening niet lang dus ik hoop dat het er nog bij past
neequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is handtekening een eufemisme voor je pielemuis?
rtquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik in mijn gouden jaren op een of ander kutkantoor zit weg te rotten
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt
Ik zou liever mijn handjes laten wapperen in de buitenlucht, maar ik ben nu gewoon opgesloten in een hok van 4 bij 4
Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
ik denk dat ik zo een broodje tonijn ga halen
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht opquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..
Een zogeheten kantoortuin![]()
Gelukkig wel in een hoekje, dus niemand kijkt op mijn scherm mee
Die referentie had je ook niet kunnen weten. Geeft niet, komt nog welquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..
Een zogeheten kantoortuin![]()
Gelukkig wel in een hoekje, dus niemand kijkt op mijn scherm mee
Logisch wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht op
niemand hoeft te weten datf je een kneusje op het internet bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht op
Ik ga denk ik voor brood met kipfilet en yoghurt met cruesliquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
Dat is ook wel genot jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
lol wie eet er nou zalm echt goorquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker op "zalmdag", worden de autisten witheet van
hou nou toch eens je achterlijke teleurstellende smoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
niemand hoeft te weten datf je een kneusje op het internet bent
Er gaat idd niets boven zalmquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker op "zalmdag", worden de autisten witheet van
Awquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb je echt gemist weer. Ben je inmiddels vrijgezel of is het nog steeds hopen tegen beter weten in?
Neinquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar we pakken hier alles wat we kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Is cachet nou echt zo'n godsgruwelijk lekkerding?
Wij krijgen een stagiair straks voor 2 maanden die ik moet gaan inwerken dus dat betekent dat hij naast mij zit. Dan keldert mijn fok activiteit ook aanzienlijk vrees ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |