Dat mag koffieplanter doenquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is de sterretjesaids al ooit aangekaart geweest?
Voor spek en bonen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat mijn duel met Owari Da dan wel nog door?
Ik zie dat jij ook een van de 8 gelukkigen bent die het voortschrijdend inzicht had om Toto op te stellen, nou is het geen unaniem belachelijk groot succes gebleken maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:45 schreef Pistolero het volgende:
RockRacingN2Fans schroeit op Sicilië.
Ik heb een rotsvast vertrouwen in Toto.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook een van de 8 gelukkigen bent die het voortschrijdend inzicht had om Toto op te stellen, nou is het geen unaniem belachelijk groot succes gebleken maar dat mag de pret niet drukken.
Ik hoop het met je mee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop alleen nog dat Odd Eiking en Visconti in een ravijn rijden, dan kan de winst mij helemaal niet meer ontgaan.
Foss lijkt me de logischere keuze op dit parcours hier en voor het laatste plekje was het Brunel of Leknessund. Dan gaat mijn voorkeur uit naar een kopman.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:54 schreef showtimer het volgende:
@:Koffieplanter
Waarom geen [ afbeelding ] ?
Alleen Luis Leon dus.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
Heb ik alle Spaanse Astana-renners opgesteld in Indurain? Misschien.
Wat ben je ook voorspelbaar.quote:
20km Attention 16h56 Regroupement général !quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:42 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen is de vervelende Foesjee in de attak in de Tryptique, dat is absoluut niet leuk.
Volledig bewust genegeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergtrui en Debonis.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
20km Attention 16h56 Regroupement général !
Dramaqueen.
Nee Slob, dat zijn de inwoners van Noorwegen, een land in Europa.quote:
Er staat iemand niet op die je wel wil?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Pas de Volta startlijst eens aan @:Noortjes
Dat mag. Sterker nog, dat is zelfs heel goed.quote:
Van Moer et Van Wilder ont réintégré le peloton.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag. Sterker nog, dat is zelfs heel goed.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee Slob, dat zijn de inwoners van Noorwegen, een land in Europa.
Klopt, Raim en Edward Planckaert.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er staat iemand niet op die je wel wil?
Zeer bijzonder.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Moer et Van Wilder ont réintégré le peloton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |