Foss lijkt me de logischere keuze op dit parcours hier en voor het laatste plekje was het Brunel of Leknessund. Dan gaat mijn voorkeur uit naar een kopman.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:54 schreef showtimer het volgende:
@:Koffieplanter
Waarom geen [ afbeelding ] ?
Alleen Luis Leon dus.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
Heb ik alle Spaanse Astana-renners opgesteld in Indurain? Misschien.
Wat ben je ook voorspelbaar.quote:
20km Attention 16h56 Regroupement général !quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:42 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen is de vervelende Foesjee in de attak in de Tryptique, dat is absoluut niet leuk.
Volledig bewust genegeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergtrui en Debonis.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
20km Attention 16h56 Regroupement général !
Dramaqueen.
Nee Slob, dat zijn de inwoners van Noorwegen, een land in Europa.quote:
Er staat iemand niet op die je wel wil?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Pas de Volta startlijst eens aan @:Noortjes
Dat mag. Sterker nog, dat is zelfs heel goed.quote:
Van Moer et Van Wilder ont réintégré le peloton.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag. Sterker nog, dat is zelfs heel goed.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee Slob, dat zijn de inwoners van Noorwegen, een land in Europa.
Klopt, Raim en Edward Planckaert.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er staat iemand niet op die je wel wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |