Tegen deze tegenstand moet hij zelfs zittend in een rolstoel nog winnen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:40 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben veel vertrouwen in Mathieu voor vandaag zeg.
Dat is correct en tevens juist. Actuele grote kopgroep met aardappeleter Raim kan al een eind komen.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je ziet het geen sprint worden in Denain zie ik.
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegen deze tegenstand moet hij zelfs zittend in een rolstoel nog winnen.
Ja ik schaam me diep.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enkele mensen van RockRacingNxFans zijn ons uitleg verschuldigd vanwege gebrek aan 150% vertrouwen in Tjeu
Ik ben alsnog tevreden met mijn team; https://i.gyazo.com/bfc64b7749a9d0ae444eb8dc6bad51f3.pngquote:
Waarom heb je Mosketti opgesteld?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben alsnog tevreden met mijn team; https://i.gyazo.com/bfc64b7749a9d0ae444eb8dc6bad51f3.png
Mathieu is een lachwekkende renner.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enkele mensen van RockRacingNxFans zijn ons uitleg verschuldigd vanwege gebrek aan 150% vertrouwen in Tjeu
Waarom niet?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom heb je Mosketti opgesteld?
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben alsnog tevreden met mijn team; https://i.gyazo.com/bfc64b7749a9d0ae444eb8dc6bad51f3.png
In de overacting van Van der Poel trappen, haha.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik niet.quote:
Omdat hij eigenlijk nog geblesseerd hoort te zijn.quote:
Dat soort berichten volg ik niet. Ik zet mijn verstand op 0 (''dat heb je eigenlijk altijd al gehad hahahaha'') en dan klik ik namen aan.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk nog geblesseerd hoort te zijn.
Het geluk is weer eens met de dommen.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat soort berichten volg ik niet. Ik zet mijn verstand op 0 (''dat heb je eigenlijk altijd al gehad hahahaha'') en dan klik ik namen aan.
Niet met Lars hè.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lars Boom als kopman hebben, dat is nog veel erger dan geen Mathieu.
Dat zijn de regels van het spel, hé. Vul je iets in waar je een uur opzoekwerk aan hebt besteed, gaat het weer een volkomen andere kant op. Zo winnen Kees en Ans hun spelletjes; waarom zou ik dan ook nog moeite doen? Alleen voor de meltdown in dit topic?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het geluk is weer eens met de dommen.
Waarom nou weer die overacting?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn de regels van het spel, hé. Vul je iets in waar je een uur opzoekwerk aan hebt besteed, gaat het weer een volkomen andere kant op. Zo winnen Kees en Ans hun spelletjes; waarom zou ik dan ook nog moeite doen? Alleen voor de meltdown in dit topic?
Sorry, ik zal het voortaan weer bij posts van één zinnetje houden.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom nou weer die overacting?
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het voortaan weer bij posts van één zinnetje houden.
Welkom.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Hai, toch eens buurten. Mijn Denain ging ook goed: '149/153 GP de Denain Fantasy Team M.Sarreau 4 2%'
De vorm is gigantisch op het moment!
Wtf, winnen wij tegenwoordig elk rondje? GefeliciteerdGod.quote:
Welkom op dit fantatische forum.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Hai, toch eens buurten. Mijn Denain ging ook goed: '149/153 GP de Denain Fantasy Team M.Sarreau 4 2%'
Goedenmiddagquote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Ik zie dat je bij Ruvu in het team zit. Kun jij ons het geheim achter het succes van Ruvu vertellen?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Wist ik dat maar, dan zou ik het nu ook een stuk beter doen haha. Onwijs goed zijn?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie dat je bij Ruvu in het team zit. Kun jij ons het geheim achter het succes van Ruvu vertellen?
Nvm, is morgen dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:El-Stinho; vergeet Driedaagse niet
Startlijst bij dames Driedaagse klopt nog niet bij FirstCycling. D'Hoore en Blaak doen niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |